Co do tego guzika kick-down pod pedalem to (przynajmniej u mnie) nie ma roznicy czy sie go trzyma caly czas wcisnietego czy tylko nacisnie i zdejmie odrobine noge z gazu. Przyspiesza rownie sprawnie w obu przypadkach i sie nic nie dlawi.
kawa1975, twoj samochod ma przypadlosci nowszych mercedesow
0
[w124] 124 4,2e klima nie da się wyłączyć i odcina zapłon pr
Rozpoczęty przez kawa1975, kwi 30 2007 13:32
17 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 09 maja 2007 - 15:12
#12
Napisano 09 maja 2007 - 17:52
kawa1975, zapomniałem że 4.2 ma już akumulator w bagażniku
Może jednak ten przekaźnik nie przełożyli w inne miejsce i jest po prawej stronie obok ściany grodziowej.
EssiRS, wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Jeśli mój poprzedni z tym przytrzymywaniem przycisku kick-down nie wypaliłby, to może samo cięgno kick downu jest źle wyregulowane - ale wtedy by również źle zmieniał biegi.
Może jednak ten przekaźnik nie przełożyli w inne miejsce i jest po prawej stronie obok ściany grodziowej.
EssiRS, wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Jeśli mój poprzedni z tym przytrzymywaniem przycisku kick-down nie wypaliłby, to może samo cięgno kick downu jest źle wyregulowane - ale wtedy by również źle zmieniał biegi.
#13
Napisano 10 maja 2007 - 12:11
z tym kick downem dam sobie narazie spokój, muszę klime zrobić,
a może wiecie gdzie może być odłączony ten asr -moze to jest jakoś połączone z tą blkadą chyba - ten przycisk koło z łańcuchem na konsoli środkowej chociaż nie wnikałem za bardzo jak to uruchomić - może na jakimś biegu konkretnym np. 2 tylko a mozę na 2i wajcha w prawo sprawdze
asr napewno nie działa -wykrzyknik na liczniku nie świeci jak się koła kręcą w poprzednim miałem asd - wykrzyknik migał
a może wiecie gdzie może być odłączony ten asr -moze to jest jakoś połączone z tą blkadą chyba - ten przycisk koło z łańcuchem na konsoli środkowej chociaż nie wnikałem za bardzo jak to uruchomić - może na jakimś biegu konkretnym np. 2 tylko a mozę na 2i wajcha w prawo sprawdze
asr napewno nie działa -wykrzyknik na liczniku nie świeci jak się koła kręcą w poprzednim miałem asd - wykrzyknik migał
#14
Napisano 21 maja 2007 - 10:30
witam ponownie
powracam z pytaniem do tej klimy robie się ciepło by się przydała
tak jak pisałem wcześniej u mnie klima nie da się wyłączyć chyba że zdejmę kostkę z kompresora lub jakiś inny przewód
wczoraj kombinowłem aby wyłanczać to jakimś dodatkowym przełącznikiem zrobionym oddzielnie i zrobiłem gdzieś zwarcie coś pykneło tkajakby bezpiecznik jakiś i teraz wogóle klima nie chodzi nawet jak daje prąd na przewód gdzie wcześniej był prąd
bezpieczniki wszystkie ok chyba
może ktoś wie co mogłem spalić jakie zabezpieczenie,jestem jutro już umówiny z elektrykiem a boję się żeby mi nie rozebrał pół samochodu a to może tylko jakieś zabezpieczenie
proszę o pomoc
powracam z pytaniem do tej klimy robie się ciepło by się przydała
tak jak pisałem wcześniej u mnie klima nie da się wyłączyć chyba że zdejmę kostkę z kompresora lub jakiś inny przewód
wczoraj kombinowłem aby wyłanczać to jakimś dodatkowym przełącznikiem zrobionym oddzielnie i zrobiłem gdzieś zwarcie coś pykneło tkajakby bezpiecznik jakiś i teraz wogóle klima nie chodzi nawet jak daje prąd na przewód gdzie wcześniej był prąd
bezpieczniki wszystkie ok chyba
może ktoś wie co mogłem spalić jakie zabezpieczenie,jestem jutro już umówiny z elektrykiem a boję się żeby mi nie rozebrał pół samochodu a to może tylko jakieś zabezpieczenie
proszę o pomoc
#15
Napisano 21 maja 2007 - 17:10
kawa1975, sorry za szczere słowa, ale taka jest prawda: naknocisz, narobisz zwarć i makaronu z kabli i wtedy do elektryka jedziesz
czemu nie poszukasz tego przekaźnika od klimy??? Jest duży, czarny i jest napisane na nim m.in "klima". Pewnie on jest zwarty i dlatego agregat cały czas pracuje ..
czemu nie poszukasz tego przekaźnika od klimy??? Jest duży, czarny i jest napisane na nim m.in "klima". Pewnie on jest zwarty i dlatego agregat cały czas pracuje ..
#16
Napisano 23 maja 2007 - 11:56
byłem u elektryka
klima narazie zrobiona coś tam właśnie z tym sterownikiem niby zle
naparawiony ale kwalifikuje się do wymiany - tak mi powiedziano
jutro wróci drugie auto tylko 2,2 16v ma taką samą klime jak ten - pozamieniam może steroniki takie same i zobaczymy
narazie dzięki
klima narazie zrobiona coś tam właśnie z tym sterownikiem niby zle
naparawiony ale kwalifikuje się do wymiany - tak mi powiedziano
jutro wróci drugie auto tylko 2,2 16v ma taką samą klime jak ten - pozamieniam może steroniki takie same i zobaczymy
narazie dzięki
#17 Gość__
Napisano 03 czerwca 2007 - 08:59
Pozwolę sobie się podpiąć pod wątek.
Koledzy, od wczoraj przestała działać klima u kumpla w Landrynie (klima manualna - 300CE).
Zgasła czerwona dioda EC i nie działa żaden przycisk.
Bez względu na to jak pokrętła temperatury są ustawione zasuwa wszędzie gorące powietrze.
Poradźcie cuś, niedługo jedziemy coupetami do ślubu a tu taki psikus.
Nadmienię że jeszcze kilka dni temu klima działała wyśmienicie.
Koledzy, od wczoraj przestała działać klima u kumpla w Landrynie (klima manualna - 300CE).
Zgasła czerwona dioda EC i nie działa żaden przycisk.
Bez względu na to jak pokrętła temperatury są ustawione zasuwa wszędzie gorące powietrze.
Poradźcie cuś, niedługo jedziemy coupetami do ślubu a tu taki psikus.
Nadmienię że jeszcze kilka dni temu klima działała wyśmienicie.
#18
Napisano 03 czerwca 2007 - 10:06
moze jakis bezpiecznik albo przekaznik padł?? albo mysza kable poprzegryzała
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|