Witam
mam taki problem :
Nowiew w moim nie działa ,tzn problem polega na tym , iż nie leci powietrze z nawiewu ani ciepłe ani zimne po przekręceniu "kurków" zero reakcji
i mam takie pytanie co mogło sie popsuć? jakiś wiatrak (wentylator?) nagrzewnica?
i najważniejsze jak to naprawić ?
pozdrawiam Arkadiusz
1
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 sierpnia 2008 - 22:18
#3
Napisano 15 sierpnia 2008 - 09:16
MICHAL200 napisał:
Moze to Ci cos pomoze KLIK
hmmm może to i jes to ale u nich były jakiekolwieg oznaki działania nawiewu
a u mnie nic
ale dzięki sprawdze te przełączniki.
pozdrawiam
#4
Napisano 15 sierpnia 2008 - 10:54
Miałem taki sam problem. Po właczeniu nic nie chodziło.Zatarła sie tulejka silnika od dmuchawy. Koszt naprawy 100 zł. Elektromechanik zrobi to w niecałą godzinę.do czasu wymiany nie właczaj dmuchawy bo spalisz silnik.Pozdrawiam
#5
Napisano 26 lutego 2010 - 11:16
To ja tez mam pytanie. Wczoraj próbowałem naprawić środkowy nawiew w moim egzemplarzu. Problem polegał na tym, że suwak nie przesuwał się na całej długości, tzn. nie można było go przesunąć do końca w dół, a co za tym idzie nie można było domknąć tych klapek za kratkami. Dziarsko zabrałem się za próbę naprawy tego czegoś. Wyciągnąłem najpierw kratki, potem odkręciłem ampulem śrubę i wyjąłem wszystko i zaczęły się schody. Mechanizm ma suwak i dwie bodajże zębatki. Jedna z nich ma wsadzoną śrubę ampulową na stałe. składałem to chyba godzinę i jest gorzej niż było, suwak sobie dziarsko "chodzi" ale klapki są otwarte non stop. Jak to trzeba złożyć ma może ktoś z Was pomysł?. Śruba wchodzi w biały plastyk przymocowany do klapek. Czy w tym plastyku, w który wchodzi śruba ampulowa powinna być jeszcze jakaś nakrętka?
#6
Napisano 26 lutego 2010 - 23:06
Nie dokręca się śruby ampulowej do końca. Wkręcasz trochę i patrzysz.
Ma być wyczuwalny delikatny opór a potem jakby lżej przy zamykaniu i stop.
Sama się nie wykręci z plastiku.
Ma być wyczuwalny delikatny opór a potem jakby lżej przy zamykaniu i stop.
Sama się nie wykręci z plastiku.
#7
Napisano 06 maja 2010 - 09:06
a nie spadło cięgło przepustnicy?
#8
Napisano 06 maja 2010 - 10:20
Arkadiusz90 a słychać chociaz jak silnik pracuje? moze po prostu spadła Ci linka od zamykania klapek dopływu powietrza do kabiny. Wówczas silnik chodzi ale nie jest w stanie wpowpować powietrza przez zamkniete klapki. jeżeli silnik nie chodzi to musisz najpierw sprawdzic czy prad do niego dochodzi. za akumulatorem masz taki rezystor. Taka "skrzyneczka ze sprężynkami". odepnij wtyczkę i sprawdź czy po przełaczaniu suwaka (przy przekręconym kluczyku na drugą pozycje) pojawia sie tam napięcie. Jeżeli nie to znaczy że może przełącznik padł albo jakaś złączka szwankuje. Ale zanim jednak sie dobierzesz do tego opornika sprawdź bezpiecznik nr1
#9
Napisano 06 maja 2010 - 13:42
wojchr, swampshark, ale kotleta odgrzaliście :coto:
#10
Napisano 06 maja 2010 - 13:59
oj tam odgrzany tez dobry ;-) Moze kiedyś komuś innemu się przyda jak będzie miał problemy z wichura no nie??
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|
||
[w124] nie działa obrotomierz |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
w124 nie działają wycieraczki :( |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gnihsrep |
|
|