Skocz do zawartości




- - - - -

ke-jet, wtrysk gazu.


111 odpowiedzi w tym temacie

#91 Offline   IGSMan


  • Postów: 31
  • Na forum od: 12 lis 2013
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi KE-JETRONIC

Napisano 04 grudnia 2013 - 22:32

Wyświetl postUżytkownik RolandV dnia 04 grudnia 2013 - 21:50 napisał

To wiem ale czy jest to działanie bezproblemowe jak w elektronikach czy jednak nie da się osiągnąć takiego poziomu ?

Bezproblemowe.



#92 Offline   RolandV


  • Postów: 469
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 520

Napisano 05 grudnia 2013 - 17:12

Dzięki, a cenowo ile kosztuje do silnik 6 cylindrów ? i czy każdy instalator da radę ją założyć, czy trzeba szukać kogoś ze świecą ?

#93 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 05 grudnia 2013 - 17:28

Właśnie zna ktoś jakiegoś gaziarza ze świętokrzyskiego który by założył i idealnie wyregulował sekwencję w KE ?

#94 Offline   IGSMan


  • Postów: 31
  • Na forum od: 12 lis 2013
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi KE-JETRONIC

Napisano 05 grudnia 2013 - 18:45

Wyświetl postUżytkownik RolandV dnia 05 grudnia 2013 - 17:12 napisał

Dzięki, a cenowo ile kosztuje do silnik 6 cylindrów ? i czy każdy instalator da radę ją założyć, czy trzeba szukać kogoś ze świecą ?

Nowych kitow nie ma i trzeba szukac uzywki. Uzywke na 6 cylindrow kupisz za okolo 500 zl plus jakies 250 regeneracja reduktora, weze, filtry, wyjdzie pewnie 800 zl. Gaziarza niestety trzeba szukac ze swieca. Ja te instalacje wciagam nosem ale nie montuje gazu, moge jedynie wspomoc rada podczas przerobki i wysterowaniu.

Użytkownik IGSMan edytował ten post 05 grudnia 2013 - 18:46


#95 Offline   RolandV


  • Postów: 469
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 520

Napisano 05 grudnia 2013 - 19:14

na allegro posucha w tym temacie

#96 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 grudnia 2013 - 19:19

Wyświetl postUżytkownik Piotrek 190E dnia 05 grudnia 2013 - 17:28 napisał

Właśnie zna ktoś jakiegoś gaziarza ze świętokrzyskiego który by założył i idealnie wyregulował sekwencję w KE ?
Instalacja sekwencji (IV gen) w KE-Jecie to nie jest plug&play, tylko trzeba rzeźbić. Co dokładnie nie wiem, trzeba pytać bardziej oblatanych.

Wyświetl postUżytkownik IGSMan dnia 05 grudnia 2013 - 18:45 napisał

plus jakies 250 regeneracja reduktora
Nie lepiej kupić nowy? Do III i IV gen trzeba dwustopniowy tak?

PS. przydałby się jakiś poradnik jak zweryfikować kompletność instalacji itp - może znajdziesz chwilę czasu by takie coś naskrobać razem ze zdjęciami? :ok:

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 05 grudnia 2013 - 19:20


#97 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 05 grudnia 2013 - 19:36

No właśnie ja też odnośnie gazu i jego montażu nie mam jakiegoś wielkiego pojęcia i szczerze nie czuję się w sprawie gazu mocny dlatego pytam czy ktoś zna takiego gazownika mnie instalka III gen by satysfakcjonowała myślę. :E

#98 Offline   IGSMan


  • Postów: 31
  • Na forum od: 12 lis 2013
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi KE-JETRONIC

Napisano 05 grudnia 2013 - 20:38

Wyświetl postUżytkownik w0jta5 dnia 05 grudnia 2013 - 19:19 napisał

Instalacja sekwencji (IV gen) w KE-Jecie to nie jest plug&play, tylko trzeba rzeźbić. Co dokładnie nie wiem, trzeba pytać bardziej oblatanych.

Nie lepiej kupić nowy? Do III i IV gen trzeba dwustopniowy tak?

PS. przydałby się jakiś poradnik jak zweryfikować kompletność instalacji itp - może znajdziesz chwilę czasu by takie coś naskrobać razem ze zdjęciami? :ok:

IGS to instalacja wtrysku ciaglego. W zwiazku z powyzszym wymagania stawiane reduktorowi sa wyzsze niz w IV gen. Dlatego w IGS stosowano reduktor dwustopniowy IG1. Dlatego warto zaplacic za zestaw do regeneracji nawet te 250 zl.

#99 Offline   RolandV


  • Postów: 469
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 520

Napisano 05 grudnia 2013 - 21:09

To takie cudo ?

http://www.autoglens...eracja-3-3.html

#100 Offline   IGSMan


  • Postów: 31
  • Na forum od: 12 lis 2013
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi KE-JETRONIC

Napisano 05 grudnia 2013 - 21:14

Wyświetl postUżytkownik RolandV dnia 05 grudnia 2013 - 21:09 napisał


Tak.








Podobne tematy Zwiń