Skocz do zawartości




Najładniejsza służbowa gwiazda jaką widziałem...


36 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   MAGNUM-DXi12


  • Postów: 1 327
  • Na forum od: 15 sie 2008
  • Miejscowość: Limanowa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 stycznia 2010 - 23:34

Szop napisał:

Nie rozumiem..
Przecież w takim wypadku wejście powinno być na dwa metry szerokie, a schody ruchomne
Dawne R.V.I. dzisiejsze RENAULT TRUCKS w latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku współpracowało z amerykańską firmą MACK, poszukaj na necie zdjęć amerykańskich TRUCKÓW (bez "ryja") i zobacz jakie jest rozwiązanie wchodzenia do kabiny.
Jak jesteś spostrzegawczy i choć trochę zwracałęś uwagę na MAGNUM to napewno zauwazyłeś że niektórrzy zamiast napisu MAGNUM na atrapie mieli napis MACK!? Ponieważ silniki tej fimy były montowane w RENO. O ile dobrze pamiętam to najmocniejszy miał 560KM a najsłabszy 390KM (silniki z tradycyjnym, mechanicznym wtryskiem paliwa). Później były z elektroniką 400, 440 480 (tzw E-Techy), obecnie RENO montuje silniki bazujące na motorach VOLVO.
Pozdr



#32 Offline   Childek


  • Postów: 217
  • Na forum od: 10 kwi 2009
  • Miejscowość: Wrocław --- Wisła

Napisano 01 lutego 2010 - 00:27

Magnumka, Daf ew Scania z tego co słysze po znajomych po fachu :D

Ostatnio "pewna firma" dostała nowego szefa, chciał bodajże zeby chłopaki 20 czy 30 MB zwieźli na bazę, mówiąc delikatnie troszkę go wyśmiali i padło na MAN'a TGL bodajże.

Ale to jeżeli chodzi o duże mobile, z doświadczenia wiem ze takie 8 czy 12 tonówki bardzo przyjemne do jazdy, z tym ze podstawowa wada, patrzysz na takiego serii 8**, kontener wielki, resory że :smiech2: całość się trzyma kupy ładnie, a w dowodzie 2400 kg ładowności :pad: I w tym momencie Renówka mieści się np w 7490 i ma 4,500 ładownosci a MB przy tej samej DMC 2500 ...

Ok to tyle mojego OT :pub:

#33 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 01 lutego 2010 - 07:51

MAGNUM-DXi12, dzięki za solidne wytłumaczenie, nawet nie widziałem, że Renault kooperowało z Mack'iem. Coś tam poszperałem po necie i chyba wiem w czym szkopuł: drabinka jest po jednej stronie drzwi, więc trzeba się wdrapać, chwycić, otworzyć drzwi i "przeskoczyć" do środka. W tym rzecz?

#34 Offline   MAGNUM-DXi12


  • Postów: 1 327
  • Na forum od: 15 sie 2008
  • Miejscowość: Limanowa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 lutego 2010 - 11:54

Szop napisał:

poszperałem po necie i chyba wiem w czym szkopuł: drabinka jest po jednej stronie drzwi, więc trzeba się wdrapać, chwycić, otworzyć drzwi i "przeskoczyć" do środka. W tym rzecz?
Zgadza się! Własnie to wcześniej miałem na myśli pisząc "wzornictwo USA" :smiech2:
Pozdr

#35 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 01 lutego 2010 - 13:00

MAGNUM-DXi12, ta prezentacje widziałem juz dawno i bardzo mi sie podoba ta nowa kabina ale jak narazie rozglądam sie za 2005r :zeby:

#36 Offline   MAGNUM-DXi12


  • Postów: 1 327
  • Na forum od: 15 sie 2008
  • Miejscowość: Limanowa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 lutego 2010 - 14:28

consol85 napisał:

ale jak narazie rozglądam sie za 2005r
czyli za DXi12 :mrgreen:

#37 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 01 lutego 2010 - 18:33

tak dokładnie :old:








Podobne tematy Zwiń