Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Nawiew - nie działa



11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Arkadiusz90


  • Postów: 148
  • Na forum od: 12 kwi 2008
  • Miejscowość: Gdańsk

Napisano 14 sierpnia 2008 - 22:18

Witam :D

mam taki problem :
Nowiew w moim :D nie działa ,tzn problem polega na tym , iż nie leci powietrze z nawiewu ani ciepłe ani zimne :?: po przekręceniu "kurków" :admin: zero reakcji

i mam takie pytanie co mogło sie popsuć? jakiś wiatrak (wentylator?) nagrzewnica?

i najważniejsze jak to naprawić ?


pozdrawiam Arkadiusz :admin:



#2 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 14 sierpnia 2008 - 22:29

Moze to Ci cos pomoze KLIK ;-)

#3 Offline   Arkadiusz90


  • Postów: 148
  • Na forum od: 12 kwi 2008
  • Miejscowość: Gdańsk

Napisano 15 sierpnia 2008 - 09:16

MICHAL200 napisał:

Moze to Ci cos pomoze KLIK

hmmm :zeby: może to i jes to ale u nich były jakiekolwieg oznaki działania nawiewu :pub:
a u mnie nic :pub:

ale dzięki sprawdze te przełączniki.

pozdrawiam :star:

#4 Offline   Maciasty84


  • Postów: 44
  • Na forum od: 04 cze 2008
  • Miejscowość: wrocław

Napisano 15 sierpnia 2008 - 10:54

Miałem taki sam problem. Po właczeniu nic nie chodziło.Zatarła sie tulejka silnika od dmuchawy. Koszt naprawy 100 zł. Elektromechanik zrobi to w niecałą godzinę.do czasu wymiany nie właczaj dmuchawy bo spalisz silnik.Pozdrawiam :zeby:

#5 Offline   gisek


  • Postów: 175
  • Na forum od: 09 lut 2010
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Polonez 2000 1987

Napisano 26 lutego 2010 - 11:16

To ja tez mam pytanie. Wczoraj próbowałem naprawić środkowy nawiew w moim egzemplarzu. Problem polegał na tym, że suwak nie przesuwał się na całej długości, tzn. nie można było go przesunąć do końca w dół, a co za tym idzie nie można było domknąć tych klapek za kratkami. Dziarsko zabrałem się za próbę naprawy tego czegoś. Wyciągnąłem najpierw kratki, potem odkręciłem ampulem śrubę i wyjąłem wszystko i zaczęły się schody. Mechanizm ma suwak i dwie bodajże zębatki. Jedna z nich ma wsadzoną śrubę ampulową na stałe. składałem to chyba godzinę i jest gorzej niż było, suwak sobie dziarsko "chodzi" ale klapki są otwarte non stop. Jak to trzeba złożyć ma może ktoś z Was pomysł?. Śruba wchodzi w biały plastyk przymocowany do klapek. Czy w tym plastyku, w który wchodzi śruba ampulowa powinna być jeszcze jakaś nakrętka?

#6 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 26 lutego 2010 - 23:06

Nie dokręca się śruby ampulowej do końca. Wkręcasz trochę i patrzysz.
Ma być wyczuwalny delikatny opór a potem jakby lżej przy zamykaniu i stop.
Sama się nie wykręci z plastiku.

#7 Offline   wojchr


  • Postów: 2
  • Na forum od: 06 maj 2010
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 06 maja 2010 - 09:06

a nie spadło cięgło przepustnicy?

#8 Offline   swampshark


  • Postów: 969
  • Na forum od: 19 cze 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Golf lll 1.8, Bora 2.0, V40

Napisano 06 maja 2010 - 10:20

Arkadiusz90 a słychać chociaz jak silnik pracuje? moze po prostu spadła Ci linka od zamykania klapek dopływu powietrza do kabiny. Wówczas silnik chodzi ale nie jest w stanie wpowpować powietrza przez zamkniete klapki. jeżeli silnik nie chodzi to musisz najpierw sprawdzic czy prad do niego dochodzi. za akumulatorem masz taki rezystor. Taka "skrzyneczka ze sprężynkami". odepnij wtyczkę i sprawdź czy po przełaczaniu suwaka (przy przekręconym kluczyku na drugą pozycje) pojawia sie tam napięcie. Jeżeli nie to znaczy że może przełącznik padł albo jakaś złączka szwankuje. Ale zanim jednak sie dobierzesz do tego opornika sprawdź bezpiecznik nr1

#9 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 06 maja 2010 - 13:42

wojchr, swampshark, ale kotleta odgrzaliście :coto:

#10 Offline   swampshark


  • Postów: 969
  • Na forum od: 19 cze 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Golf lll 1.8, Bora 2.0, V40

Napisano 06 maja 2010 - 13:59

oj tam odgrzany tez dobry ;-) Moze kiedyś komuś innemu się przyda jak będzie miał problemy z wichura no nie??








Podobne tematy Zwiń