cześć mam problem z falującymi obrotami ale nie krzyczcie na mnie że znowu ktoś o tym pisze ;d pytam się o co innego ok?
więc wymontowałem ten regulator i zapomniałem czy strzałka ma kierować się na dół czy w góre ... mowa tu o tym z trzema stykami , a ta śruba regulacyjna to jak nią pokręce to co się stanie?
myślałęm nawet czy mój problem z falowaniem to brak tego przekaźnika za akumulatorem bo obrotomież nie działa i faluje czyli zgada się jak tam zaglądałem to widziałem tylko 3 jakieś przekaźniki jeden duży pewnie komputer drugi za nim mniejszy i jeszcze jeden srebrny a takiego jak mówlcie wielkości pudełka zapałek ni ma !
czy moderator nie pokrzyczy jak by ktoś mi pokazał zdjęcie tego przekaźnika i w którym gieździe ma siedzieć?
Z góry Dzziękuuje!!
0
Regulator biegu jałowego - strzałką do góry czy w dół?
Rozpoczęty przez Prze_Cinek, mar 04 2009 17:59
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
Mercedes 602 308D regulatory hamulców |
Pozostałe modele | martinesss |
|
||
Regulator obrotów wentylatora, potencjometr |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
|
|
Alternator czy regulator napięcia? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ERDOL |
|
||
[w201] Wycieraczka działa tylko na pierwszym biegu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MercPO |
|