Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] wybuch gazu, bum, boom, antybum, przeciwwybuch


55 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 18 marca 2009 - 22:58

PiotrGo pisze:
Ale w moim przypadku oprócz blosa nowe kable WN beru, nowe świece beru, nowa kopułka beru, nowy palec rozdzielacza beru, uszczelnienie dolotu szczególnie w miejscach gdzie siedzą wtryskiwacze PB oraz wyjście z kalosza na zawór biegu jałowego.
Do tego wszystkiego ustawiam bogatą mieszankę na wolnych obrotach.

A ja na to zrób to samo z ,,kuchenka gazową ,,i efekt ten sam.

Wtrysk gazu jest oczywiście najlepszym rozwiazaniem :grin:



#12 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 19 marca 2009 - 17:00

adiLSM napisał:

odkąd mam wtrysk LPG

kaper napisał:

Wtrysk gazu jest oczywiście najlepszym rozwiazaniem :grin:
Z tego co wiem to chodzi o III generację, tj. wtrysk ciągły - koszty wiadomo że niemałe, ale też podobno dość trudno obecnie taką instalację nabyć...

#13 Offline   adiLSM


  • Postów: 382
  • Na forum od: 05 sie 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 marca 2009 - 20:40

Radhezz napisał:

Z tego co wiem to chodzi o III generację, tj. wtrysk ciągły - koszty wiadomo że niemałe, ale też podobno dość trudno obecnie taką instalację nabyć...

Rok temu zapłaciłem 3500pln co prawda musiałem poczekać chyba z 2 tygodnie aż dojedzie do PL z za granicy hehe i nastąpił montaż - drogo ale warto...

#14 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 19 marca 2009 - 22:09

Wrzuć fotki swojej instalacji. Chętnie popatrzę na to dzieło. To IGS?

#15 Offline   adiLSM


  • Postów: 382
  • Na forum od: 05 sie 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 marca 2009 - 23:35

kaper napisał:

Wrzuć fotki swojej instalacji. Chętnie popatrzę na to dzieło. To IGS?

4 strona mojej galerii jest fotka poglądowa... :star:

#16 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 20 marca 2009 - 22:12

Ładne autko ale nie za dużo widać :sad:

#17 Offline   minimetrmax


  • Postów: 3
  • Na forum od: 01 kwi 2009
  • Miejscowość: Chojnice

Napisano 01 kwietnia 2009 - 00:44

ja mam gaz od poł roku. W ciagu tego czasu raz mi strzelił. wydaje mi sie ze duzo zalezy od tego na jakiej stacji tankujemy gaz. Na moje gazy na rożnych stacjach troche sie rożnią. staram sie tankowac cały czas na jednej sprawdzonej stacji i nie mam wtedy problemów. jak zatankuje gaz na stacji z innej korporacji to nie chodzi mi tak jak powinien(przerywa, nie ma mocy, nawet raz mi sie zdarzyło ze strzelił). jeśli ktos uwaza ze nie mam racji to zapraszam zeby powiedział coś na ten temat:)

#18 Offline   zefirek


  • Postów: 92
  • Na forum od: 01 kwi 2009
  • Miejscowość: Zbąszyń

Napisano 01 kwietnia 2009 - 13:30

Ja również polecam BLOS. Jakiś czas sam używałem tego urządzenia i nie miałem żadnego "strzału". Autko o wiele lepiej pracowało, jednak bez perfekcyjnej regulacji z podłączonym analizatorem spalin będzie dużo więcej palił niż ze standardowym mikserem palnikowym. jednak Problem wybuchów redukuję dość znacznie.
Pozdrawiam.
zefirek

#19 Offline   PiotrGo


  • Postów: 253
  • Na forum od: 31 sty 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 kwietnia 2009 - 08:53

zefirek napisał:

jednak bez perfekcyjnej regulacji z podłączonym analizatorem spalin będzie dużo więcej palił niż ze standardowym mikserem palnikowym.

Przesadzasz, kupujesz na allegro za 35zł monitor sondy lambda i ustawiasz sobie sam.

#20 Offline   dredek


  • Postów: 101
  • Na forum od: 16 sie 2008
  • Miejscowość: Opole

Napisano 15 kwietnia 2009 - 14:25

spider, i jak, udalo Ci sie zamontowac ten zawor? Mozesz cos wiecej na ten temat napisac? Mi ostatnio strzela srednio 1 na 100 km tak, ze musze ten wezyk wsadzac i jest to troche uciazliwe na ulicy (co prawda potrafie sie juz zamknac w 5 min, no ale jednak...). Wiem, ze to jest tylko obejscie problemu, ale jak rozumiem to w momencie strzalu zamiast wywalac wezyk/klape spietrzajaca powietrze wywali sie przez ten zawor i mozna jechac dalej? Bardzo licze na odpowiedz bo to by mi moglo znacznie ulatwic zycie :zeby: pozdrawiam








Podobne tematy Zwiń