Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] Spryskiwacz przedniej szyby - naprawa dysz


36 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 25 grudnia 2009 - 20:55

Charlie9 napisał:

ale odsylam do prawa Pascal'a
Z uwagi na chwilowy nadmiar wolnego czasu zaznajomiłem się ponownie (dla przypomnienia) z prawem Pascala. Jedyna nowa rzecz której się dowiedziałem - to istnieje angielska wersja prawa Pascala (różniąca się od kontynentalnej) :shock:
Nadal jednak nie widzę sensu w dorabianiu wielkiej ideologii do przetykania niewielkiej dziury w kawałku plastiku... :?:



#22 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 grudnia 2009 - 12:56

Gerri napisał:

W tym wypadku miniwiertełko i miniwiertareczka
Juz slyszalem kilka razy jak przy takim zabiegu osoba go wykonujaca powiedziala grzecznie: "o zesz q...", jak wiertelko zapadalo sie na cala dlugosc i wylazilo z drugiej strony dyszy... Innym razem, przy podobnym komentarzu werbalnym ulamana koncoweczka wiertla zostawala w otworku. Pisze o tym nie dlatego, zeby sie przepychac slownie, ale po to by osoby, ktore nigdy w zyciu tego nie robily mialy swiadomosc, ze moze sie cos nie udac. Stosujac bezinwazyjne przetykanie chemiczne nie ma szans, zeby cos popsuc.

Gerri napisał:

nie widzę sensu w dorabianiu wielkiej ideologii do przetykania niewielkiej dziury w kawałku plastiku
jakiej ideologii? Rozkalibruj otworek a zobaczysz jak ladnie bedzie dysza "psikala"... nie mowiac o spadku cisnienia (bo zaraz bedzie, ze pompka i tak podaje wystarczajaco wysokie) liczy sie ksztalt i jakosc krawedzi dyszy. Lepiej zeby zostala taka jak ja fabryka zrobila.

#23 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 26 grudnia 2009 - 13:34

roxa napisał:

wtedy podyskutujemy

Nie doczekasz się. Nie zamierzam dyskutować z kimś, kto nie uznaje żadnych innych argumentów oprócz swoich. :?

#24 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 grudnia 2009 - 13:58

Ja nie wiem... zawsze czyściłem szpilką i nie miałem nigdy problemów.... nawet w "sam naprawiam" taki sposób czyszczenia jest rekomendowany...

#25 Offline   pucyfer


  • Postów: 88
  • Na forum od: 30 gru 2012
  • Miejscowość: Posen
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 stycznia 2016 - 19:53

Panowie a macie jakiś pomysł jeśli przy minusowych temperaturach nie leci? Pompka raczej działa bo słyszę, że buczy poza tym parę dni temu jak były plusowe to sikałem bez problemu. Majstrowanie igiełką w otworkach nic nie dało, myślę że zamarznięty jest gdzieś wąż, czytałem żeby to przeczyścić sprężonym powietrzem, ale nie wiem czy to cokolwiek da w obecnych temperaturach. Może polać wrzątkiem po wężu?

#26 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 02 stycznia 2016 - 20:02

Wrzątkiem to nie wystarczy wodą tem.pokojową ,a przy dyszach to niegrzeb bo nic nie zrobisz ,a one są bardzo drogie ,płyn ci zamarzł po prostu.

#27 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 stycznia 2016 - 22:00

Jak motor zagrzejesz to pod maską i ciepło będzie to węże odpuszczą raczej, a na dysze śmiało lej, może nie wrzątek tylko mocno ciepłą wodę powoli, tak robiłem i nic się nie stało negatywnego.

#28 Offline   pucyfer


  • Postów: 88
  • Na forum od: 30 gru 2012
  • Miejscowość: Posen
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 stycznia 2016 - 01:52

Sęk w tym, że w zbiorniku płyn jest ok - niezamarznięty. Ale nic nie leci mimo, dziś jeździłem kilka godzin i zero zmiany, może się zapchał jakimś syfem, ale kurde przed mrozami działał perfekcyjnie

#29 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 03 stycznia 2016 - 09:14

A podgrzewanie dysz Ci nie działa? A igłą (szpilką) nic nie grzeb bo tylko zepsujesz....
Tu masz link do tematu http://mb201-124.eu/...e-spryskiwaczy/

Użytkownik Bogdan 190 edytował ten post 03 stycznia 2016 - 09:16


#30 Offline   pucyfer


  • Postów: 88
  • Na forum od: 30 gru 2012
  • Miejscowość: Posen
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 stycznia 2016 - 21:37

A to nie wiedziałem nawet, że mam takie dysze :D Wiem, że grzałka jest w zbiorniczku do spryskiwaczy. Dzięki obadam temat.








Podobne tematy Zwiń