Witam
mam 230 z gazem, ostatnio zrobilem trase polska -niemcy ,wracajac do warszawy 3km od domu merc zgasl i juz nieodpalil (cale szczescie ze pod domem prawie) ,moj m102 na benie niestety wogole niechodzi . teraz niemam pojecia co sie stalo ,nawet sie niezachlysnie ,pokrece dluzej to parownik zamarza,niby patrzylem iskra jest ,gaz niby idzie a on nieodpala czy po kilku kreceniach powienien juz parownik zamarznac przy temperaturach rzedu 13 stopni?? gdzie dalej zukac??
0
[w124] po zrobieniu trasy 2500 km zgasl i niechce odpalic
Rozpoczęty przez adasko24, paź 02 2008 14:56
17 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 października 2008 - 14:56
#2
Napisano 02 października 2008 - 15:03
Kiedy ten parownik zamarzł, po drodze? :shock:
I nie, nie powinien tak szybko zamarzać. Więc coś chyba z parownikiem, bądź układem chłodzenia tu będzie...
I nie, nie powinien tak szybko zamarzać. Więc coś chyba z parownikiem, bądź układem chłodzenia tu będzie...
#3
Napisano 02 października 2008 - 15:15
Pytanie. Odpalasz na LPG czy PB?
#4 Gość__
Napisano 02 października 2008 - 15:18
Sprawdź połączenie przewodów z układu chłodzenia, bo tutaj szukałbym przyczyny. Jeśli przez parownik nie przechodzi płyn będzie on zamarzał i stąd takie efekty.
#5
Napisano 02 października 2008 - 18:18
no ale jak nawet plyn przechodzi to jak odpalasz silnik to jeszcze jest zimny
a odpalam na gazie tak jak pisalem na benie niechodzi
a odpalam na gazie tak jak pisalem na benie niechodzi
#6
Napisano 02 października 2008 - 21:35
adasko24, nie szkodzi - parowniku następuje wymiana cieplna i "zimny" płyn chłodniczy mimo wszystko powinien zapewniać właściwe odparowanie gazu ;-)Zajechany rozdzielacz - najkrócej i najpewniej - ja bym szedł dalej tropem nadanym przez darula
adasko24 napisał:
na benie niechodzi
#7
Napisano 03 października 2008 - 15:02
jest wogole mozliwosc zeby te silniki dzialaly na benie i gazie bez problemow??
w poniedzialek zaciagam go do legionowa do speca od ke-jetronika ale jak uslyszal ze gaz to taki wyklad dostalem ze ho ho :roll:
w poniedzialek zaciagam go do legionowa do speca od ke-jetronika ale jak uslyszal ze gaz to taki wyklad dostalem ze ho ho :roll:
#8
Napisano 03 października 2008 - 16:22
adasko24 napisał:
jest wogole mozliwosc zeby te silniki dzialaly na benie i gazie bez problemow??
Tzn. pewnie że problemy są - wtrysk KE "trochę" się nie lubi z LPG i stąd problemy regulacyjne i strzały. U mnie bardzo mocno jest np. odczuwalny spadek mocy - czasem odnoszę wrażenie, że jakby ktoś chciał to i maluchem mnie objedzie - ale dotyczy to tylko jazdy na gazie - po przełączeniu na benzynkę autko odzyskuje temperament
Przez tyle lat ile auto jest w rodzinie nigdy nie strzelił, więc planowana przeze mnie już jakiś czas instalacja BLOS-a będzie mieć na celu przede wszystkim obniżenie spalania i poprawę osiągów
adasko24 napisał:
zaciagam go do legionowa do speca od ke-jetronika
#9 Gość__
Napisano 03 października 2008 - 17:19
adasko24 napisał:
no ale jak nawet plyn przechodzi to jak odpalasz silnik to jeszcze jest zimny
Radhezz Ci naświetlił sprawę więc ja już sobie daruję. Sprawdź więc to o czym mówiłem.
Wyobraź sobie że wpływ na to może mieć nawet uszkodzony zawór ogrzewania.
Jak już ciągniesz do mechanika to najpierw uruchom to auto na benzynie. Pompę paliwa czy elementy wtrysku dostaniesz za niewielkie pieniądze.
Później znajdź gdzieś starego "gaziarza" a nie jakiegoś speca od obsługi laptopa, i wymień filterek, membramę parownika. Powinien kurczę chodzić na obu paliwach :bumbum:
Te silniki chodzą na LPG ale zawsze jest to ale ;-)
#10
Napisano 03 października 2008 - 17:28
wlasnie po to ciagne do mechanika ,zeby uruchomic i zeby normalnie chodzil na benie ,gazem zajme sie pozniej,ale chyba bede musial pomylec o blosie
a tak przy okazji to ile ci radhezz pali gazu?? bo mi to w trasie spokojnej jazdy 11(120km/h) ,jak cisne to 13 a po wawie to i 19
a tak przy okazji to ile ci radhezz pali gazu?? bo mi to w trasie spokojnej jazdy 11(120km/h) ,jak cisne to 13 a po wawie to i 19
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 2.2 93r zgasł i nie chce odpalic , dziwna iskra na 2i 3 cyl. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | merc80 |
|
|
|
[W140] Brak mocy do 2500 obrotów. |
Mercedes S, CL i SEC | Darson |
|
||
W202 c180 zgasl podczas jazdy nie mozna go uruchomic |
Mercedes C, E i CLK | plaster |
|
||
w220 Nagle wszystko zgaslo |
Mercedes S, CL i SEC | inferno03 |
|
||
wymiana 3000 na 2500 |
Modyfikacje,Tuning | piotrk |
|