delsen_p, tak, tym razem dobrze kombinujesz
0
[w124] 200E,1992-problemy z montażem alarmu
Rozpoczęty przez delsen_p, wrz 20 2008 20:16
29 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 26 września 2008 - 10:41
#22
Napisano 26 września 2008 - 11:00
Czyli jest problem. Stary alarm też miał sterowanie 2 przewodami. Jeśli sterowanie w mercu odpowiedzialne jest zmiennym napieciem +12 i -12 to jak podłączyć przwody z centralki?? jeden i drugi zmostkować?? Bezsensu
#23
Napisano 26 września 2008 - 14:45
delsen_p, litości...
Na początku tego wątku przecież Rob wklejał schemat podłączenia dwu przewodowego sterowania centralnym z alarmu, w układ sterowany jedno przewodowo :roll:
http://mb201-124.eu/...p?p=75408#75408
Na początku tego wątku przecież Rob wklejał schemat podłączenia dwu przewodowego sterowania centralnym z alarmu, w układ sterowany jedno przewodowo :roll:
http://mb201-124.eu/...p?p=75408#75408
#24
Napisano 25 marca 2010 - 15:19
Witam, mam pytanie: zamontowalem nowa centralke ktora nie ma osobnego wejscia na syrene, poprostu podpina sie ja do kierunkowskazow. Podczas otwierania i zamykania rowno z mignieciem kierunkowskazow jest inny dzwiek syreny niz mialem wczesniej. Nie ma delikatnego 'pikniecia' tylko jest na niecala sekunde ostry dzwiek poczatku alarmu. Czy idzie zmienic jakos ten sygnal. Czy zastosowanie diody kierunkowej cos pomoze ?
#25
Napisano 27 marca 2010 - 17:51
do syreny w takim wypadku dochodzi tylko napięcie, więc pozostaje wymiana samej syreny. rozumiem, że jest to centralka zamka centralnego, bo z alarmem z taką opcją to się tylko spotkałem w instalacjach z CAN, gdzie właśnie zamiast sygnału syreny był wykorzystywany oryginalny klakson i głośno szczekał
#26
Napisano 19 kwietnia 2010 - 20:24
koledzy prosze na wstepie nie krzyczec na mnie, caly dzien walczylem z alarmem i poleglem.. Przeczytalem kilka tematow ale jestem juz CKM (ciezko kapująca muzgownica). Dodam ze założyłem juz sporo centralnych i alarmów w autach , ale nigdy nie miałem do czynienia z pneumatami. po kolei.
Mercedesowski alarm rozkodował mi się z pilotami, zakodowałęm go ale ciagle były problemy, wiec kupiłęm nasz polski sprawdzony produkt z ulterkiem i podpiołem.
Wszytko szło gładko ponieważ wziołem rozpiske ze starego alarmu i przepinałem analogicznie na nowy. Alarm przeprogramowałęm na wyzwalanie centralnego 3sek. W starym alarmi było ze wyzwalany jest masą , w nowym takze wyzwalanie jest masą (jak w wiekszosci) takze ok.
Podpiołem i sprawdzam działą wszystko oprucz centralki, chce odizolowac te 2 kable od otwarcia i zamknięcia centralnego i zostały mi w ręce. Po prostu wypadły z instalacji Teraz mam problem, bo wygląda to jak by miały one isc do jakiegos przekaznika ? czy to możliwe?
Mam teraz 3 opcje.
1)Sprawdzde ten przekaznik moze w nim było sterowanie centralnym ?
2) Rozbiore boczek dzwi kierowcy i tam znajde odpowienie kable do otwierania i zamykania centralnego ? bo tam jest sterownik masterk któwy wszystkim steruje, wiec jak zamknę jego i zamknę reszte i adekwatnie to samo z otwarciem.
3) Najgorsza opcja dobieranie sie do centralnego pod siedzeniem ....
powiedzcie mi jak to jest bo zterowanie mam mieć na 2 kable wyzwalane minusem czy w mercedesku było to oryginalnie czy to własnie w tym przekazniku się ujawnia co go znalazłem...
Patrzyłęm na schematy z poprzedniej strony ale przyznam szczeze ze po paru piwkach wieczorem to juz dziwnie mi sie na nie patrzy ....
Prosze o szybką pomoc bo jutro rano ruszam do boju z centralną .
