Wtrysk elektroniczny EFi zamiast KE-Jetronic
#171
Napisano 21 sierpnia 2016 - 19:05
#173
Napisano 24 sierpnia 2016 - 20:29
Użytkownik gaszu dnia 22 sierpnia 2016 - 15:21 napisał
#174
Napisano 15 września 2016 - 13:54
https://youtu.be/s05biQF86g0
https://youtu.be/D-gw-bSwFWU
Użytkownik gaszu edytował ten post 15 września 2016 - 14:05
#175
Napisano 15 września 2016 - 22:27
A tak po za tym, kolega gaszu zabrał głos w 4 postach a pokazał więcej niż ....inni co to mają po "parę setek" BRAWO KOLEGO !!!
Użytkownik brajtas edytował ten post 15 września 2016 - 22:42
#176
Napisano 15 września 2016 - 22:58
#177
Napisano 17 września 2016 - 10:08
https://youtu.be/La4FwVoZ9Gg
#178
Napisano 17 września 2016 - 14:52
#179
Napisano 18 września 2016 - 07:17
Użytkownik piotras1989 dnia 17 września 2016 - 14:52 napisał
Z całym szacunkiem - u mnie trzyma wszystko do kupy, a z zewnątrz nie widać modyfikacji - co było moim założeniem. Był taki moment, że miałem ją wywaloną, bo miałem wsadzoną przepustnicę z Forda wraz z TPS'em - ten temat umarł, bo udało mi się wsadzić TPS z Rovera 1,4 do ori przepustnicy. Poza tym nie chciało mi się robić nowego mocowania linki i nowego dolotu . Można zawsze polecieć dalej - wywalić ori kolektor i wsadzić cztery trąbki (ITB). Mam taki secik zrobiony kiedyś do mojej starej rajdówki. Pytanie tylko po co? Z poczciwego 2,0 8v nie wyciśniemy wiele więcej. Oczywiście zaraz się ktoś odezwie - można! Wałki, portingi bla, bla, bla. Temat był przeze mnie wielokrotnie przerabiany i jest to nieopłacalne.
Przyznajcie się, ale tak szczerze, ci którzy mają poprzerabiane KE na EFI - kto ma temat zakończony na 100% i jeździ już na nim 30-50 tys. km? Ile kolegów po przeróbce np z gratów z Forda (i nie tylko) mierzyło AFR w całym zakresie obciążeń? Kto z Was był na hamowni? Szczerze mówiąc prawda jest taka (u mnie) - przyrost mocy i momentu jest, spalanie pozostało bez zmian, LPG na sekwencji chodzi, AFR mam jeszcze do dupy i nieustające kłopociki z wolnymi. Koszt? ponad 2500 pln (razem, cała deweloperka). Zadowolenie - kwestia dyskusyjna . Uważam, że jest to nieopłacalne. Teraz czekam na EasyEcu 3+ z dodatkowymi funkcjami, o które poprosiłem chłopaków z Ottomotive. Wywalę DEC'a, wsadzę to cudo EE3+ i zobaczymy, co będzie. Koszt modyfikacji podskoczy o ponad 1500 pln, czyli w sumie 4000 pln. Wystarczy na kompletny swap. Zapytacie - to po co to robiłeś? Bo może jestem naiwny i pomyślałem sobie, że kupię zestaw za 1200 od gościa z Kętrzyna i będzie cacy... Nie - tak na prawdę, to miałem już dosyć fochów, jakie strzelał mi KE i tyle. Samochód ma pozostać w oryginale, także swap nie wchodzi w grę. Tyle ode mnie.
#180
Napisano 18 września 2016 - 12:39
Użytkownik gaszu dnia 18 września 2016 - 07:17 napisał
Ja już dokończyłem 3 auta mierzone AFR i hamowanie. Jedno jeździ do tej pory (drift), jedno stoi z przyczyn niezależnych ( stłuczka, policja itp oraz turbo przy 2Bara się rozleciało), trzecie śmigało chyba 2 lata teraz wymiana silnika na 3.0 24v i może wyjadę za tydzień.
Co do kasy to się zgodzę na sucho liczy się fajnie, ale wychodzi razy 2 wszystko potem nie licząc pracy . Robię to w swoich autach dla zabawy i satysfakcji.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Konsola kuda zamiast uchwytu na smartfon |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | PolnaMysz |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|
|
[OM601] Problem z wtryskiwaczami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dulson |
|
|