4
[w140] Problem z pilotem lub zamkiem centralnym
Rozpoczęty przez barwro150, lis 07 2009 01:36
33 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 09 listopada 2009 - 19:45
Z tym zamkiem jest tak ze dosc czesto nie dziala i nie wiem co zrobic moze jakis alarm nie oryginalny dolozyc razem ze sterownikiem centralnego zamka.Myslalem tez o zdalnym odpalaniu z pilota.
#12
Napisano 19 listopada 2013 - 13:28
Dzien dobry.
Mam pytanie odnosnie kluczyka do mercedesa typ 140 z 1993 roku.
Czy wymiana baterii w nim powoduje utracenie kodu do immobilisera? Czy kod w kluczyku jest staly, czy zmienny?
Mialem ostatnio problem z immobiliserem, ayto stoi od dluzszego czasu i dalem kluczyk elektronikowi, zeby sprawdzil.
Dzis mam odebrac ten kluczyk i mam zobaczyc czy wszystko jest dobrze.
Obawiam sie, tego czy trzeba synchronizowac kluczyk z pojazdem.
Nie wiem czy to ta epoka, czy jeszcze nie?
Mam pytanie odnosnie kluczyka do mercedesa typ 140 z 1993 roku.
Czy wymiana baterii w nim powoduje utracenie kodu do immobilisera? Czy kod w kluczyku jest staly, czy zmienny?
Mialem ostatnio problem z immobiliserem, ayto stoi od dluzszego czasu i dalem kluczyk elektronikowi, zeby sprawdzil.
Dzis mam odebrac ten kluczyk i mam zobaczyc czy wszystko jest dobrze.
Obawiam sie, tego czy trzeba synchronizowac kluczyk z pojazdem.
Nie wiem czy to ta epoka, czy jeszcze nie?
#13
Napisano 19 listopada 2013 - 16:01
Kluczyk nie traci kodu, po wyjęciu baterii masz chyba 30 czy 40 sekund na włożenie drugiej, jeśli się spóźnisz to musisz zsynchronizować go.
#15
Napisano 19 listopada 2013 - 19:11
Dokładnie już nie pamiętam ale jest kilka opcji
Wsiadasz zamykasz drzwi przekręcasz stacyjkę w 1 pozycję naciskasz REST po czym wysiadasz i zamykasz auto z pilota... tylko nie pamiętam czy u Ciebie w CL-u jest nowsza czy starsza klimatyzacja, bo Ty jesteś ten Black o którym myślę ?
Sposób który napisałem dot. starszej wersji, w nowszej na wyświetlaczu nigdy nie synchronizowałem pilota (nie było takiej potrzeby) Ale myślę że Gierri jak tu wpadnie to wszystko napisz z pamięci i ochrzani jeszcze mnie bo jak znam życie to się pomyliłem
Wsiadasz zamykasz drzwi przekręcasz stacyjkę w 1 pozycję naciskasz REST po czym wysiadasz i zamykasz auto z pilota... tylko nie pamiętam czy u Ciebie w CL-u jest nowsza czy starsza klimatyzacja, bo Ty jesteś ten Black o którym myślę ?
Sposób który napisałem dot. starszej wersji, w nowszej na wyświetlaczu nigdy nie synchronizowałem pilota (nie było takiej potrzeby) Ale myślę że Gierri jak tu wpadnie to wszystko napisz z pamięci i ochrzani jeszcze mnie bo jak znam życie to się pomyliłem
#16
Napisano 19 listopada 2013 - 20:15
Nie wiem kogo masz na mysli, ale w sumie to mam 500SEC 1993 w nadwoziu C140.
Chetnie poczekam, az przyjdzie kolega i podpowie co i jak.
W tym modelu i nowszym jestem "noga". Starsze jeszcze nieco ogarniam.
Chetnie poczekam, az przyjdzie kolega i podpowie co i jak.
W tym modelu i nowszym jestem "noga". Starsze jeszcze nieco ogarniam.
#20
Napisano 19 listopada 2013 - 22:33
Użytkownik maryusz123456 dnia 19 listopada 2013 - 19:11 napisał
bo jak znam życie to się pomyliłem
Procedura natomiast była - razem z opisem działania tego ustrojstwa:
http://mb201-124.eu/...__1#entry228101
Użytkownik Gerri edytował ten post 19 listopada 2013 - 22:34
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
Spot Lublin |
Zloty i spoty | maciekw |
|
||
Podpięty Opinie o usuwaniu kont - Geneza powstania "elitarnego" klubu w124.pl |
Uwagi Administracyjne | XM |
|
||
[W124/S124] Problem z alarmem/centralnym zamkiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Frozzy |
|