te w140 z elektrycznymi fotelami maja taka sama regulacje nie trzeba ich przekladac...
0
[w140] przeróbka anglika
Rozpoczęty przez masiek, mar 14 2009 23:45
46 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 03 lipca 2009 - 14:39
#22
Napisano 03 lipca 2009 - 14:58
Rozumiem, że samemu w warunkach garażowych i nie ograniczonej ilości czasu i tak tego nie dam/y rady zrobić.
#23
Napisano 03 lipca 2009 - 16:09
jak osoba która chce to zrobić sama ma jakiekolwiek pojęcie to da rade (jak co mam wszystkie graty potrzebne do przekładki)
#24
Napisano 03 lipca 2009 - 17:41
Polska zmusza do kombinowania,u naszych zachodnich sąsiadów bez najmniejszego problemu można zarejestrować angielskiego RHD (konieczna jest jedynie wymiana świateł,żeby nie raziły nadjeżdzających aut)...ceny w UK sa konkurencyjne nawet przy 'niby silnym' kursie GBP.
W Polsce na serwisach internetowych pełno jest w140,ale znając zdolności magiczne rodaków,średnio taki zakup widzę (pomijając ortografę niektórych z nich;))
z drugiej strony do 20tysiecy co uważam za małą kasę znajdziemy dużo s-ek se,sel-ek,lub cl/sec.
Mój znajomy pojechał kiedyś prosto przerobionym Jaguarem na akrecie,więc sceptycznie do tego podchodzę...
W Polsce na serwisach internetowych pełno jest w140,ale znając zdolności magiczne rodaków,średnio taki zakup widzę (pomijając ortografę niektórych z nich;))
z drugiej strony do 20tysiecy co uważam za małą kasę znajdziemy dużo s-ek se,sel-ek,lub cl/sec.
Mój znajomy pojechał kiedyś prosto przerobionym Jaguarem na akrecie,więc sceptycznie do tego podchodzę...
#25
Napisano 03 lipca 2009 - 19:52
No do 20tys coś tam się znajdzie, tylko w moim wieku raczej/ napewno tyle nie zarobie. Widziałem na allegro zestaw przekładki do w140 za 2 tyś. Więc jesli z autem i zestawem bym się zmieścił w 7-8tyś i jeśli przekładanie zajęło by mi bardzo dużo czasu nawet z pomocą kolegów to chyba warto bo ten anglik jest w naprawde bardzo dobrym stanie. Zresztą się jeszcze zastanowie bo to spory wydatek dla mnie.
#26
Napisano 03 lipca 2009 - 19:55
Tet, ale co z tego ze bedziesz mial w140 za 8 tysiecy, jeszcze trzeba miec na utrzymanie tego, bo czesci sa duzo drozsze od tych ze 124 i paliwa tez wiecej zje
#27
Napisano 03 lipca 2009 - 19:57
szczurak, liczę się z tym, że części droższe ale on narazie jest w takim stanie że póki co nie musiał bym nic robić. Wogóle auto by mi służyło bardziej "reprezentacyjnie", czyli nie do codziennego użytku.
#28
Napisano 03 lipca 2009 - 20:12
Tet, jaka szkoła?? tzw. samochodówka??
#29
Napisano 03 lipca 2009 - 20:15
davmix, ja liceum ale moim koledzy wszyscy praktycznie w samochodówkach. Dlatego nie robił bym tego sam. Demontarz wnętrza, deski itd to mogę sam zrobić chyba, a coś poważniejszego to zawsze ktoś pomoże. I zaznaczam, że czas nie gra roli.
#30
Napisano 03 lipca 2009 - 20:52
Eee odpuść sobie, znalezienie odpowiedniej deski to może być wyzwanie dopiero, milion odcieni potem kombinowanie z elektryką, kiera, poduchy, pedały...
Trzeba mieć spore pojęcie o autach, a prawda jest niestety taka, że po samochodówkach się niewiele wie z wiedzy praktycznej (opinie kolegów absolwentów).
Trzeba mieć spore pojęcie o autach, a prawda jest niestety taka, że po samochodówkach się niewiele wie z wiedzy praktycznej (opinie kolegów absolwentów).
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Zwiększenie mocy i przeróbka z 3.2 na 3.6 |
Modyfikacje,Tuning | 190tker |
|
|
|
[W201] Przeróbka hamulców na mocniejsze/wydajniejsze |
Modyfikacje,Tuning | KrystaGG |
|
||
[C124] Części od Anglika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pankpat |
|
||
Przeróbka fotela W124 na fotel do komputera - zajawka i problemy elektryczne - czy warto? |
HydePark | Ychu |
|
||
[w124] Przeróbka zasilania transmitera |
Modyfikacje,Tuning | Damian85 |
|