Skocz do zawartości




- - - - -

[w202] Dylemat kupującego - pytania i porównania modeli


66 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 lipca 2009 - 20:58

michal55yh napisał:

Miałem kiedyś taki przypadek że na stacji było słabej jakości paliwo

I właśnie chodzi o to, że w Polsce to nie przypadek a prawie reguła :roll:



#32 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 22 lipca 2009 - 21:01

Dlatego dobrze jest mieszkać niedaleko zachodniej granicy... i znać parę osób... i po problemie :ok:

#33 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 22 lipca 2009 - 21:44

Taa jak wracaliśmy właśnie z Bolesławca nowym nabytkiem zatankowaliśmy na stacji prywatnej takiej większej, CDI-k kopcił jak nie wiem, po zalaniu V-powera ustało.
Ja będę bronił CDI-ków, utarło się tak na forach, że one są do bani, padają szybko, drogie naprawy, itp a na mobile.de zobacz ile ma nakulane ponad 500 tysięcy i jeżdżą, zresztą tyle przejechane ma bardzo dużo aut a, że pisze na liczniku 200 to już inna sprawa.

Naprawy drogie, może i tak ale jak porównać wartość rynkową auta to wyjdzie, że części są odpowiednio drogi co do wartości.
Wtryski jeszcze nie dawno kosztowały w ASO 1200 zł, teraz około 1000 a nawet 900, regeneracja jeszcze taniej, nie wiem czy są to aż tak duże pieniądze w końcu to nie psuje się co 2 lata...

Aaa do autora wątku, jak byś się decydował na CDI to na nim jest taka osłona pisze Mercedes Benz chyba.
Koloru powinna byś srebrnego jak wchodzi na nią taki żółty kolor to weź klucz i ją odkręć bo zauważyłem, że jak tak jest to wtrysk cieknie/ciekł.

#34 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 lipca 2009 - 22:00

davmix napisał:

utarło się tak na forach

Nie na forach tylko ja mogę przedstawić co najmniej 30 osob, które własnym doświadczeniem to potwierdzą

Cytat

mobile.de zobacz ile ma nakulane ponad 500 tysięcy i jeżdżą

Bo na mobile.de jeżdżą na paliwie DE, a nie na polskim, i o to wszystko się rozchodzi...
Przyjeżdża taki CDI co ma 500 kkm do polski i zdycha jak szczur przejechany walcem.

#35 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 22 lipca 2009 - 22:11

Cytat

Nie na forach tylko ja mogę przedstawić co najmniej 30 osob, które własnym doświadczeniem to potwierdzą
Jak tankują na bliskiej czy Carrefour-ze to co się dziwić...
No ok przedstaw, ja Ci mówię to co widzę w domu, polskie paliwo wtryski ruszane tylko w jednym i to tylko jeden, Bóg wie ile on ma nalatane u kuzynki tak samo nigdy nie słyszałem żeby mówiła, że kopci czy coś było nie tak, wg mnie rdza jest o wiele większym problemem niż wtryski.

#36 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 lipca 2009 - 22:21

davmix napisał:

rdza jest o wiele większym problemem niż wtrysk

Tutaj nie będę się kłócił, ostatnio jak obejrzałem okulara 1999 rok to mi ręce opadły :ok:

#37 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 23 lipca 2009 - 10:14

Co do rdzy to muszę powiedzieć że nie wyszystkie modele strasznie gniją, jeden więcej jeden mniej. Ja akurat trafiłem na taki gdzie nalot ze rdzy był trochę po plastikowym progiem oraz bąbel na klapie bagażnika, więcej nic nie było, ale niektóre to są naprawdę przegnite, więc do rdzy nie ma normy...

#38 Offline   wwiecha


  • Postów: 11
  • Na forum od: 11 lip 2009
  • Miejscowość: Wieliczka

Napisano 24 lipca 2009 - 08:54

a co możecie powiedzieć po wyglądzie o tym aucie?? http://moto.allegro.pl/item696069277_pi ... lecam.html

oczywiście jakby co to zmiana wydechu, usunięcie daszka z szyby i zmiana kół na MB :)

czekam na odpowiedź od sprzedawcy nt. vin-u i fotek wnętrza

hehe a co do koloru - może nie każdemu się spodoba, ale mam do niego sentyment ;)

#39 Offline   robertzpoznania


  • Postów: 109
  • Na forum od: 25 lut 2009
  • Miejscowość: Poznań

Napisano 24 lipca 2009 - 09:51

wwiecha napisał:

powiedzieć po wyglądzie o tym aucie??

najbardziej mi się podoba, cytuję ;)

"zawieszenie pół twarde, wydech basowy"

ja mam wprawdzie pół miękkie ale co tam :)

padaka

#40 Offline   michelangelo


  • Postów: 1 471
  • Na forum od: 28 lis 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lipca 2009 - 21:08

Dodam bo wcześniej rozchodziło się o spalanie, że mój 1.8 w 190tce nie spalił nigdy więcej jak 11 litrów w mieście a zazwyczaj spala 10 a badam na bieżąco, ten z 202 ma co prawda 122 KM a nie 109 ale jest to nowsza technologia poza tym wg danych fabrycznych w w202 1.8 w cyklu miejskim podają 10,5 także myślę że jeśli tak podają to tak jest, bo u mnie w 100% sprawdzają się dane techniczne.








Podobne tematy Zwiń