To chyba coś źle ze mną bo ja przynajmniej raz w miesiącu + szmatka czyszcze z kurzu/brudu jak jest
1
Instalacja orginalnej anteny Hirschmann
Rozpoczęty przez MEN, mar 27 2007 07:47
43 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 04 lipca 2010 - 00:19
#32
Napisano 06 kwietnia 2012 - 09:49
Jaki w ogóle model Hirschmanna jest dedykowany do w124?? Szukałem na forum i nie znalazłem. Niektórzy montują ten model 6000 ale że niby trzeba rzeźbić? Ja mam Hit Auta 5090 ale też nie wiem czy to oryginalna do w124 bo zamontowana była też trochę za pomocą "kawałka drutu i sznurka". Zepsuł mi się silniczek i kupiłbym nową jak będzie kasa ale jak już mam kupić to taką, która na pewno jest do w124. Ale że z kasą nie bardzo to myślę też kupić na allegro jakąś z uszkodzonym batem i wymienić sam silniczek. Robił ktoś coś takiego? Co myślicie?
#33
Napisano 06 marca 2013 - 23:05
odświeżam temat, potrzebuje pomocy mam antenę model 6000 bez bata i nie wiem jak ją sprawdzić czy działa, nie mam na stanie żadnego Mercedesa na tą chwilę aby to jakoś podłączyć, chciałbym sprawdzić czy silniczek chodzi w jedną i w drugą, są 3 piny, nie wiem który od czego proszę o pomoc.
#34
Napisano 24 czerwca 2019 - 12:53
Witam
Posiadam E200 kombi z anteną Hirschmann, Jak kupiłem samochód sterowanie anteny było odłączone (kostka z 3 przewodami), po podłączeniu kostki antena wysuwała się i chowała dosyć opornie więc wymieniłem bat na nowy. Po tym zabiegu antena wysuwała się i chowała bezproblemowo. Po weekendzie w poniedziałek rano stwierdziłem, że akumulator jest rozładowany. Po zakupie nowego akumulatora i jego podłączeniu stwierdziłem, że antena działa prawidłowo jednakże w pozycji schowanej przy zaparkowanym samochodzie po godzinie obudowa mechanizmu wysuwania anteny bardzo się nagrzała. Odłączyłem zasilanie anteny i obudowa po jakimś czasie ostygła, po ponownym podłączeniu znowu się nagrzała. Obecnie używam radia z odłączonym sterowaniem anteny w pozycji wysuniętej. Co to może być i czy można to naprawić a raczej czy będzie się to opłacało naprawić? Dodam, że radio jest oryginalne MB z nawigacją na CD.
Posiadam E200 kombi z anteną Hirschmann, Jak kupiłem samochód sterowanie anteny było odłączone (kostka z 3 przewodami), po podłączeniu kostki antena wysuwała się i chowała dosyć opornie więc wymieniłem bat na nowy. Po tym zabiegu antena wysuwała się i chowała bezproblemowo. Po weekendzie w poniedziałek rano stwierdziłem, że akumulator jest rozładowany. Po zakupie nowego akumulatora i jego podłączeniu stwierdziłem, że antena działa prawidłowo jednakże w pozycji schowanej przy zaparkowanym samochodzie po godzinie obudowa mechanizmu wysuwania anteny bardzo się nagrzała. Odłączyłem zasilanie anteny i obudowa po jakimś czasie ostygła, po ponownym podłączeniu znowu się nagrzała. Obecnie używam radia z odłączonym sterowaniem anteny w pozycji wysuniętej. Co to może być i czy można to naprawić a raczej czy będzie się to opłacało naprawić? Dodam, że radio jest oryginalne MB z nawigacją na CD.
#35
Napisano 25 czerwca 2019 - 12:44
Z tego co mówisz, wynika że antena pobiera spory prąd w stanie spoczynku (kiedy jest schowana).
