hmmm to cza bedzie pokminic z tym BLOS-em ile to sie ceni gdzies widzialem 400 zl
0
[w201] Mercedes 1.8 BP+ GAZ problem
Rozpoczęty przez DawidU89, wrz 27 2008 21:26
82 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 27 września 2008 - 22:58
#12
Napisano 27 września 2008 - 23:05
DawidU89 napisał:
z tym BLOS-em ile to sie ceni gdzies widzialem 400 zl
#13
Napisano 27 września 2008 - 23:23
A tak da rade bez bebechow w silniku krokowym przyzwoicie pojeździc bez robienia wiochy za glosnymm chodzeniem czy cos w tym stylu zbliza sie pazdziernik a w nim zawsze ciezko 5 x urodziny ...
#14
Napisano 27 września 2008 - 23:34
Hmm... tak właśnie naszła mnie chwila refleksji, że w instalacjach I generacji nie ma silnika krokowego... :? Czyli to jednak by była II generacja
Ja powiem tak: coś jest walnięte w układzie sterowania dawki gazu - jeżeli odłączysz silnik krokowy i ustawisz go na pełne otwarcie, to będzie wszystko działać jak w I generacji (ja tak mam po awarii sterownika od gazu) - wykluczenie elektroniki z "procesu decyzyjnego" co do dawki gazu umożliwi jego regulację mechaniczną. Jak wpadnie Ci trochę kasy, to możesz to spróbować naprawiać, ale póki co zostałbym osobiście przy wersji uproszczonej (u mnie już 4 lata te rozwiązanie tymczasowe jest zastosowane)...
Ja powiem tak: coś jest walnięte w układzie sterowania dawki gazu - jeżeli odłączysz silnik krokowy i ustawisz go na pełne otwarcie, to będzie wszystko działać jak w I generacji (ja tak mam po awarii sterownika od gazu) - wykluczenie elektroniki z "procesu decyzyjnego" co do dawki gazu umożliwi jego regulację mechaniczną. Jak wpadnie Ci trochę kasy, to możesz to spróbować naprawiać, ale póki co zostałbym osobiście przy wersji uproszczonej (u mnie już 4 lata te rozwiązanie tymczasowe jest zastosowane)...
#15
Napisano 27 września 2008 - 23:43
Czyli tylko odlaczyc chwasta i na pelne otwarcie ustawic nic wiecej ??
nie bedzie wiecej palil? obroty beda nierowne tyle czy jeszcze jakies pctrykania pykania czy cos innego?
Wogole to dzikowa ze sie udzieliles i starasz sie pomoc
jutro bede probowal wszystkiego po kolei jak narazie bardzo prosze mi na to pytanie odpowiedz
nie bedzie wiecej palil? obroty beda nierowne tyle czy jeszcze jakies pctrykania pykania czy cos innego?
Wogole to dzikowa ze sie udzieliles i starasz sie pomoc
jutro bede probowal wszystkiego po kolei jak narazie bardzo prosze mi na to pytanie odpowiedz
#16
Napisano 27 września 2008 - 23:57
DawidU89 napisał:
nie bedzie wiecej palil?
DawidU89 napisał:
obroty beda nierowne tyle czy jeszcze jakies pctrykania pykania czy cos innego?
Ot i cała filozofia - a falowanie jest w sumie szczegółem :-P
#17
Napisano 28 września 2008 - 19:48
Filtry sprawwdzone wsio OK
LPG zmieniony juz go nie dusi ...
Ale nadal gasnie nawet jak sie jedzie 60km/h tylko na luzie
Moze mi ktos powiedziec /wytlumaczyc to (kable WN, palec i kopulka) co za palec ;| kopulka jakie kable
Interesuje mnie cena calego zestawu BLOS ?? ale wsio kabelki gdzie co moge dostac jak i do czego to zalozyc co wyrwac co odciac caly montarz...
LPG zmieniony juz go nie dusi ...
