Regeneracja mostu asd abs w124 średnia głowa 3.07
#11
Napisano 17 stycznia 2022 - 00:39
#12
Napisano 17 stycznia 2022 - 07:08
#13
Napisano 18 stycznia 2022 - 18:05
#14
Napisano 19 stycznia 2022 - 06:45
Ciekaw jestem, czy jest możliwość uruchomienia ASD "na piechotę", czyli wtłoczenia płynu hydraulicznego w przewody tak, aby mechanizm zadziałał przy zdjętej pokrywie dyfra. Jakaś "bardzo mocna strzykawka" byłaby chyba potrzebna.
Użytkownik mixx edytował ten post 19 stycznia 2022 - 06:47
#15
Napisano 19 stycznia 2022 - 21:37
Użytkownik tomsad edytował ten post 19 stycznia 2022 - 22:03
#18
Napisano 29 stycznia 2022 - 01:41
O dziwo wałek atakujący siadł bez zadnych dodatkowych regulacji na swoje miejsce czyli łożyska były identycznie. Ujęcie podkladki regulacyjnej powodowało blokowanie po skreceniu nakretki a na fabrycznych ładnie z minimalnym oporem sie kręci wałek atakujący. Natomiast z bocznymi łozyskami juz nie było tak łatwo. Po osadzeniu łożysk nie można bylo zamontowac segerow aby lozyska sie nie kleszczyły ani obydwu naraz zalozyc. Nie można uwzględnić ze nie doprasowałem łożysk gdzies bo prasa wyraźnie dawala sygnał ze lozysko siedzi.Wychodzi na to ze okolo 5setek na strone sa szersze lozyska boczne dyfra. Co się okazalo pierścienie segera sa roznych grubości. Obstawiam ze w fabryce je szlifuja by w ten sposób regulowac kolem talerzowym wzgledem wałka ataku. Jeden seger mial 3.95mm a drugi 4.05mm. Musialem je wyszlifowac do 3.90 i 4.00 aby nie sciskaly łożysk nadmiernie i luz miedzyzebny okolo 4 setki . Machnołem sie miało byc 2setki ale za duzo przytarłem jeden z segerow na przykład moglem zostawic 4.01 i 3.91. Takbo co setka juz mi robila roznice w luzie czy to łożysk czy miedzyzebny. Czekam az wyschnie lakier do paznokci jest miekki i sprawdzam slad. Zeszlo mi okolo 5 godzin na same dopasowywanie wstepne. Ciekawe co ślad pokaże troche mnie wymordowało wyciaganie segerów z gniazd są wielkie i napieraja łożyska na nie ciezko wyciagnac a szczypce małe
#19
Napisano 04 lutego 2022 - 21:51
Użytkownik tomsad edytował ten post 04 lutego 2022 - 22:15
#20
Napisano 16 lutego 2022 - 22:51
Użytkownik tomsad edytował ten post 16 lutego 2022 - 22:56
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
ABS/ASD/KONTROLA TRAKCJI |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TOM0808 |
|
||
[w201] ASD - błąd, kod 8 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Problem z Abs w w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|
||
[W140] 2.8 94 rok ABS ASR nie włącznik stop |
Mercedes S, CL i SEC | @ctiv |
|
|