3.07 3.23 3.46 3.64 - co to znaczy, co z osiagami prosze o wyjasnienie :roll:
0
[W201/W124] Most - MB 190 a 124 200D
Rozpoczęty przez magik, lip 06 2007 11:48
29 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 04 kwietnia 2008 - 20:33
#23
Napisano 06 kwietnia 2008 - 19:42
Moze inaczej, co sie stanie jak(jezeli da sie) wrzucamy most z benzyny do diesla i odwrotnie.Mialem kiedys 124 2.0D 5bieg- tej 5 moglo by nie byc wogole.Czy do skrzyn sa tez jakies reguly.
#24
Napisano 04 lipca 2008 - 09:32
Ja poszukiwałem dośc długi czas Dyfra do mojej 124-ki ale udało się. Przełozenie w moim 3.92(olbrzymia głowka;P) znalazłem z W201 (niby miał być ze 124) ale stan rewelacyjny, lecz wyszło troche inaczej. Faktycznie obudowa róznie się znacznie , mocowania pasują, półosie rownież bez mniejszych problemów, ABS działa bez zarzutu lecz jest krótsza jego cała budowa...i po ptokach...Ojciec przedłużył tego tzw motylka do przykręcania sprzęgła gumowego jakies z 5cm może i wiecej (była take róznica w wielkosci mocowania do wału)ale jakos jest skręcone, zrobione 25tys bez zaglądania tam lecz przy około 120 km\h czuć wibracje dosć spore, nie mówie już o prędkosci rzędu 140-160(2,0 DIESEL nie jest zły na autostradzie;P )
#25
Napisano 04 lipca 2008 - 18:37
Mosty z W201 i W124 są takie same, w obu wersjach stsowane były mosty większe i mniejsze, z ASD - bez. Najważniejsze wybrać most o takich samych gabarytach i dodatkach (ABS, ASD).
Większa- mniejsza główka (konieczna wymiana wału) i z ASD - bez ASD (konieczna wymiana półosiek). Do tego dochodzą różne średnice przegubów półosiek 100 i 110mm.
Większa- mniejsza główka (konieczna wymiana wału) i z ASD - bez ASD (konieczna wymiana półosiek). Do tego dochodzą różne średnice przegubów półosiek 100 i 110mm.
#26
Napisano 04 lipca 2008 - 18:59
Same poloski tez sa przynajnmniej dwoch grubosci.
#27
Napisano 04 lipca 2008 - 22:16
mi jakoś pólosie podpasowały, kupowałem w ciemno na allegro dąłem 350zł z ABS ale spisuje się bez zarzutów, ma delikatny luz ale wszystko w normie, zero huku gorzej z buczeniem przez tego niewyważonego motylka od wału...
#28
Napisano 01 kwietnia 2014 - 20:35
Witam. Posiadam Diesla W124, planuję wymianę mostu i tu pytanie czy można do diesla wsadzić most z benzyniaka (akurat taki się trafił)? Czy to ma w ogóle rację bytu?
#29
Napisano 01 kwietnia 2014 - 20:50
Kwestia przełożeń. Można eksperymentować, zależnie od stylu jazdy i przeznaczenia samochodu - miasto/trasa. Generalnie, benzyna kręci się wyżej, więc i dyfer będzie miał większe przełożenie.
I nie most, tylko dyferencjał. To są dwie całkiem różne rzeczy.
I nie most, tylko dyferencjał. To są dwie całkiem różne rzeczy.
#30
Napisano 02 kwietnia 2014 - 21:10
Użytkownik luma122 dnia 01 kwietnia 2014 - 20:35 napisał
Witam. Posiadam Diesla W124, planuję wymianę mostu i tu pytanie czy można do diesla wsadzić most z benzyniaka (akurat taki się trafił)? Czy to ma w ogóle rację bytu?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|