Pudło! :) Nic związanego z chłodnicą. Choć w zasadzie wymiennik ciepła (który podgrzewa paliwo) bierze to ciepło z rurki idącej do nagrzewnicy. Nie wiem dokładnie jak to wygląda w W124 z OM603, ale nie sądzę żeby było bardzo inaczej:
W elementach 9-13 i 15 panuje podciśnienie. Za pompką (14) jest nadciśnienie. Teraz już powinieneś czaić o co chodzi.
0
Pęcherzyki powietrza w filtrze wstępnym
Rozpoczęty przez tulas 124, maj 26 2010 18:49
28 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 19 grudnia 2010 - 20:20
#12
Napisano 19 grudnia 2010 - 23:16
heheh panowie ja juz próbowałem walczyć z tym bąblem w filtrze wstępnym az dalem sobie spokój
zrobiłem wszystko pisałem o tym w jednym poscie o baku a do tej pory filtr mam wypełniony w 3/5 ropa i działa jezdzi sprawdziłem chyba wszystko i wszystko mam napewno szczelne wiec doszedłem do wniosku ze babel byc musi:))
zrobiłem wszystko pisałem o tym w jednym poscie o baku a do tej pory filtr mam wypełniony w 3/5 ropa i działa jezdzi sprawdziłem chyba wszystko i wszystko mam napewno szczelne wiec doszedłem do wniosku ze babel byc musi:))
#13
Napisano 20 grudnia 2010 - 21:16
Potwierdzam słowa kolegi luip. Przerobiłem temat wielokrotnie i w teorii i w praktyce, nowe przewody, nowe opaski, nowe oringi i d...
Zostaje kwestia podgrzewacza paliwa, który prawdopodobnie jest sprawcą całego zamieszania. Narazie najważniejsze że jeździ a to powietrze znika po samoistnym odpowietrzeniu filtra głównego.
Wytrwałości życzę
Zostaje kwestia podgrzewacza paliwa, który prawdopodobnie jest sprawcą całego zamieszania. Narazie najważniejsze że jeździ a to powietrze znika po samoistnym odpowietrzeniu filtra głównego.
Wytrwałości życzę
#14
Napisano 21 grudnia 2010 - 21:42
zelazoi,jeżeli u Ciebie problem z bąbelkami znika po zalaniu większej ilości paliwa,to nieszczelność może być w baku nad sitkiem. jak zalejesz więcej wahy,to nieszczelne miejsce jest zatopione i zamiast powietrza ciągnie paliwo
#15
Napisano 22 grudnia 2010 - 09:31
to rozumiem, że paliwo ze zbiornika zaciągane jest przez wężyki, które wchodzą do zbiornika od góry a nie jak w zlewie w mojej kuchni z dołu , czy tak?
#16
Napisano 22 grudnia 2010 - 20:08
Eee tam, od dołu jest smok. "35" na schemacie:
Ops, przepraszam, chodzi przecież o W124. Nie znam VINu ani nie ogarniam mnogości oznaczeń W124, ale to coś z tej grupy będzie:
http://www.neoriginal.ru/cat/mb/part/cl ... s//imgno/1
Z tym, że mogą być tam i benzyniaki, i ropniaki. Możliwe, że i kombi i sedany. Więc proszę wybrać coś najpodobniejszego :) . Nad rysunkiem, koło słowa "Изображения" są numery do kolejnych obrazków. Tak czy siak - paliwo zawsze od dołu. Nieszczelność prędzej na wężach na drodze między zbiornikiem a pompką transportową (takie małe cuś przy pompie wtryskowej).
No i warto tymczasowo, na włączonym silniku przechylić filterek wylotem w górę by wyssało z niego bąbelki - wtedy będzie wiadomo, czy faktycznie wpadają nowe bąble, czy tylko nam się wydaje - bo w filterku zwyczajnie się lekko "kotłuje".
Ops, przepraszam, chodzi przecież o W124. Nie znam VINu ani nie ogarniam mnogości oznaczeń W124, ale to coś z tej grupy będzie:
http://www.neoriginal.ru/cat/mb/part/cl ... s//imgno/1
Z tym, że mogą być tam i benzyniaki, i ropniaki. Możliwe, że i kombi i sedany. Więc proszę wybrać coś najpodobniejszego :) . Nad rysunkiem, koło słowa "Изображения" są numery do kolejnych obrazków. Tak czy siak - paliwo zawsze od dołu. Nieszczelność prędzej na wężach na drodze między zbiornikiem a pompką transportową (takie małe cuś przy pompie wtryskowej).
No i warto tymczasowo, na włączonym silniku przechylić filterek wylotem w górę by wyssało z niego bąbelki - wtedy będzie wiadomo, czy faktycznie wpadają nowe bąble, czy tylko nam się wydaje - bo w filterku zwyczajnie się lekko "kotłuje".
