Skocz do zawartości




- - - - -

Nowe tarcze przód - bije przy hamowaniu



19 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   marthinez


  • Postów: 8
  • Na forum od: 26 mar 2009
  • Miejscowość: Łódź

Napisano 15 kwietnia 2009 - 20:09

Dzięki za odzew :ok: Z tych wszystkich podpowiedzi jakie dostałem na mojego posta mogę powiedzieć, że traktowanie ostro na początku odpada ponieważ jeszcze do dziś nie trafiło mi się ostre hamowanie. Przed założeniem nowych tarcz sprawdziłem tylko domowym sposobem pod kątem zwichrowania i skrzywie. Niestety brak jakichkolwiek urządzeń pomiarowych. Co do wyważenia opon tak jak wspomniał Robert142T posiadam nowe ogumienie oraz łożyska które były wymieniane ok 5tyś km temu i brak luzów do dnia dzisiejszego. Pozostaje mi tylko zdemontowanie, i ponowne gruntowne czyszczenie piasty i tarczy. :mlot:



#12 Offline   chs18


  • Postów: 82
  • Na forum od: 28 mar 2009
  • Miejscowość: Kościerzyna

Napisano 16 kwietnia 2009 - 07:37

Najczesciej wina moze byc takze, duze rozgrzanie tarcz, i wjechanie w kaluze, duze schlodzenie, spowoduje wygiecie tarcz

#13 Offline   kopernik


  • Postów: 9
  • Na forum od: 19 cze 2007
  • Miejscowość: Krakow

Napisano 16 kwietnia 2009 - 11:19

Witam ja ci proponuje sprawdz tylne tarcze bo one moga byc przyczyna twego bicia przy hamowaniu ja mialem tak i mi sie wydawalo ciagle ze bije przod a to byly tylne tarcze, ktore nie wsazywaly nadmiernego zuzycia po ich wymianie przestalo bic .

#14 Offline   zwirkson


  • Postów: 28
  • Na forum od: 28 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 maja 2016 - 11:48

Czy ktos jest w stanie mi pomoc?? Jest to moj 4 zestaw tarcz. Na poczatku chodzi to zregenerowalem sszystkie cztery zaciski wymienilem przewody elastyczne. Dzisoaj założyłem nowe tarcze i klocki. Pojechalem na autostrade i bije dalej... czy moze to byc wina piasty???? Aha, lozyska tez sa nowe

#15 Offline   woodenW124


  • Postów: 11
  • Na forum od: 01 wrz 2014
  • Miejscowość: LWÓWEK ŚLĄSKI
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 maja 2016 - 12:03

A kolego koła wyważone ja u siebie miałem tak że biło i biło a wystarczyło koła wyważyć :D

#16 Offline   Wichu


  • Postów: 441
  • Na forum od: 25 lip 2014
  • Miejscowość: Hirtshals
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SE 1991
  • Inne auto:A208 CLK320 Elegance 1999

Napisano 26 maja 2016 - 15:23

Ja bym na początek ściągnął jeszcze raz koła i tarcze i je wyczyścił na powoerzchniach styku ze sobą. Czasami jakaś resztka brudu, rdzy zostaje. Druga sprawa to wymiana płynu hamulcowego na "droższy" dot 4 niż marketowe za 10zł.

#17 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 26 maja 2016 - 15:31

Czy ktos jest w stanie mi pomoc?? Jest to moj 4 zestaw tarcz. Na poczatku chodzi to zregenerowalem sszystkie cztery zaciski wymienilem przewody elastyczne. Dzisoaj założyłem nowe tarcze i klocki. Pojechalem na autostrade i bije dalej... czy moze to byc wina piasty???? Aha, lozyska tez sa nowe

Cytat


Jak biją przy hamowaniu to tarcze ,jak nie przy hamowaniu to koła.

#18 Offline   elmer


  • Postów: 94
  • Na forum od: 16 sie 2009
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 maja 2016 - 21:06

Przejrzyj jeszcze zawieszenie, zwłaszcza tuleje wahaczy.

#19 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 28 maja 2016 - 12:00

Piasta- mogło być uderzone w np. krawężnik? U mnie lata wstecz było podobnie ale biło minimalnie przy jeździe a przy hamowaniu bardziej, łożyska wytrzymywały max 1000km po wymianie było ok... wtedy lata 90te ;P było ciężko o części zamienne i dlatego długo tak jeździłem

#20 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 28 maja 2016 - 12:58

Możesz zmierzyć bicie piasty czujnikiem zegarowym. Ale wpierw piastę musiał byś oczyścić na błysk.








Podobne tematy Zwiń