Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Tylny most - stuki


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Kuba 68


  • Postów: 34
  • Na forum od: 08 wrz 2007
  • Miejscowość: Zabrze

Napisano 29 listopada 2007 - 20:01

Witam mam pytanie czy w 190 jest regulacja luzu między atakiem i talerzem w tylnym moście
u mnie jest chyba za duży luz ponieważ stuka jak zaczyna " ciągnąć" przy zmianie biegu po puszczeniu sprzęgła raz stuknie i jest ok. Z góry dziękuje :ok:



#2 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 29 listopada 2007 - 20:14

Kuba 68 - podobny temat poruszany był w TYM wątku.
Proszę, zanim napiszesz nowy temat - sprawdź czy nie był poruszany wcześniej.

#3 Offline   PICEK


  • Postów: 27
  • Na forum od: 07 sie 2007
  • Miejscowość: Obsza

Napisano 29 listopada 2007 - 21:47

Kolego może to być guma na łaczeniu wału (łacznik) albo podpora wału tz.(suka). Ja to powymieniałem wszystko i stukało dalej, wymieniłem amortyzator pompy paliwa (gazu). Już wszystko gra!!! Pozdro.

#4 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 29 listopada 2007 - 22:51

PICEK napisał:

Kolego może to być guma na łonczeniu wału (łoncznik) albo podpora wału tz.(suka).

Zwróć uwagę na krzyżak i przeguby na początek.








Podobne tematy Zwiń