Ale nadal gasnie nawet jak sie jedzie 60km/h tylko na luzie
Moze mi ktos powiedziec /wytlumaczyc to (kable WN, palec i kopulka) co za palec ;| kopulka jakie kable
Interesuje mnie cena calego zestawu BLOS ?? ale wsio kabelki gdzie co moge dostac jak i do czego to zalozyc co wyrwac co odciac caly montarz...
#18
Napisano 28 września 2008 - 23:21
OK, więc tutaj jest schemat układu zapłonowego:
http://anonymouse.or...&SGR=060&SGN=04
Nie znam polskiego nazewnictwa co niektórych elementów, a nie chciałbym namieszać, więc tylko orientacyjnie - większości nie jestem pewien:
IGNITION CABLES - przewody zapłonowe, kable WN
DISTRIBUTOR CAP - kopułka
IGNITION DISTRIBUTOR - rozdzielacz
DISTRIBUTOR - palec rozdzielacza
CAP - ???
Czyli co - inny gaz zatankowany czy o co kaman?
A regulowałeś coś śrubami? Jak tam silnik krokowy?
http://anonymouse.or...&SGR=060&SGN=04
Nie znam polskiego nazewnictwa co niektórych elementów, a nie chciałbym namieszać, więc tylko orientacyjnie - większości nie jestem pewien:
IGNITION CABLES - przewody zapłonowe, kable WN
DISTRIBUTOR CAP - kopułka
IGNITION DISTRIBUTOR - rozdzielacz
DISTRIBUTOR - palec rozdzielacza
CAP - ???
DawidU89 napisał:
LPG zmieniony juz go nie dusi ...
DawidU89 napisał:
Ale nadal gasnie nawet jak sie jedzie 60km/h tylko na luzie
#19
Napisano 28 września 2008 - 23:35
Tak inny gaz pomogl sam sie zdziwilem ;|
MEsiek stoi u elektryka ma on za zadanie sprawdzicz czy silniczek dziala..
nie regulowalem bo postanowilem ze zrobie to jak zmienie gaz ale po zmianie gazu bylo niebo lepiej ale i tak przy obrotach od 4-5 tys tak na oko zaczelo go dusic to pewnie przez zapchany doplyw powietrza
Mysle coraz powazniej nad tym BLOS-em tylko jestem ciekaw czy wyrobie sie w tych 800 zl ktorych piasles sam blos na allegro za 300 zl znalazlem z gwarancja na 2 lata ponoc oryginalny BRC
A co do tego silniczka to jak bede zakladal BLOS-sa to zostawic go wybebeszonego tylko reduktor bedzie musial byc z Blosem bezposrednio podpiety tak ?
Co to jest za tabelka pod tymi fotkami ;|??
MEsiek stoi u elektryka ma on za zadanie sprawdzicz czy silniczek dziala..
nie regulowalem bo postanowilem ze zrobie to jak zmienie gaz ale po zmianie gazu bylo niebo lepiej ale i tak przy obrotach od 4-5 tys tak na oko zaczelo go dusic to pewnie przez zapchany doplyw powietrza
Mysle coraz powazniej nad tym BLOS-em tylko jestem ciekaw czy wyrobie sie w tych 800 zl ktorych piasles sam blos na allegro za 300 zl znalazlem z gwarancja na 2 lata ponoc oryginalny BRC
A co do tego silniczka to jak bede zakladal BLOS-sa to zostawic go wybebeszonego tylko reduktor bedzie musial byc z Blosem bezposrednio podpiety tak ?
Co to jest za tabelka pod tymi fotkami ;|??
#20
Napisano 29 września 2008 - 00:17
DawidU89 napisał:
A co do tego silniczka to jak bede zakladal BLOS-sa
DawidU89 napisał:
Co to jest za tabelka pod tymi fotkami ;|??
Niby nie jest to takie strasznie trudne, ale stosunkowo niewiele osób umie z EPC (elektronicznego katalogu części) korzystać, bądź się z tą umiejętnością nie ujawniają
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
WIS Mercedes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
Podpięty [w201/w124] Mercedes-Benz Service Library Index |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Przełożenie Dyfra Mercedes w190 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|
||
Dokładanie termometru Mercedes 124 kostka kwadratowa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matibenz124 |
|