Skocz do zawartości




- - - - -

Problem z spalaniem i obrotami silnika !


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   szymciooo96


  • Postów: 8
  • Na forum od: 20 gru 2018
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 grudnia 2018 - 16:31

Witam !
Posiadam w201 1.8benzyne bez gazu ,skrzynia automat.Silnik po zrobieniu głowicy,nowe świece ,nowe kable filtry oleje! Uszczelki wwzystkie wokół glowicy sa nowe ,pod filtrem itp. Problem jest ze spalaniem które siega przy na prawde spokojnej jeździe kolo 16/100km smierdzi benzyna za nim. A drugim problemem jest ze na rano jak ja odpale to gaśnie ,jak wbije D lub R to strasznie spadaja jej obroty (czasami tak ze zgasnie) natomiast na P lub N obroty sa wyższe ,czy jest ktos w stanie mi pomoc ?



#2 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 21 grudnia 2018 - 07:40

Musisz szukać w temacie # problem z obrotami#jeśli sam będziesz robił,jak sam nie czujesz się na siłach to do fachowca.

#3 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 grudnia 2018 - 10:56

To tak - P i N rozpinają układ napędowy (w pewnym sensie), obroty rosną, bo silnik ma lżej. Przy D i R motor jest pod obciążeniem. To jest akurat normalne.

Takie spalanie i śmierdzenie paliwem brzmi jak uszkodzony przewód paliwowy (może ktoś źle dokręcił i wywala pod ciśnieniem)

#4 Offline   szymciooo96


  • Postów: 8
  • Na forum od: 20 gru 2018
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 grudnia 2018 - 12:30

Ja rozumiem ze zwalniaja obroty ,ale nie do tego stopnia ze gasnie auto na biegu a na Plub N ma wyzsze obroty ,a paliwa nie wywala na zewnatrz smierdzi benzyna z wydechu tyle jej dostaje ze jej nie wypala do końca

#5 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 21 grudnia 2018 - 12:57

http://mb201-124.eu/...liwe-przyczyny/
http://mb201-124.eu/...ku-ke-jetronic/

Standardowo, lewe powietrze, potencjometr, diagnostyka i regulacja wtrysku. To tak w skrócie. Resztę znajdziesz w tych tematach i szukając na forum.

#6 Offline   szymciooo96


  • Postów: 8
  • Na forum od: 20 gru 2018
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 grudnia 2018 - 21:42

Dziekuje ! Wszystko jasno rozpisane co zrobić ,dzieki wielkie !

#7 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 22 grudnia 2018 - 23:57

Ponieważ Szarik podał już linki do właściwych tematów- niniejszy zdublowany zamykam żeby nie robić tłoku.








Podobne tematy Zwiń