Jedna osoba na innym forum kupiła angola w140, jasne skóry, ładny nawet.
Jeździł po mechaniorach po całej Polsce zarzekał się, że przełoży też myślałem, że mu się uda, temat przycichł a ja ją ostatnio na allegro znalazłem...
0
[w140] przeróbka anglika
Rozpoczęty przez masiek, mar 14 2009 23:45
46 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 01 lipca 2009 - 19:45
#12
Napisano 01 lipca 2009 - 20:12
Słyszałem kiedyś od kogoś kto żyje z przerabiana samochodów, że Mercedesowi nie można zrobić przekładki bo ściana grodziowa nie jest odkręcana, a na niej znajdują sie numery. Pytałem się go wtedy o C klasse. A co do w140 to jest super stan bo ogładałem, ze skórami itd. Ale z tego co czytam to bym kupił problem.
#13
Napisano 01 lipca 2009 - 20:14
Sciany się nie odkręca tylko rozgrzewa starą a wspawuje nową
#14
Napisano 01 lipca 2009 - 20:22
A to prawda, że w c klasse sa niej numery? Bo mówił, że w przypadku kontroli drogowej może być problem, że kradziony albo coś.
#15
Napisano 02 lipca 2009 - 09:09
Kurczę, przekładkę to sobie ze starego land rovera robić bo ma komplet otworów w grodzi, a i to jest kupa idiotycznej roboty.
A w samonośnej osobówce?
Gródź, kokpit, pedały, serwo, wycieraczki, lusterka, fotele, nagrzewnica z całym układem przewodów... nawet radia firmowe mają power z drugiej strony!
Jak dla mnie kupić 140 za 6 - 8 tys i wpakować przynajmniej drugie tyle w przekładkę?
Bezsens. Nie lepiej pojechać do Niemiec i wydać te 10 - 12 na auto takie jak trzeba? Kurczę, będzie o rok starszy od tego anglika? No proszszsz...
A w samonośnej osobówce?
Gródź, kokpit, pedały, serwo, wycieraczki, lusterka, fotele, nagrzewnica z całym układem przewodów... nawet radia firmowe mają power z drugiej strony!
Jak dla mnie kupić 140 za 6 - 8 tys i wpakować przynajmniej drugie tyle w przekładkę?
Bezsens. Nie lepiej pojechać do Niemiec i wydać te 10 - 12 na auto takie jak trzeba? Kurczę, będzie o rok starszy od tego anglika? No proszszsz...
#16
Napisano 02 lipca 2009 - 10:16
davmix napisał:
rozgrzewa starą
#17
Napisano 02 lipca 2009 - 10:24
Raczej sie rozwierca zgrzewy...
#18
Napisano 02 lipca 2009 - 11:29
A nie łatwiej przeciąć samochód w połowie i wspawać? Tył od anglika, a przód od europejskiej...
#19
Napisano 02 lipca 2009 - 22:54
nie ma rzeczy niemożliwych wszystko przerobia... jak znajdziesz dobrego mechaniora to ci nawet kierownice do tylu przelozy.... jak ktos chce to niech sobie jedzie do niemiec i przeplaca ja tam nikogo nie namawiam.... kolega se7en jak nie wie to niech nie pisze ze w W140 trzeba fotele przekladac heee
#20
Napisano 02 lipca 2009 - 23:22
Kolega se7en może nie wie co mówi, w końcu miał raptem trzydzieści parę aut tylko...
Rozumiem, że we wszystkich w140 oba fotele mają taką samą regulację we wszystkich zakresach?
Rozumiem, że we wszystkich w140 oba fotele mają taką samą regulację we wszystkich zakresach?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Zwiększenie mocy i przeróbka z 3.2 na 3.6 |
Modyfikacje,Tuning | 190tker |
|
|
|
[W201] Przeróbka hamulców na mocniejsze/wydajniejsze |
Modyfikacje,Tuning | KrystaGG |
|
||
[C124] Części od Anglika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pankpat |
|
||
Przeróbka fotela W124 na fotel do komputera - zajawka i problemy elektryczne - czy warto? |
HydePark | Ychu |
|
||
[w124] Przeróbka zasilania transmitera |
Modyfikacje,Tuning | Damian85 |
|