Zdecydowanie 320 CDI, choćby dla ładniejszego dźwięku.
Nam przy w210 wychodzi cykl mieszany jakieś 7,5 litra Verwy.
Spalanie minimalnie większe a prawie 30 koni więcej.
No i oczywiście tylko i wyłącznie automat, w ogóle inna jazda niż na manualu i o wiele lepsze wg mnie, a do szaleństw kupić sobie 190tkę 2,6 Pb.
@ BMW E60, to chyba aktualna seria 5 o ile się nie mylę.
Też całkiem zgrabne autka ale... Mercedes to Mercedes, BMW to BMW zupełnie inne grona odbiorców no i wg mnie BMW nigdy nie umiało robić ASB.
@ 220 CDI, jeśli ktoś myśli, że mu będzie palić 5 litrów na 100 to niech kupi VW polo czy golfa, 150 koni niby sporo ale zajrzyjcie sobie ile to auto waży a chyba jak się wydaje kilkadziesiąt tysięcy na auto to litr w tą czy tą nie powinien raczej robić różnicy.
Gdyby nie te skrzynie które nie wytrzymują mocy i momentu to polecił bym 400 CDI, ale tak to najrozsądniejszy jest 320CDI skrzynie pracują elegancko.
0
w211 Jakie sa wady silnika 2,7CDI a jakie 3,2CDI
Rozpoczęty przez consol85, paź 26 2009 20:05
29 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 27 października 2009 - 22:16
#12
Napisano 28 października 2009 - 07:19
davmix napisał:
oczywiście tylko i wyłącznie automat
#13
Napisano 28 października 2009 - 16:23
davmix napisał:
BMW nigdy nie umiało robić ASB.
bmw nigdy asb skrzyń nie robilo
robilo dla bmw albo zf albo gm
zf sa bardzo dobre
zreszta np. 5hp30 byla montowana od range,poprzez bmw a konczac na rr i aston martinie
#14
Napisano 28 października 2009 - 17:50
Cytat
bmw nigdy asb skrzyń nie robilo
robilo dla bmw albo zf albo gm
robilo dla bmw albo zf albo gm
michal55yh napisał:
Z tego co się orientuję przy silniku 320 CDI nie ma skrzyni manualnej,
#15
Napisano 28 października 2009 - 18:59
C270cdi
Zalety: przyspieszenie, elastycznosc, spalanie (ok. 6,8/100km w moim wydaniu), dzwiek rzedowki powala
Wady: koszty np. alternator-5000zl, do tego padaja przeplywomierze- ok 600zl, swiece niekiedy nie pozwalaja sie wykrecic (zapiekanie)
Zalety: przyspieszenie, elastycznosc, spalanie (ok. 6,8/100km w moim wydaniu), dzwiek rzedowki powala
Wady: koszty np. alternator-5000zl, do tego padaja przeplywomierze- ok 600zl, swiece niekiedy nie pozwalaja sie wykrecic (zapiekanie)
#16
Napisano 28 października 2009 - 20:33
Ja polecił bym Ci zdecydowanie 3,2!
Dobry kolega jeździ nim już dwa lata zrobił ogromną ilość kilometrów bez żadnej nawet najmniejszej awarii. Spalanie bardzo podobne do 2,7 lecz nieznacznie większe.
Moment obrotowy jak się nie mylę wynosi 500 (Nm) a to naprawdę dużo.
Dla porównania Audi S8 4.2 Quatro 360 konne ma wysokość momentu na poziomie 420(Nm) przy 3500 obrotów. Nie sądzę, aby ceny w częściach znacznie się różniły.
Pozdro
Dobry kolega jeździ nim już dwa lata zrobił ogromną ilość kilometrów bez żadnej nawet najmniejszej awarii. Spalanie bardzo podobne do 2,7 lecz nieznacznie większe.
Moment obrotowy jak się nie mylę wynosi 500 (Nm) a to naprawdę dużo.
Dla porównania Audi S8 4.2 Quatro 360 konne ma wysokość momentu na poziomie 420(Nm) przy 3500 obrotów. Nie sądzę, aby ceny w częściach znacznie się różniły.
Pozdro
#17
Napisano 29 października 2009 - 09:33
Zgred1628 napisał:
Nie sądzę, aby ceny w częściach znacznie się różniły.
A co się ma różnić jak to silniki bliźniaki tylko jeden ma jednego tłoka mniej ;-)
Zgred1628 napisał:
Dobry kolega jeździ nim już dwa lata zrobił ogromną ilość kilometrów
A ileż tych kilometrów zrobił przez te dwa lata? 100kkm?
Porównywanie 2.7 oraz 3.2 to mowa trawa. Wiadomo co potrafi jeden i drugi. Wiadomo że silnik z jednym tłokiem więcej ładniej pracuje, jest lepiej wyważony ale pali niestety sporo więcej i ewentualny koszt napraw czy nawet wymiany oleju jest inny.
I jeszcze jedno: jeżeli pojedziesz po nowe auto do ASO to sobie wybierzesz z jakim silnikiem będziesz chciał, natomiast szukając auta z drugiej ręki nie zawsze silnik, wyposażenie oraz stan techniczny idą w parze. Sam planowałem zakup 210 3.2 CDI a udało mi się chyba cudem kupić 211 2.7 CDI.
Więc planować można sporo np jeden planował se pierdnąć a się zesrał (żarcik)
#18
Napisano 29 października 2009 - 16:08
Zgred1628 napisał:
A ileż tych kilometrów zrobił przez te dwa lata? 100kkm?
Aktualnie ma 380tys przejechane, a przez dokładnie 27 miesięcy bo tyle ma to auto przejechał 170tys.
Wymienił tylko zawieszenie przednie
#19
Napisano 30 października 2009 - 22:26
no to to już stoi 3.2 CDI rocznik 2005 czarna skora wersja Avangarde ale nie
ma commanda i do tego jest srebrne a nie czarne no ale było warte do tego ma felgi 18" Loriens i dość duży przebieg 250tysi ale bynajmiej wiemy ze nie był kombinowany samochód został prześwietlony w serwisie i wiem co było robione w nim i co jest z nim grane ważne ze właściciel zadowolony
ma commanda i do tego jest srebrne a nie czarne no ale było warte do tego ma felgi 18" Loriens i dość duży przebieg 250tysi ale bynajmiej wiemy ze nie był kombinowany samochód został prześwietlony w serwisie i wiem co było robione w nim i co jest z nim grane ważne ze właściciel zadowolony
#20
Napisano 01 listopada 2009 - 13:43
no to gratulacje
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
Jakie powinny być sprężyny do E200 94' |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | artmerol |
|
|