Mercedesowski alarm rozkodował mi się z pilotami, zakodowałęm go ale ciagle były problemy, wiec kupiłęm nasz polski sprawdzony produkt z ulterkiem i podpiołem.
Wszytko szło gładko ponieważ wziołem rozpiske ze starego alarmu i przepinałem analogicznie na nowy. Alarm przeprogramowałęm na wyzwalanie centralnego 3sek. W starym alarmi było ze wyzwalany jest masą , w nowym takze wyzwalanie jest masą (jak w wiekszosci) takze ok.
Podpiołem i sprawdzam działą wszystko oprucz centralki, chce odizolowac te 2 kable od otwarcia i zamknięcia centralnego i zostały mi w ręce. Po prostu wypadły z instalacji Teraz mam problem, bo wygląda to jak by miały one isc do jakiegos przekaznika ? czy to możliwe?
Mam teraz 3 opcje.
1)Sprawdzde ten przekaznik moze w nim było sterowanie centralnym ?
2) Rozbiore boczek dzwi kierowcy i tam znajde odpowienie kable do otwierania i zamykania centralnego ? bo tam jest sterownik masterk któwy wszystkim steruje, wiec jak zamknę jego i zamknę reszte i adekwatnie to samo z otwarciem.
3) Najgorsza opcja dobieranie sie do centralnego pod siedzeniem ....
powiedzcie mi jak to jest bo zterowanie mam mieć na 2 kable wyzwalane minusem czy w mercedesku było to oryginalnie czy to własnie w tym przekazniku się ujawnia co go znalazłem...
Patrzyłęm na schematy z poprzedniej strony ale przyznam szczeze ze po paru piwkach wieczorem to juz dziwnie mi sie na nie patrzy ....
Prosze o szybką pomoc bo jutro rano ruszam do boju z centralną .
#27
Napisano 19 kwietnia 2010 - 21:00
AngelOfDeath napisał:
CKM (ciezko kapująca muzgownica)
tu masz schemat wstawiony przez Roba. u Ciebie centralny był prawdopodobnie identycznie podłączony jak na tym schemacie. czyli sterowanie masami z centralki sterowało przekaźnikiem który sterował pompkę centralnego przez kable idace od mastera w lewych drzwiach. Musisz odbudować podłączenia wg schematu. W mercedesie jest sterowanie plusem i minusem. Przekaźnik pozwala sterować zamkiem pneumatycznym z centralki która ma sterowanie masami
#28
Napisano 20 kwietnia 2010 - 19:17
Dziękuję ci o mój mistrzu o to mi chodziło...
W takim razie raczej dojdę do i jak w tym przekaźniku, jak coś to pomęczę jeszcze , ale wydaje mi się ze zadziała wszystko.
jeszcze raz dzieki
[ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 20:17 ]
Nie było tam jednak żadnego przekaźnika zrobiłem to inaczej, wpinając się bezpośrednio w układ modułu. Wszystko smiga jak należy.
Dzieki za pomoc.
W takim razie raczej dojdę do i jak w tym przekaźniku, jak coś to pomęczę jeszcze , ale wydaje mi się ze zadziała wszystko.
jeszcze raz dzieki
[ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 20:17 ]
Nie było tam jednak żadnego przekaźnika zrobiłem to inaczej, wpinając się bezpośrednio w układ modułu. Wszystko smiga jak należy.
Dzieki za pomoc.
#29
Napisano 20 kwietnia 2010 - 21:49
AngelOfDeath napisał:
Nie było tam jednak żadnego przekaźnika
#30
Napisano 22 kwietnia 2010 - 10:31
swampshark napisał:
widocznie alarm korzystał z wbudowanych przekaźników. To dobrze że Ci się udało
Dokładnej mówiąc wlutowałem się w układ od sterowania centralnego, i z centralnego wyprowadziłem bezpośrednio 2 masy, takze nie ma sensu robić tych przekazników w MB naszych
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Montaż alarmu ze sterownikiem centralnego zamka |
Mercedes S, CL i SEC | majkel333 |
|
||
[W124] trójkąt boczka drzwi problem z montażem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jul |
|
||
[W124] Podłączenie centralki alarmu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szalonyypl |
|
||
[W124] Dołożenie alarmu sterowanego fabrycznym pilotem-kluczykiem |
Modyfikacje,Tuning | brys |
|
|
|
[w124] Podłączenie alarmu tutorial |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | stevenjones |
|