Witam jest tu nowy ale mam takowe zapytanie.
Mam w201 83r. silnik 2.0E opcja na pełnym wtrysku Boscha i mam problem następujący:
od kwietnia auto przechodzi gruntowny remont silnika nowe pierścienie, panewki, szlif wału itp.
Silniczek jest już poskładany tylko teraz pojawił się problem z obrotami nie chce zejść na wolnych poniżej 1.5tyś.obr. nie wiem czy to coś ze sterowaniem czy inny powód.
Pomoże ktoś? Ewentualnie jakby ktoś miał schematy instalacji el. do tego wozu będe wdzięczny.
I jeszcze jedno jakie powinno być ciś. na cylindrach bo u mnie jest chyba jakaś anomalia bo po remoncie jest tak:
(Mierzone na zimnym silniku)
1-wszy 8.9
2-gi 9.1
3-ci 9.5
4-ty 11
I przy okazji czy w tym silniku wskaźnik ciś. oleju powinien być el.czy mechaniczny?
Z góry dziękuje za odp.
Pozdrawiam
0
[w201] Problem z obrotami po remoncie
Rozpoczęty przez Abdulek, wrz 18 2008 10:13
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 września 2008 - 10:13
#2
Napisano 18 września 2008 - 12:28
Abdulek napisał:
wskaźnik ciś. oleju powinien być el.czy mechaniczny?
Abdulek napisał:
nie chce zejść na wolnych poniżej 1.5tyś.obr.
Abdulek napisał:
jakie powinno być ciś. na cylindrach
#3
Napisano 18 września 2008 - 12:40
głowica też była w całości robiona szlifowana i polerowana, zawory dotarte i wypolerowane, nowe gumy na zaworach, cylindry tylko lekko wypolerowane.
A co do temperatury i obrotów to faktycznie jak się rozgrzał do 80stopni troszkę się zmniejszyły obroty ale nie znaczenie, a silnik na regulacje przy wtrysku nie reaguje wogóle
A co do temperatury i obrotów to faktycznie jak się rozgrzał do 80stopni troszkę się zmniejszyły obroty ale nie znaczenie, a silnik na regulacje przy wtrysku nie reaguje wogóle
#4
Napisano 18 września 2008 - 12:43
Abdulek napisał:
a silnik na regulacje przy wtrysku nie reaguje wogóle
#5
Napisano 18 września 2008 - 12:52
a gdzie ta regulacja się znajduje?
nie mam tego teraz przed sobą bo jestem na urlopie w poniedziałek wracam to wszystko dokładnie sprawdzę
nie mam tego teraz przed sobą bo jestem na urlopie w poniedziałek wracam to wszystko dokładnie sprawdzę
#6
Napisano 18 września 2008 - 12:54
z tego co sie orientuje to przy roznicy 2b pomiedzy ktorymkolwiek z cylindrow to robi sie remont....dziwne ze masz po remoncie takie rozbieznosci. 0,2 - 0,5 to jeszcze ale nie 2.1b! z tego co widze to rosnie cisnienie wg kolejnosci garow. stawialbym na glowice (o ile cala reszta byla mierzona, sprawdzana i porzadnie zlozona)
#7
Napisano 18 września 2008 - 13:03
Łysypy napisał:
stawialbym na glowice (o ile cala reszta byla mierzona, sprawdzana i porzadnie zlozona)
#8
Napisano 18 września 2008 - 14:42
Cytat
To znaczy głowica do wyrzucenia czy sprawdzić ją na szczelność?
jesli caly uklad tlokowo-korbowy jest ok (takie same luzy na zamkach,pierscieni w tlokach,itd) to stawialbym tylko na glowice. jesli potrafisz docierac zawory to dotrzej je w gniazdach i zmierz wysokosc glowicy w skrajnych pkt (bardzo dokladnie) -moze byc krzywizna glowicy (to ze glowica jest planowana to nie znaczy ze jej wysokosci w skrajnych pkt sa takie same)
#9
Napisano 18 września 2008 - 15:06
Łysypy napisał:
moze byc krzywizna glowicy (to ze glowica jest planowana to nie znaczy ze jej wysokosci w skrajnych pkt sa takie same)
Może tak czarnych scenariuszy nie zakładajmy, przecież nie naprawiał tej głowicy fryzjer. Trzeba dojść co z obrotami, oczywiście dobrze jest znać ciśnienie sprężania dla dalszych decyzji co z tym robić.
#10
Napisano 18 września 2008 - 15:22
Abdulek napisał:
a gdzie ta regulacja się znajduje?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|
||
[W124/W201] Problem z obrotami M102- możliwe przyczyny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Rafcio |
|
||
Problem z spalaniem i obrotami silnika ! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymciooo96 |
|
||
[w124] m104 3.2E 2.8E Problem z wolnymi obrotami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | winstrol100 |
|
||
[C124] 3.2 dziwny problem z obrotami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryko124 |
|
|