Skocz do zawartości




[w124] EssiRS 300TE 24V 1992


260 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 23 maja 2007 - 21:55

Essi widze że mocne autko uzależnia ;-) moje W 124 ma prawie 100 koników i jakoś nie zachęca do przesiadki na mocniejszego , nie mniej chętnie bym pojeżdził E 320 lub 190E 2.5-16 :spokoj:

Łatwo powiedzieć o malowaniu elementów nadwozia , u nas w okolicy biorą ponad 300zł od elementu :-|



#22 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 24 maja 2007 - 16:44

E320 ma 220KM a moj E300 24V ma... 220KM ;-) Tak wiec do grona "E 320 lub 190E 2.5-16" moglbys ten silnik tez zaliczyc. To prawda ze moc uzaleznia i chociaz nie wykorzystuje sie jej caly czas, to milo jest podrozowac ze swiadomoscia ze ma sie zapas mocy pod stopa.

W Warszawie biora od 300zl w gore za element, tak wiec oplaca mi sie gdzies pojechac i zrobic to. Z reszta w Warszawie praktycznie wszystko jest 2-3 razy drozsze niz w innych miejscach, tak wiec warto szukac daleko poza granicami miasta.

#23 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 24 maja 2007 - 17:23

Ano racja , nawet 2.5-16 które ma mniejszą moc może konkurować z E 320 i E 300-24 jako że ma mniejszą masę ,co wybacza mniejszą moc :mrgreen: ...

#24 Offline   prusball


  • Postów: 333
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Drugi Mercedes:W210 E200CDI
  • Trzeci Mercedes:W140 S350TD

Napisano 24 maja 2007 - 23:13

EssiRS, piekny :ok:

#25 Offline   _arson


  • Postów: 440
  • Na forum od: 22 sty 2007
  • Miejscowość: Gliwice

Napisano 25 maja 2007 - 12:32

EssiRS, tylko czekac az dorwiesz cale ospojlerowanie AMG (bo rozumiem ze to masz na celu) i bedzie :ok: w srodku moge tylko powiedziec ze zadbany bo kremowa szmata nie przemawia do mnie :roll: ale ogolnie wszystko zmierza w dobrym kierunku i tak trzymac :ok:
z ciekawosci sie zapytam ile pali ten silnik i jaka jest roznica w spalaniu w 320 :ok:

#26 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 25 maja 2007 - 14:38

prusball, dzieki :ok:

_arson, podejrzewam ze nie ma roznicy w spalaniu miedzy 300 24V a 320. Dynamike maja praktycznie identyczna i spalanie rowniez.


Na zlocie pojawie sie tym samochodem przede wszystkim z powodu klimy oraz tego ze jazda tym samochodem w trasie jest :ok: Natomiast samochod jest w trakcie kilku prac zwiazanych zarowno z nadwoziem jak i wnetrzem, tak wiec bedzie sie do czego przyczepic. Badzcie wyrozumiali :ok:

#27 Offline   marcin1


  • Postów: 113
  • Na forum od: 15 maj 2007
  • Miejscowość: Piastów

Napisano 25 maja 2007 - 23:08

a tak z ciekawości to co zmieniasz we wnętrzu?

#28 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 28 maja 2007 - 16:22

marcin1, we wnetrzu robie drobiazgi. Przede wszystkim tzw. "doposazanie" w roznego rodzaju opcje ktore byly dostepne w W124 a u mnie ich nie bylo. Do tego doszlo juz teraz kilka gadzetow, ktore maja byc funkcjonalne i ladnie wygladac np. lusterko wewnetrzne od Mercedesa CLS ;-) Najwiecej to sie pozmienialo detali, ktorych nie sposob wymienic i spamietac, ktore byly a ktorych nie bylo. Napewno zmiany beda jeszcze zwiazane z zabudowa w miare dobrej klasy sprzetu car-audio.

Zdecydowanie wiecej zmian zrobilem i planuje z nadwoziem. Tam jest znacznie wieksze pole do popisu, bo wnetrze podobalo mi sie juz w momencie gdy go kupilem i nie ukrywam ze wlasnie dlatego mojego :hahaha: sprowadzilem do polski, bo byl bardzo zadbany i mial to "coś" ;-)

#29 Offline   marcin1


  • Postów: 113
  • Na forum od: 15 maj 2007
  • Miejscowość: Piastów

Napisano 28 maja 2007 - 16:49

to prawda że w środku niewiele można zmienić, z zewnątrz to jeszcze ten tylni zderzak gdybyś dostał od AMG... a był jakiś czas temu na allegro za 700zł...

ale i tak prezentuje się bardzo ładnie :grin:


Edytujemy posty do 30 min od napisania.

Scalono posty


#30 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 28 maja 2007 - 19:02

marcin1 zderzak od AMG był ale był on od sedana po facelifcie (E klasa) ;-) do kombi taki nie podejdzie jako że kombii ma dłuższy zderzak i listwa ochronna jest niżej niż w sedanie :hahaha:








Podobne tematy Zwiń