Zachecil mnie! Chyba sobie kupie
2
Ksenony H4
Rozpoczęty przez ksenio, lip 19 2007 11:35
314 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 27 stycznia 2008 - 23:45
#52
Napisano 28 stycznia 2008 - 00:16
Spotkałem się z opinią chyba na tym forum że jest to zupełnie nieszkodliwe dla innych użytkowników przy odpowiednim ustawieniu lamp.Dodam jeszcze że jest więcej plusów niż minusów takiej instalacji
-mniejszy pobór prądu(ciekawe czy odczuje się to na paliwie???)
-polepsza się komfort podróżowania nocą
Uparci jeszcze coś będą wymyślac
"Minusem jest tylko pan władza który z zazdrości i braku innych widocznych usterek postanowi narobic problemu kierowcy"
-mniejszy pobór prądu(ciekawe czy odczuje się to na paliwie???)
-polepsza się komfort podróżowania nocą
Uparci jeszcze coś będą wymyślac
"Minusem jest tylko pan władza który z zazdrości i braku innych widocznych usterek postanowi narobic problemu kierowcy"
#53
Napisano 28 stycznia 2008 - 09:27
pawel14b3 napisał:
Spotkałem się z opinią chyba na tym forum że jest to zupełnie nieszkodliwe dla innych użytkowników przy odpowiednim ustawieniu lamp.
Kolego nocą to ja jeżdze po 50 km dziennie poza miastem i dziwi mnie jedno... czyzby wszyscy (czt. wiekszosc) mieli tak zle ustawione światla?
Cytat
Uparci jeszcze coś będą wymyślac
Nie mam nic przeciwko takiej modyfikacji, ale jak jest przeprowadzona z glowa. Czy myslisz ze ktorys z kolegow ktory juz zainwestowal w to troche plnow teraz Ci powie, ze oslepia i nie kupuj? Kazdy wychwala to co ma, a skutek ja widze na drodze.
Oczywiscie nie chce mowic tu o wszystkich, ale na pewno spora wiekszosc wklada lampeczki i tak juz jest ucieszona "niebieska poświata", ze ostatania rzeczą o ktorej pomysla jest ustawienie swiatel. Już widze jak jezdziesz do diagnosty i mowisz "panie wstawilem sobie bixenona, ustaw mi swiatla"
#54
Napisano 28 stycznia 2008 - 17:36
No i on ustawia, bo jest to usługa płatna.
#55
Napisano 28 stycznia 2008 - 20:33
Jak pisałem założyłem je ponad rok temu nic się nie dzieje z nimi ,a po założeniu pojechałem na ustawienie świateł ,i jak pisałem wcześniej na okresowym badaniu technicznym diagnosta nawet się nie przyczepił ,dwie kontrole też przeszły bez problemu nie licząc prędkości :grin: . Co do ciepłoty żarnika mam 4600K jest jasne światło ale nie super niebieskie ,i w nocy dobrze widać . :grin:
#56
Napisano 28 stycznia 2008 - 21:03
A jak wygląda sytuacja ze światłami drogowymi (długie) z tego co wiem to przy zwykłym xnonie to jest problem i jeszcze jedno pytanie jakiej firmy masz zestaw mógłbyś się pochwalic
#57
Napisano 28 stycznia 2008 - 21:33
Długie są ok nie ma problemu przesłona się przełącza i strumień światła jest kierowany na dół lustra i ok .A jakiej firmy mam zestaw to sprawdze jutro bo gdzieś w garażu mam pudełko jeszcze ale wydaje mi się że to H.I.D
#58
Napisano 29 stycznia 2008 - 01:09
skmh napisał:
Długie są ok nie ma problemu przesłona się przełącza i strumień światła jest kierowany na dół lustra
To samo pytanie kieruję do osób mających bixenony ;-)
#59
Napisano 31 stycznia 2008 - 16:31
Moim zdaniem szybszy niz normalnie.
#60
Napisano 31 stycznia 2008 - 22:08
Czas mrugnięcia to tylko czas potrzebny na przesunięcie przesłony napewno poniżej poł sekundy zakładając ze masz włączone swiatła jeśli wyłączone to dochodzi czas na odpalenie palników czyli około 1,5 sekundy.Dotyczy to żarników bixenonowych
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Bi-Ksenony i ksenony |
Modyfikacje,Tuning | WypasFacecik |
|
|