#17
Napisano 25 grudnia 2010 - 10:23
Witam serdecznie!
Otóż moja sprawa wygląda następująco: Pewnego razu jadąc na krótkim odcinku samochód mój zgasł - typowy objaw braku paliwa. Po ściągnięciu do domu i wstępnych oględzinach zauważyłem, że filtr wstępny jest pusty, natomiast w filtrze głównym jest 1/2 paliwa. Z filtra głównego wylałem ok 50 ml wody, założyłem nowy, oraz nowy filtr wstępny, jednak sytuacja kilkakrotnie się powtórzyła. Zacząłem iść dalej. Spuściłem całe paliwo z baku, wyczyściłem sitko, przewody gumowe oraz opaski zaciskowe wymieniłem na nowe, zalałem wszystko świeżym paliwem, jednak sytuacja kilkakrotnie się powtórzyła. Hmm.. co tu teraz. Zacząłem przyczyn niesprawności szukać w pompce paliwa. Zmierzyłem wydajność - książkowa, ale profilaktycznie założyłem drugą z działającego modelu. Nic to nie dało. Jeśli silnik jest uruchomiony to filterek wstępny jest prawie pusty, witać tylko jak paliwo się przez niego "prześlizguję",paliwo z powietrzem idzie do silnika, jak zgaszę silnik napełnia się cały paliwem. Aha jeszcze jedno. Gdy w czasie jazdy samochód stanął, odkręciłem wężyk zasilający od filtra, przytknąłem do niego usta i z sił całych pociągnąłem. Za piątym razem poczułem smak ropy w ustach. Zakręciłem - pali. Taki zabieg pozwala zrobić ok 20 km. Gdzie w tym wypadku można doszukiwać się usterki???
Pozdrawiam i czekam na sugestie.
Otóż moja sprawa wygląda następująco: Pewnego razu jadąc na krótkim odcinku samochód mój zgasł - typowy objaw braku paliwa. Po ściągnięciu do domu i wstępnych oględzinach zauważyłem, że filtr wstępny jest pusty, natomiast w filtrze głównym jest 1/2 paliwa. Z filtra głównego wylałem ok 50 ml wody, założyłem nowy, oraz nowy filtr wstępny, jednak sytuacja kilkakrotnie się powtórzyła. Zacząłem iść dalej. Spuściłem całe paliwo z baku, wyczyściłem sitko, przewody gumowe oraz opaski zaciskowe wymieniłem na nowe, zalałem wszystko świeżym paliwem, jednak sytuacja kilkakrotnie się powtórzyła. Hmm.. co tu teraz. Zacząłem przyczyn niesprawności szukać w pompce paliwa. Zmierzyłem wydajność - książkowa, ale profilaktycznie założyłem drugą z działającego modelu. Nic to nie dało. Jeśli silnik jest uruchomiony to filterek wstępny jest prawie pusty, witać tylko jak paliwo się przez niego "prześlizguję",paliwo z powietrzem idzie do silnika, jak zgaszę silnik napełnia się cały paliwem. Aha jeszcze jedno. Gdy w czasie jazdy samochód stanął, odkręciłem wężyk zasilający od filtra, przytknąłem do niego usta i z sił całych pociągnąłem. Za piątym razem poczułem smak ropy w ustach. Zakręciłem - pali. Taki zabieg pozwala zrobić ok 20 km. Gdzie w tym wypadku można doszukiwać się usterki???
Pozdrawiam i czekam na sugestie.
#18
Napisano 26 grudnia 2010 - 13:37
Witam
kolega ernesto sprawdzał czy działa odpowietrzanie baku? Najprościej przy takiej sytuacji odkręcić korek wlewu paliwa jeśli słyszymy sssssssssssssyyyyyyyyyyyyyykkkk znaczy że trzeba przeczyścić odpowiedzialny za to odpowietrznik na spodzie baku.
kolega ernesto sprawdzał czy działa odpowietrzanie baku? Najprościej przy takiej sytuacji odkręcić korek wlewu paliwa jeśli słyszymy sssssssssssssyyyyyyyyyyyyyykkkk znaczy że trzeba przeczyścić odpowiedzialny za to odpowietrznik na spodzie baku.
#19
Napisano 26 grudnia 2010 - 15:01
odpowietrzenie baku sprawdzane
#20
Napisano 06 kwietnia 2014 - 13:27
Jak to jest z tym filterkiem wstępnym. Może być w nim powietrze, czy powinien być pełniutki ropy? Są na forum różne opinie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W201] OM601 - Mocowanie wiązki przewodów przy filtrze oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
Stale zapowietrzające się sprzęgło w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kato |
|
||
Filtry Powietrza firmy KAMOKA |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Loockki |
|
||
w124 300-24v odpięta druga pompa powietrza - pomoc z podłączeniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MaNiEk91 |
|