Dzięki za odzew Z tych wszystkich podpowiedzi jakie dostałem na mojego posta mogę powiedzieć, że traktowanie ostro na początku odpada ponieważ jeszcze do dziś nie trafiło mi się ostre hamowanie. Przed założeniem nowych tarcz sprawdziłem tylko domowym sposobem pod kątem zwichrowania i skrzywie. Niestety brak jakichkolwiek urządzeń pomiarowych. Co do wyważenia opon tak jak wspomniał Robert142T posiadam nowe ogumienie oraz łożyska które były wymieniane ok 5tyś km temu i brak luzów do dnia dzisiejszego. Pozostaje mi tylko zdemontowanie, i ponowne gruntowne czyszczenie piasty i tarczy.
0
19 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 15 kwietnia 2009 - 20:09
#12
Napisano 16 kwietnia 2009 - 07:37
Najczesciej wina moze byc takze, duze rozgrzanie tarcz, i wjechanie w kaluze, duze schlodzenie, spowoduje wygiecie tarcz
#13
Napisano 16 kwietnia 2009 - 11:19
Witam ja ci proponuje sprawdz tylne tarcze bo one moga byc przyczyna twego bicia przy hamowaniu ja mialem tak i mi sie wydawalo ciagle ze bije przod a to byly tylne tarcze, ktore nie wsazywaly nadmiernego zuzycia po ich wymianie przestalo bic .
#14
Napisano 26 maja 2016 - 11:48
Czy ktos jest w stanie mi pomoc?? Jest to moj 4 zestaw tarcz. Na poczatku chodzi to zregenerowalem sszystkie cztery zaciski wymienilem przewody elastyczne. Dzisoaj założyłem nowe tarcze i klocki. Pojechalem na autostrade i bije dalej... czy moze to byc wina piasty???? Aha, lozyska tez sa nowe
#15
Napisano 26 maja 2016 - 12:03
A kolego koła wyważone ja u siebie miałem tak że biło i biło a wystarczyło koła wyważyć
#16
Napisano 26 maja 2016 - 15:23
Ja bym na początek ściągnął jeszcze raz koła i tarcze i je wyczyścił na powoerzchniach styku ze sobą. Czasami jakaś resztka brudu, rdzy zostaje. Druga sprawa to wymiana płynu hamulcowego na "droższy" dot 4 niż marketowe za 10zł.
#17
Napisano 26 maja 2016 - 15:31
Czy ktos jest w stanie mi pomoc?? Jest to moj 4 zestaw tarcz. Na poczatku chodzi to zregenerowalem sszystkie cztery zaciski wymienilem przewody elastyczne. Dzisoaj założyłem nowe tarcze i klocki. Pojechalem na autostrade i bije dalej... czy moze to byc wina piasty???? Aha, lozyska tez sa nowe
Jak biją przy hamowaniu to tarcze ,jak nie przy hamowaniu to koła.
Cytat
Jak biją przy hamowaniu to tarcze ,jak nie przy hamowaniu to koła.
#18
Napisano 26 maja 2016 - 21:06
Przejrzyj jeszcze zawieszenie, zwłaszcza tuleje wahaczy.
#19
Napisano 28 maja 2016 - 12:00
Piasta- mogło być uderzone w np. krawężnik? U mnie lata wstecz było podobnie ale biło minimalnie przy jeździe a przy hamowaniu bardziej, łożyska wytrzymywały max 1000km po wymianie było ok... wtedy lata 90te było ciężko o części zamienne i dlatego długo tak jeździłem
#20
Napisano 28 maja 2016 - 12:58
Możesz zmierzyć bicie piasty czujnikiem zegarowym. Ale wpierw piastę musiał byś oczyścić na błysk.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
Głośniki przód w201 |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | WKD622 |
|
||
Benzyna e10 na stacjach od nowego roku |
LPG i Paliwa Alternatywne | Lukasz1990Orange |
|