Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Luzny wentylator


41 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 sierpnia 2007 - 09:52

pawel63 napisał:

Z drugiej strony jednak, po co ruszać skoro jest w porządku.

koszt obudowy to o ile dobrze pamietam chyba 28 zl, wiec moze jednak sie skusisz i zmienisz? kto wie kiedy poxilinka postanowi wywinac numer...



#22 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 sierpnia 2007 - 16:37

Szukajac przyczyn pekniecia obudowy termostatu (poza 3-pinowym czujnikiem) doszedlem do korka zbiorniczka wyrownawczego. On przeciez jest odpowiedzialny za bezpieczne cisnienie w ukladzie chlodzenia (zintegrowany zawor). Okazalo sie, ze nie ma na nim gwiazdki (nie oryginal). Poszperalem troche i okazuje sie, ze w moim motorze z A/C cisnienie otwarcia powinno byc dla nowego 110-120kPa, dla lekko zuzytego 80-100kPa przy czym na korku wytloczony powinien byc napis 120. Na moim korku jest wytloczone 140 - ktos zmienil na nieodpowiedni :hmm: Wobec tego sklaniam sie do diagnozy, ze to chyba bylo glowna przyczyna pekniecia ;).

Nowy korek juz zamowilem w ASO.

#23 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 03 sierpnia 2007 - 17:11

Nowy korek 20zl :hmm: Charlie9, od kogo ty kupowales ten samochod ;)

#24 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 03 sierpnia 2007 - 20:08

Charlie9 napisał:

Wobec tego sklaniam sie do diagnozy, ze to chyba bylo glowna przyczyna pekniecia :czujnik:.

Myślisz że do każdej pojemności stosowali inne zbiorniki i obudowy? Chyba raczej nie...

#25 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 sierpnia 2007 - 20:16

RobE124 napisał:

Myślisz że do każdej pojemności stosowali inne zbiorniki i obudowy?

Chodzi o korki (niedokladnie czytasz :-P ) I jestem tego pewny, ze sa co najmniej dwa rodzaje korkow (dla motoru 102) oznaczone wytloczeniem 100 i 120.

#26 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 03 sierpnia 2007 - 20:40

Ja mam 140 tak wiec napewno byly juz 3 rozne korki.

#27 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 sierpnia 2007 - 21:05

No to wlasnie ze 140ka mam u siebie zalozony. Firma JOST (jest numer MB 1245000406) ale gwiazdki nie ma. Czyli wychodzi, ze duze silniki maja wielsze cisnienie w ukladzie :czujnik: - ciagle sie czegos ucze :mrgreen:

#28 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 03 sierpnia 2007 - 21:08

Charlie9 napisał:

Czyli wychodzi, ze duze silniki maja wielsze cisnienie w ukladzie :czujnik: - ciagle sie czegos ucze :slinka:

A słońce wschodzi na wschodzie i zachodzi na zachodzie, w nocy jest ciemno a w dzień jasno... :mrgreen:

#29 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 sierpnia 2007 - 21:11

RobE124 znowu zaczynasz spamerstwo uprawiac :czujnik: :mrgreen:

#30 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 03 sierpnia 2007 - 21:13

Charlie9 napisał:

RobE124 znowu zaczynasz spamerstwo uprawiac :czujnik: :slinka:

Kurde już taki jestem :mrgreen: Dyskusja zbacza w stronę spammerstwa - sam zacząłeś :-P








Podobne tematy Zwiń