qba_doe nie napisałeś czy motor pracuje równo, czy zużycie paliwa jest zwiększone, czy występują jakieś anomalie w pracy silnika. To trochę naprowadzi potencjalnych odpowiadających...
Po drugie pewien jesteś że to benzyna w oleju? Może najpierw wymień olej, zaleń odpowiedni stan i zobaczymy co będzie dalej...
0
[W124] Paliwo w misce olejowej
Rozpoczęty przez qba_doe, lip 21 2007 19:09
15 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 25 lipca 2007 - 14:01
#12 Gość__
Napisano 25 lipca 2007 - 16:19
Cytat
wyjecie filtru powietrza pewnie pozwoli na odpalanie bez problemu, ale chyba nie tedy droga, druga sprawa to to, ze padl juz akumulator.
I na tym proponuję się skupić
Cytat
Prosilbym o inne spostrzezenia i ewentualne uwagi, bo z tego co wiem, moje auto ma gaznik, nie sadze, by dodatkowo mialo wtrysk.
No co Ty?
Zdejmij całą obudowę filtra (trzy śruby bodajże 10-tki) i dokładnie oceń czy wszystkie przewody i rurki są na miejscu.
Zobacz jak pracuje ta klapka
#13
Napisano 25 lipca 2007 - 17:05
wiec tak, olej wymieniony byl w zeszlym tygodniu, wymienione byly wszystkie filtry (paliwa, oleju i dokupiony filtr powietrza) pracowal dobrze, byl moment, ze dlawil sie na hamowaniu, tak, jak by chcial zgasnac, dolalem paliwa, przestalo sie to dziac, silnik jak jest cieply nierowno pracuje. Przestal odpalac, "znajomy" odlaczyl rurke spod pokrywy (odme), [poszla rura pod silnik zamiast do filtra powietrza. Problemy zniknely, odpalal bez problemu, ale dalej telepalo autem, podlaczylem spowrotem ta rurke, nie odpalil juz, akumulator zdechl, w misce poziom oleju na ful, wymienilem swiece (NGK)i przewody (BOSCHa) innych nie ma na tym zadupiu.
Znaczy sie sa, made in china, made in uk i jakies tam inne. Odpalenie nie poskutkowalo.
Co do zdjecia filtra powietrza w obudowie i sprawdzenie to jest tak, jak sie przygazuje, pokrywa w "gardzieli" sie otwiera. Przewody sa na miejscu i nie poodpinane.
Jedyne, co nie dziala, to pokretlo w gazniku, ktore odpowiada zapewne za obroty, nie zmieniaja sie.
Spotkalem sie tez z opinia "tutejszych" mechanikow, ze to moze byc splywajace paliwo, ktore sie nie spalilo w tloku, poniewaz swieca i kabel sa uszkodzone. Kable wymienione, ale auto nie odpalilo na drugim akumulatorze:(
Znaczy sie sa, made in china, made in uk i jakies tam inne. Odpalenie nie poskutkowalo.
Co do zdjecia filtra powietrza w obudowie i sprawdzenie to jest tak, jak sie przygazuje, pokrywa w "gardzieli" sie otwiera. Przewody sa na miejscu i nie poodpinane.
Jedyne, co nie dziala, to pokretlo w gazniku, ktore odpowiada zapewne za obroty, nie zmieniaja sie.
Spotkalem sie tez z opinia "tutejszych" mechanikow, ze to moze byc splywajace paliwo, ktore sie nie spalilo w tloku, poniewaz swieca i kabel sa uszkodzone. Kable wymienione, ale auto nie odpalilo na drugim akumulatorze:(
#14
Napisano 25 lipca 2007 - 21:52
qba_doe napisał:
"znajomy" odlaczyl rurke spod pokrywy (odme), [poszla rura pod silnik zamiast do filtra powietrza. Problemy zniknely, odpalal bez problemu, ale dalej telepalo autem, podlaczylem spowrotem ta rurke, nie odpalil juz, akumulator zdechl, w misce poziom oleju na ful(
Zmierz ciśnienie sprężania. Wydaje się że agregat poległ
#15
Napisano 16 czerwca 2023 - 14:57
Odgrzeję temat. Jeśli czuć benzynę na bagnecie to podejrzewając wtrysk jak pisze kolega:
Jak to zdiagnozować?
Użytkownik Ukaniu dnia 23 lipca 2007 - 21:36 napisał
Z mojej praktyki wynika, że największy udział przy przenikaniu paliwa do oleju ma właśnie lejący wtrysk w przypadku KE (jeśli auto ma popmpę paliwa mechniczną zamontowaną na silniku to może też być nieszczelność w pompie).
#16
Napisano 17 czerwca 2023 - 00:34
Użytkownik Malysz86 dnia 16 czerwca 2023 - 14:57 napisał
Odgrzeję temat. Jeśli czuć benzynę na bagnecie to podejrzewając wtrysk jak pisze kolega:
Użytkownik Ukaniu dnia 23 lipca 2007 - 22:36 napisał
Z mojej praktyki wynika, że największy udział przy przenikaniu paliwa do oleju ma właśnie lejący wtrysk w przypadku KE (jeśli auto ma popmpę paliwa mechniczną zamontowaną na silniku to może też być nieszczelność w pompie).
Jak to zdiagnozować?
Użytkownik Ukaniu dnia 23 lipca 2007 - 22:36 napisał
Z mojej praktyki wynika, że największy udział przy przenikaniu paliwa do oleju ma właśnie lejący wtrysk w przypadku KE (jeśli auto ma popmpę paliwa mechniczną zamontowaną na silniku to może też być nieszczelność w pompie).
Jak to zdiagnozować?
Jak zdiagnozować czy to wina wtrysku, albo ewentualnie jakim sposobem można wyeliminować winę wtrysku żeby szukać przyczyny gdzie indziej?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] Dorabianie nowych przewodów hamulcowych i paliwowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | juras |
|
||
W124 coupe 2.0b+lpg układ paliwowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thatsmajk |
|
||
wymiana uszczelki miski olejowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | klata1981 |
|
||
[W201] 2.0D 91r ASB - przewody paliwowe - wymiary |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomash |
|
|