Skocz do zawartości




- - - - -

[W201/W124] Most - MB 190 a 124 200D


29 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   dudziako


  • Postów: 155
  • Na forum od: 16 mar 2008
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Napisano 04 kwietnia 2008 - 20:33

3.07 3.23 3.46 3.64 - co to znaczy, co z osiagami prosze o wyjasnienie :roll:



#22 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 kwietnia 2008 - 23:49

dudziako, a zagladales do FAQ? Szukales na forum czegokolwiek? To naprawde nie jest trudne :hahaha: Zajrzyj TUTAJ potem mozesz sobie sprawdzic w "danych technicznych" konkretny model auta i rodzaj dyferencjalu (tez jest w FAQ) i bedziesz znal osiagi :mlot:

#23 Offline   dudziako


  • Postów: 155
  • Na forum od: 16 mar 2008
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Napisano 06 kwietnia 2008 - 19:42

Moze inaczej, co sie stanie jak(jezeli da sie) wrzucamy most z benzyny do diesla i odwrotnie.Mialem kiedys 124 2.0D 5bieg- tej 5 moglo by nie byc wogole.Czy do skrzyn sa tez jakies reguly.

#24 Offline   serek_serek


  • Postów: 129
  • Na forum od: 03 maj 2008
  • Miejscowość: Radymno
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:4-matic
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 200TD '88
  • Trzeci Mercedes:W210 290TurboDiesel Kombi
  • Inne auto:Vw Kafer _79

Napisano 04 lipca 2008 - 09:32

Ja poszukiwałem dośc długi czas Dyfra do mojej 124-ki ale udało się. Przełozenie w moim 3.92(olbrzymia głowka;P) znalazłem z W201 (niby miał być ze 124) ale stan rewelacyjny, lecz wyszło troche inaczej. Faktycznie obudowa róznie się znacznie , mocowania pasują, półosie rownież bez mniejszych problemów, ABS działa bez zarzutu lecz jest krótsza jego cała budowa...i po ptokach...Ojciec przedłużył tego tzw motylka do przykręcania sprzęgła gumowego jakies z 5cm może i wiecej (była take róznica w wielkosci mocowania do wału)ale jakos jest skręcone, zrobione 25tys bez zaglądania tam lecz przy około 120 km\h czuć wibracje dosć spore, nie mówie już o prędkosci rzędu 140-160(2,0 DIESEL nie jest zły na autostradzie;P :star: )

#25 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 04 lipca 2008 - 18:37

Mosty z W201 i W124 są takie same, w obu wersjach stsowane były mosty większe i mniejsze, z ASD - bez. Najważniejsze wybrać most o takich samych gabarytach i dodatkach (ABS, ASD).
Większa- mniejsza główka (konieczna wymiana wału) i z ASD - bez ASD (konieczna wymiana półosiek). Do tego dochodzą różne średnice przegubów półosiek 100 i 110mm.

#26 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lipca 2008 - 18:59

Same poloski tez sa przynajnmniej dwoch grubosci.

#27 Offline   serek_serek


  • Postów: 129
  • Na forum od: 03 maj 2008
  • Miejscowość: Radymno
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:4-matic
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 200TD '88
  • Trzeci Mercedes:W210 290TurboDiesel Kombi
  • Inne auto:Vw Kafer _79

Napisano 04 lipca 2008 - 22:16

mi jakoś pólosie podpasowały, kupowałem w ciemno na allegro dąłem 350zł z ABS ale spisuje się bez zarzutów, ma delikatny luz ale wszystko w normie, zero huku gorzej z buczeniem przez tego niewyważonego motylka od wału...

#28 Offline   luma122


  • Postów: 8
  • Na forum od: 11 lut 2014
  • Miejscowość: Sokół
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w123
  • Trzeci Mercedes:w115

Napisano 01 kwietnia 2014 - 20:35

Witam. Posiadam Diesla W124, planuję wymianę mostu i tu pytanie czy można do diesla wsadzić most z benzyniaka (akurat taki się trafił)? Czy to ma w ogóle rację bytu?

#29 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 kwietnia 2014 - 20:50

Kwestia przełożeń. Można eksperymentować, zależnie od stylu jazdy i przeznaczenia samochodu - miasto/trasa. Generalnie, benzyna kręci się wyżej, więc i dyfer będzie miał większe przełożenie.

I nie most, tylko dyferencjał. To są dwie całkiem różne rzeczy.

#30 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 02 kwietnia 2014 - 21:10

Wyświetl postUżytkownik luma122 dnia 01 kwietnia 2014 - 20:35 napisał

Witam. Posiadam Diesla W124, planuję wymianę mostu i tu pytanie czy można do diesla wsadzić most z benzyniaka (akurat taki się trafił)? Czy to ma w ogóle rację bytu?
Na każdym dyfrze masz napisane przełożenia,najpierw sprawdz.....nigdy nie wiadomo co tam było założone...








Podobne tematy Zwiń