o jakich elektrozaworach mowicie ?? bo chyba nie czaje
0
Rozgrzany silnik nie odpala
Rozpoczęty przez kamilesp, maj 26 2009 22:05
13 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 11 czerwca 2009 - 12:15
#12 Gość__
Napisano 11 czerwca 2009 - 12:42
Poszukaj w sieci o budowie instalacji LPG -jest tego na kopy. Zresztą wystarczy spojrzeć na instalację pod maskę -jak "elektro" to ma kable, a jak do LPG to...przy LPG ;-)
#13
Napisano 13 czerwca 2009 - 17:44
OK, pora sie pochwalic. Dzis zalozylem BLOS . Na razie uczucia mieszane... tzn... odpala na dotyk i to jest super. Ale osiagi... to raczej zblizone do poprzednich jednak. Jutro pojade na regulacje... moze to cos zmieni. Jak porobie fotki to wrzuce
[ Dodano: Sob Cze 13, 2009 12:20 ]
Bylem na regulacji. Lambda w calym zakresie obrotow jest w okolicach 1. Przy 3000 obr/min jest 1 a na wolnych okolo 1,02.
Co do osiagow auta to nie widze specjalnej roznicy... jest lepiej ale nie jakos znaczaco. Zatankowalem dzis butle do pelne... jak przejezdze 200 km to powiem jakie spalanie.
[ Dodano: Sob Cze 13, 2009 18:44 ]
A mam jeszcze jedno pytanie... czy wie ktos do czego sluzy termozawor wkrecony w blok obok termostatu ? Wystaja z niego dwa krocce do ktorych dochodza dwa wezyki.
Tylko prosze nie pisac ze to podcisnienie... bo tyle to wiem Interesuje mnie gdzie dokladnie ida dalej te wezyki i za co odpowiadaja.
[ Dodano: Sob Cze 13, 2009 12:20 ]
Bylem na regulacji. Lambda w calym zakresie obrotow jest w okolicach 1. Przy 3000 obr/min jest 1 a na wolnych okolo 1,02.
Co do osiagow auta to nie widze specjalnej roznicy... jest lepiej ale nie jakos znaczaco. Zatankowalem dzis butle do pelne... jak przejezdze 200 km to powiem jakie spalanie.
[ Dodano: Sob Cze 13, 2009 18:44 ]
A mam jeszcze jedno pytanie... czy wie ktos do czego sluzy termozawor wkrecony w blok obok termostatu ? Wystaja z niego dwa krocce do ktorych dochodza dwa wezyki.
Tylko prosze nie pisac ze to podcisnienie... bo tyle to wiem Interesuje mnie gdzie dokladnie ida dalej te wezyki i za co odpowiadaja.
#14
Napisano 01 lipca 2009 - 22:44
Mój problem jest już rozwiązany, mianowicie u mnie należało pojechać do gazownika, który jak wyciągną filterek to sypnęło brązowym syfiastym proszkiem, a tak z 1/3 szklanki a jak wypuścił olej z parownika to ponad szklana wypłynęło :roll: wyczyścił miejsce gdzie był filterek i wsadził nowy filterek i niezależnie czy Ciepły czy zimny pali na dotyk, trzyma teraz doskonale obroty i w trakcie jazdy o niebo lepiej
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|