Skocz do zawartości




- - - - -

[w140] Czy sie opłaca inwestować w odnawianie?


16 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 czerwca 2009 - 12:55

blizniak12, zastanow sie troche - pomysl logicznie. Czy jesli naprawa/remont/poskladanie/dopasowanie (niepotrzebne skreslic) bylaby tak tania jak Ci sie wydaje to ten kto sprzedaje nie zrobilby tego by uzyskac lepsza cene? Przeciez oczywiste jest to, ze w takich "rozowych kolorach" (w/g Twojej wizji) to dokladam 1000PLN i sprzedaje auto z zyskiem. Jesli wyjdzie mi z kalkulacji, ze musze dolozyc wielokrotnosc wartosci auta to sie go pozbywam i tak wlasnie ludzie robia. Dopisza np "do poprawek lakierniczych", "klima do nabicia", "tylko pompka do wymiany", "sterownik nawala, ale ja juz nie mam czasu tego robic" itd, itd...

Teraz popatrz na swoje doswiadczenie i wiedze (sadze, ze nikle) i masz odpowiedz gotowa co dalej robic. Chcesz utopic wiaderko pieniedzy - Twoja sprawa.

P.S. Na porzadny remont V12 to nawet Twoje oszczednosci nie wystarcza... o utrzymaniu nie wspomne.



#12 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 02 czerwca 2009 - 13:23

Do remontu silnika 6.0 V12 musisz praktycznie wszystkie części kupić w ASO. Chyba nie muszę mówić, że tam cen okazyjnych po prostu nie ma. Za wszystko trzeba sporo przepłacać.

Przyczyn dla których silnik chodzi na 6-ciu zamiast na 12 cylindrach może być bardzo wiele, włączając kable, kopułki, palce rozdzielacza, świece. Same te elementy które wymieniłem teraz kosztują około 3tys zł :hmm: :roll:

Zobacz sobie ile kosztują w140 przeznaczone na części. Za te 5tys nawet takiego nie jesteś w stanie kupić, a ty chcesz jeszcze tym jeździć :hmm:

#13 Offline   blizniak12


  • Postów: 32
  • Na forum od: 07 mar 2009
  • Miejscowość: Poznań

Napisano 02 czerwca 2009 - 13:43

Ale nie kojarzcie tamtej w140 rozklepanej poniewaz to jest inna:) facet za nia wola 13tys dzis jeszcze dostane na poczte zdjecia i opis dokladny tylko on pisze ze chodzi na 6 cylindrow i mowil ze jak bym chcial tym wracac z pod krakowa do Pozka to moge zatrzec silnik? Mowi ze pompa paliwa do wymiany reszta okey. Patrzalem pompy po ok 250zl uzywki na allegro lub pan z okolic Gorzowa ma kilka w140 na czesci wiec bym kupil od niego ta pompa tylko na ile to jest wiarygodne ze to przyczyna pompy? o to mi wlasnie chodzi? ja was rozumiem ale ciekawi mnie ta oferta chcialem sie poradzic was bo troche w mercedesach jestescie wiec...:hmm:

#14 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 02 czerwca 2009 - 14:49

blizniak12 napisał:

tylko na ile to jest wiarygodne ze to przyczyna pompy?
Masz napisane wyżej... może być milion powodów takiego stanu rzeczy. Poza tym charlie też bardzo dobrze ci argumentuje, skoro to taka pierdoła jak pompa paliwowa, to czemu sam jej nie zmieni i nie sprzeda zamiast za 13tys to za 20tys? Jaka w tym logika? :roll:

Ja ci radzę poszukać innego modelu za takie pieniądze, bo moim zdaniem pchasz się w spore problemy pomimo, że każdy ci odradza. Zrobisz jak uważasz, tylko nie miej później do nikogo innego pretensji niż do siebie samego. Powodzenia

#15 Offline   molni89


  • Postów: 365
  • Na forum od: 28 paź 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie

Napisano 02 czerwca 2009 - 17:57

ja z doświadczenia wiem ze kupując auta do poprawek mija sie z celem, ponieważ takie auta są w 99% zaniedbywane, właściciele przy tych autach kompletnie nic nie robią :pad: Dopiero jak auto przestaje jezdzić lub nie da się tym normalnie poruszać odstawiają auta do warsztatu, dowiadują się ile naprawa będzie kosztować, dostają szoku i oddają takie okazje za parę złotych... przyjdzie głupi i kupi, bo w pl jest taka mentalność że byle był tani, mało kto patrzy na stan tech przebieg itp bo niby czym różnią się s klassa za 5000 k od takiej samej za 30000k. Ja radze Ci kupić auto w stanie takim żeby kompletnie NIC w nim nie było do roboty... bo i tak po miesiącu wyjdzie w nim jakaś pierdoła do roboty. Oczywiście pomijam kwestię wymiany oleju i rozrządu itp Dam ci taki przykład mój brat ostatnio kupił a6 c5 z 1999r sprowadzoną z niemiec, z delikatnie przerysowanym bokiem. Auto z ks serwisową nie bite orgi przebieg 170 000 normalnie igielka stan jakieś rachunki za wymiany na kilkadziesiąt tys euro itd. Pomimo tego że auto jeździło w de po drogach jak stół, idzie do mechanika na wymianę gałki w zawieszeniu...

#16 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 02 czerwca 2009 - 21:21

molni89 napisał:

Pomimo tego że auto jeździło w de po drogach jak stół, idzie do mechanika na wymianę gałki w zawieszeniu...
Te Audi ciągle chodzą do mechanika na wymianę gałek/wahaczy w zawieszeniu...niestety. A wracając do tematu -proponuję, aby kolega zainteresowany "sześćsetą" policzył koszta podstawowe -świece(x12), kable(normalnie ośmiornica -chyba Janmor nie robi zamiennika http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/smiech2.gif ), pasek wielorowkowy(i niemal wielometrowy), filtry, oleje, tłumik(na przykład) i podobne. A to przecież części do auta, które z grubsza jest ok, a nie chodzi na połówce silnika(ciekawe swoją droga jak z poduchami silnika). Z tą pompa to jaja normalnie. Podzwoń po mechanikach w mieście cudownie tanich napraw w140(a więc tam, gdzie jest sztuka wymagająca pompy za 250PLN) i dowiedz się ile wymiana itp. Potem zadzwoń do sprzedawcy i zaproponuj umowę przedwstępną NA PIŚMIE -on to robi na swój koszt, a jak będzie ok(i reszta auta ok) to kupujesz. Zakup i tak odradzam ale ciekawe co facio powie.....Widziałem w140 SECa v12 pod Sandomierzem z identycznym problemem i to własność mechanika -po tygodniu mi się znudziło dopytywanie czy doszli czemu do diaska zamiast v12 6000ccm mają R6 3000 :-P . A nie durnie nad tym siedziały i nie z mała kasą...

#17 Offline   rafal mb126


  • Postów: 39
  • Na forum od: 25 lut 2009
  • Miejscowość: Fabianki
  • Inne auto:Vito 108D

Napisano 07 czerwca 2009 - 18:48

blizniak12 z całym szacunkiem ale widzę że jesteś ustawiony na ''autodestrukcje'' ...600 :mrgreen: musisz troche wychamować emocje,

molni89 napisał:

Auto z ks serwisową nie bite orgi przebieg 170 000 normalnie igielka stan jakieś rachunki za wymiany na kilkadziesiąt tys euro itd.
niemcy jeszcze lepiej niż nasi potrafią cofać liczniki i podrabiać książki serwisowe,








Podobne tematy Zwiń