Ukaniu, powiem ci nie na przykladzie MB ale uwierz mi ze sachs duzo wiecej wytrzymuje np. znajomek wlozyl sprzeglo LUKa do RS2000 troche dlubany ma 180KM na wybebeszeniu to ma kopyto straszne bo lekkie g**** i co po strzalach ze sprzegla nie cale pol roku i lipa :roll: teraz ma jakiegos sachsa i mowi ze smiga az milo,choc w sumie do normalnej jazdy powinno byc dobre
0
[w201] Sprzęgło - jaki koszt
Rozpoczęty przez Piotrek90, cze 13 2007 22:04
25 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 14 czerwca 2007 - 20:18
#12
Napisano 14 czerwca 2007 - 20:22
No wiesz porównywanie jakiegoś Luka do jakiegoś Sachsa nie ma sensu. Może miał standardowego Luka a potem kupił wyczynowego czy wzmocnionego Sachsa.
W każdym razie obie marki są w miarę zacne :-)
W każdym razie obie marki są w miarę zacne :-)
#13
Napisano 14 czerwca 2007 - 20:37
A panowie jaki jest koszt wymiany tego wszystkiego
#14
Napisano 14 czerwca 2007 - 21:26
Mnie też czeka wymiana sprzęgła :sad:
Mój mechanik mi zaśpiewał 150zł za robociznę :-|
Moim zdaniem dobra cena ;-)
Mój mechanik mi zaśpiewał 150zł za robociznę :-|
Moim zdaniem dobra cena ;-)
#15
Napisano 14 czerwca 2007 - 21:32
Cytat
Moim zdaniem dobra cena
Cena jak najbardziej dobra.... wymiana do trudnych nie nalezy, ale trzeba miec odpowiednie warunki.
#16
Napisano 08 września 2007 - 05:34
panowie odświeżam
aczkolwiek powodów do radości nie mam...
sprawa wygląda tak że do południa było jak zawsze czyli elegancko sprzęgło mięciutkie i milutkie w totku... "brało" tak w połowie...
po południu tak mi się jakoś dziwnie zrobiło bo pedał trochę z twardniał (niema tragedii ale różnica jest wyczuwalna...) i bierze zaraz na początku co gorsza mam wrażenie jak by się nieco ślizgało... sprawa o tyle dziwna że nie padło zupełnie a w dalszym ciągu jestem w stanie ruszyć ostro...
gość mi powiedział że to może być coś z wysprzęglikiem...
co mi podpowiecie i jak się za to zabrać??
nie uśmiecha mi się wymiana całego sprzęgła (wiem że najlepszy pomysł) gdyż mój budżet jest zupełnie na to nie przygotowany po ostatniej batalij z zawieszeniem...
aczkolwiek powodów do radości nie mam...
sprawa wygląda tak że do południa było jak zawsze czyli elegancko sprzęgło mięciutkie i milutkie w totku... "brało" tak w połowie...
po południu tak mi się jakoś dziwnie zrobiło bo pedał trochę z twardniał (niema tragedii ale różnica jest wyczuwalna...) i bierze zaraz na początku co gorsza mam wrażenie jak by się nieco ślizgało... sprawa o tyle dziwna że nie padło zupełnie a w dalszym ciągu jestem w stanie ruszyć ostro...
gość mi powiedział że to może być coś z wysprzęglikiem...
co mi podpowiecie i jak się za to zabrać??
nie uśmiecha mi się wymiana całego sprzęgła (wiem że najlepszy pomysł) gdyż mój budżet jest zupełnie na to nie przygotowany po ostatniej batalij z zawieszeniem...
#17
Napisano 08 września 2007 - 12:40
MEN, w pierwszej kolejnosci wysprzeglik,moj ojciec mial tak w C klasie ze wlasnie pedal stwardnial bral nisko i czasami biegi zgrzytaly lub nie chcialy wchodzic,wymiana wysprzeglika zalatwila sprawe na amen,pedal zrobil sie miekki bral jak powinien biegi wchodzily jak maselko
#18
Napisano 19 kwietnia 2009 - 11:34
Odświeżam Długo się na to zbierałem, ale wreszcie przyszedł czas na wymianę sprzęgła w mojej Chce wymienić komplet + wysprzęglik i simeringi, po prostu raz a dobrze. Mam na ten cel odłożone 1000zł i tu zachodzi pytanie czy sprzęgło z valeo będzie dobre? Mam dostęp do cześci z tej firmy i jakby nie było jest ono tańsze od sachsa prawie 200zł. W moim 2,5d nikt gumy palić nie będzie :cool: Słyszał ktoś jakieś opinie na temat sprzęgieł z tej firmy?
#19
Napisano 19 kwietnia 2009 - 12:24
Zauważyłem że ubywa mi płynu hamulcowego. Sladowe ilości ale jednak. Ostatnio jak byłem w kanale pod autem to zauważyłem lekki wyciek jakby z wysprzęglika. Czyli wydaje mi się że jest już na wykończeniu... Czyli w valeo lepiej się nie bawić? To jeszcze zależy ile mi mechanik za robote weźmie...
#20
Napisano 19 kwietnia 2009 - 12:45
roxa płynu hamulcowego miałem nalane równo z kreśką max, po przejechaniu ok. 1500km płynu w zbiorniczku jest mniej o ok. 5mm. Wydaje mi się że to dość dużo. Wszystkie koła sprawdzone, zaciski, wężyki, no wszystko. Tylko przy wysprzęgliu zauważyłem wyciek, a dokładnie w miejscu jego przykręcenia, między wysprzęglikiem a skrzynią.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W124] Jaki akumulator do 230 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojciech |
|
|
|
Jakie powinny być sprężyny do E200 94' |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | artmerol |
|
|
|
[w201] 2.6 rocznik 1990 jaki Becker powinien siedzieć w aucie? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | gisek |
|
|