Upewnij się, że dobrze zamontowałeś nowy bat - zwróć uwagę na ten plastikowy wąż w nowym bacie. Czy jest takiej samej długości jak w starym ? Może coś poszło nie tak podczas montażu tego wężyka i mechanizm anteny nigdy nie kończy pracy ? (mam na myśli sytuację w której bat anteny całkowicie się schował a mimo to silniczek wciąż pracuje).
Możesz spróbować powrócić na jakiś czas do starego i zobaczyć czy problem nadal istnieje. Jeżeli nie, no to będziesz miał winowajcę - nowy bat i wężyk.
Upewnij się, że dobrze zamontowałeś nowy bat - zwróć uwagę na ten plastikowy wąż w nowym bacie. Czy jest takiej samej długości jak w starym ? Może coś poszło nie tak podczas montażu tego wężyka i mechanizm anteny nigdy nie kończy pracy ? (mam na myśli sytuację w której bat anteny całkowicie się schował a mimo to silniczek wciąż pracuje).
Możesz spróbować powrócić na jakiś czas do starego i zobaczyć czy problem nadal istnieje. Jeżeli nie, no to będziesz miał winowajcę - nowy bat i wężyk.
#36
Napisano 01 marca 2020 - 19:36
Witam. Problem z moją anteną jest taki że wywala mi bezpiecznik. Zakupiłem SL 300 i nie wysuwała się antena. Radio Becker ale nie to co jest w VIN gdyż te są drogie i chodzą po 800PLN i myślę że ktoś to opchnął - ale do sedna. Antena automatyczna ale nie wysuwała się. Zajrzałem do anteny w bagażniku i zauważyłem że kostka od mechanizmu anteny jest odłączona. Podłączyłem kostkę i wywaliło bezpiecznik. Więc pomyślałem że problem w radiu i z uwagi na inny model Beckera to może źle podłączone. Ale dobrze. Odłączyłem radio całkowicie i włożyłem nowy bezpiecznik - oczywiście wszystko przy wypiętym aku. Podłączyłem aku i bezpiecznik od anteny wywaliło. Nie mam pomysłu dlaczego. Przecież radia nie ma więc skąd sygnał na antenę. W czym może być problem. Pomożecie?
#37
Napisano 01 marca 2020 - 22:39
Antena automatyczna oprócz podłączenia do radia ma jeszcze stałe podłączenie do akumulatora - inaczej nie byłaby w stanie się schować po wyłączeniu radia.
#38
Napisano 09 grudnia 2020 - 12:10
Dopiszę pytanie tu, żeby nie zakładać nowego tematu. Otóż w nowym nabytku, MB W124 TE chcę zamontować radio. Ogólnie auto z bardzo małym przebiegiem, zachowane wyśmienicie, wszystko oryginalne (prawie). Wg VIN wyszło z fabryki bez radia, z anteną elektryczną i przednimi głośnikami - i tu wszystko się zgadza. Zamiast radia oryginalna zaślepka, z powpinanymi od tyłu przewodami, przewody ładnie spięte oryginalną złączką. Kupiłem Beckera BE1150, radio działa, głośniki z przodu grają. Jednak nie mogę znaleźć przewodu od wysuwania anteny. Nie znalazłem nigdzie w tunelu, z tyłu od radia wychodzi kostka z przewodami w stronę przodu. Gdzie powinien być sterownik anteny? Co rozkopać żeby tam się dostać?
#39
Napisano 09 grudnia 2020 - 12:12
Jezeli to oryginalny Hirschmann to sterownik ma w srodku.
#40
Napisano 09 grudnia 2020 - 12:20
Tak, oryginalny. W takim razie powinien być gdzieś jeden przewód sterujący.. Gdzie go szukać? Którędy jest prowadzony jeśli nie ma go w oryginalnej wiązce?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
silnik OM606 instalacja elektryczna |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zibi111 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
[201] Wymiana anteny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gisek |
|
||
Nietypowy maszt Hirschmann AUTA 6000 KE |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mati25 |
|
||
[W124] słabe napięcie anteny elektrycznej |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | Wojtast1 |
|