Witam po odpaleniu autka mam wrazenie jakby chodzil na 4 cylindry a po okolo 2 -5 min zalacza sie 5.Autko mam 2 tyg cisnienie 20 prosze o porady opinie co do sinika.Pali na dotyk wiec swiece zarowe moge chyba wykluczyc.pozdrawiam
zmieniono tytuł
0
[w124] Silnik - dziwna praca
Rozpoczęty przez adam, lis 07 2007 07:59
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 listopada 2007 - 07:59
#2
Napisano 07 listopada 2007 - 08:41
adam napisał:
Witam po odpaleniu autka mam wrazenie jakby chodzil na 4 cylindry a po okolo 2 -5 min zalacza sie 5.
Domyślam się że chodzi o 250 D ale mógłby to kolega napisać, gdyż z podpisu nie wynika aby któreś z Twoich aut miało 5 cyl...
To że pali na dotyk nie wyklucza spalenia świecy żarowej. Po prostu nie ma jeszcze mrozów, silnik jest w niezłej kondycji i radzi sobie z rozruchem na 4 cyl. Sprawdź te świece na początek zanim rozbebeszysz motor Napisz jeszcze czy jak jest już rozgrzany to pali normalnie?
#3
Napisano 07 listopada 2007 - 15:41
Witam i dzieki za odpowiedz nowy nabytek w 124 7 osobowy 250D silnik 602 jak cieply niema problemu chodzi juz normalnie.Slyszalem z jakby swieca byla padnieta to kontrolka grzania swiec nie zapalila by sie a pali sie normalnie jak podlacze 12 v i dotykam swiec to normalnie wszystkie iskrza.A co do kondycji cisnienie 20 wiec niewiem co dalej.O ile powinny podniesc sie obroty przez ssanie bo jak zdejme wezyk ktory idzie od czujnika w silniku do silownika podcisnieniowego to spadaja tak o 150 obrotow jak podlacze to wzrosna ale tylko na zimnym silniku na cieplym zadnej reakcji czyli ssanie ok.
#4
Napisano 07 listopada 2007 - 16:07
adam napisał:
Slyszalem z jakby swieca byla padnieta to kontrolka grzania swiec nie zapalila by sie a pali sie normalnie jak podlacze 12 v i dotykam swiec to normalnie wszystkie iskrza.
Z tą kontrolką to rożnie bywa ;-)
#5
Napisano 07 listopada 2007 - 16:15
Generalnie mechanik podlaczyl kabel od akumulatora zdjol wtyczke z prawej strony pod maska i dotykal pokolei i powiedzial ze jest ok,pozniej sam sprawdzalem kabelkiem bezposrednio na swiece i tez ok ale kabli nie odkrecalem.pozdrsawiam
#6
Napisano 07 listopada 2007 - 16:30
adam napisał:
ale kabli nie odkrecalem.pozdrsawiam
Świece są połączone równolegle do żródła zasilania napięciem
A najlepszym sposobem sprawdzenia świec jest pomiar poboru prądu lub prostszy sposób posmyranie ich kabelkiem z + aku
#7
Napisano 07 listopada 2007 - 19:50
kolego adam miałem podobną sytuację silnik miał ciśnienie ok 20-19-20-19-20 .Podobno można jeszcze trochę się na takim silniku pojeździć (graniczne to ok 18) lecz już jak przyszły mrozy to coraz ciężej palił,też go trochę telepotało (ale co ciekawe na ciepłym silniku) i był już słaby.Fachowiec stwierdził że jeszcze 100-150tys km i trzba będzie zrobić mały remoncik.Jeżeli buda i reszta OK to proponuję jeździć i pózniej ew.remont (nie polecam kupna innego silnika,bo kupisz tylko podobny.Nikt dobrego 250 nie sprzedaje).Jeśli chodzi o świece to proponuję dobrze je sprawdzić bo możesz mieć jakąs walniętą
#8
Napisano 08 listopada 2007 - 08:17
Maly remoncik co masz na mysli ile kasy moze to kosztowac koles ma silnik z niemiec liczy sobie za niego 2tys plus 500zl wymiana czyli 2500zl a za moj w rozliczeniu daje 1000zl wiec doplata z mojej strony 1500zl zgadza sie sprawdzic cisnienie na zimnym silniku,i przeklada caly silnik z osprzetem.Na co jeszcze zwrocic uwage i czy wogole warto.
#9
Napisano 08 listopada 2007 - 10:56
Jeżeli on to zrobi ,tzn wymieni silnik i daje gwarancję to nawet bym się nie zastanawiał tylko brał.A na wszelki wypadek pomierz ciśnienie DOKŁADNIE w swoim silniku.(Pomiar można w nich robić na ciepłym-nawet tak mówi instrukcja).
#10
Napisano 08 listopada 2007 - 14:58
adam napisał:
koles ma silnik z niemiec liczy sobie za niego 2tys plus 500zl wymiana czyli 2500zl a za moj w rozliczeniu daje 1000zl wiec doplata z mojej strony 1500zl
A on znów sprzeda Twój kolejnemu naiwniakowi za 2500 zł
Co do pomiaru ciśnienia na zimnym i gorącym. Otóż wiadomo co piszą książki, ale przecież problem z rozruchem występuje na zimnym raczej nieprawdaż?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|