Skocz do zawartości




- - - - -

Regeneracja mostu asd abs w124 średnia głowa 3.07


19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 stycznia 2022 - 22:39

Nowy temat ponieważ nikt tu nie regenerował samodzielnie tylko dopytywanie ze luzy i puka stuka i kup se najlepiej nastepny bla bla bla Dołączona grafika



#2 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 16 stycznia 2022 - 22:44

Sam regenerowałeś?

#3 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 stycznia 2022 - 22:48

Dyfer kupiłem jako stan bardzo dobry co oczywiście było kłamstwem. Wytarły sie podkładki plastikowe satelit różnicówki co skutkowało ogromnym luzem między osiami. Wewnątrz obudowy okolo 2-3mm nagaru spalonego oleju podkladek i trybów. Łożyska ataku czy dyferecjału bez luzów , na ataku odrobina luzu wzgledem głównego Koła zebatego bede go kasowac do ~0.02mm. Łożyska po wyprasowaniu bieżni chuczą, łatwo to sprawdzić krecac jedniczesnie przykładając zewnętrzną bierznie do na przyklad stołu blatu który spotęguje dzwieki z uszkodzonych powierzchni Dołączona grafika

#4 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 stycznia 2022 - 22:54

Dołączona grafikaDołączona grafika tu widac plastikowe podkładki z których po 35 latach i 10 właścicielach dożynających bez remontu fure nic nie zostaje...panie puka ale olej zmienisz i po problemie ten model jak dzięcioł....puka;d

#5 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 stycznia 2022 - 23:03

Napewno plastikowe podkladki często wymieniane zachowają satelity w lepszym stanie, ale stalowe wytrzymają starty o-100 mam nadzieję na asd ponizej 5s i nie będzie boksować 1 koło jeszcze przy prawie dwuch pakach na autostradzie
Dołączona grafika

Dołączona grafika


Dołączona grafika

#6 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 stycznia 2022 - 23:09

Dyfer ASD nie ma zadnego wstepnego spięcia półosi nie jest tu zawarte prawdziwe LSD+ 100%. Bez osprzetu hudrauliki nie ma spięcia praktyczie nic nie ma tu sprężyn napierających na tarczki. Jedynie co to gesty olej który może odrobine sklejać tarczki dając złudzenie spięcia. Jest możliwość ciasno złożyć tarczki podkładając między obudowe a pierwsza stalowa tarczke podkładke pierscien wypukły sprezynujący i on mi dodatkowo skasuje luzy do zera miedzy satelitami a kołami zebatymi na których są tarczki i napedzaja półosie, co myślę zrobic doświadczalnie aby mieć niedużo około 50ntm spięcia między półosiami aby nie walczyc na zakretach w driftowanie po rowach a elegancko wyjeżdżać pod górki czy to na aswalcie sniegu czy błocie i na płaskim nie spalić sie ze wstydu jak na wilgotnej trawie nie mogę ruszyc na pół slikach czasem to paranoja

Użytkownik tomsad edytował ten post 16 stycznia 2022 - 23:25


#7 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 stycznia 2022 - 23:40

Tarczki cierne mozna kupić juz od 16zl netto a o dziwo stalowe przekładki 100 wszystko dostępne od reki zamowione rano na popołudnie. Tarczki zostają stare są calkiem wporzadku bez rys i nie chcę przekroczyc 2000zł. Na dniach pokaże jak składam dokupie łożyska podkladke pod lozysko ataku bo zniszczyłemm z lenistwa śrubokrętem wybijając bierznie ...ruskie klucze:p

Użytkownik tomsad edytował ten post 16 stycznia 2022 - 23:43


#8 Offline   mixx


  • Postów: 483
  • Na forum od: 07 sty 2014
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0E 122KM 1991r.

Napisano 16 stycznia 2022 - 23:43

To jak działa ASD?

#9 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 stycznia 2022 - 23:52

Flansze boczne są odpychane na boki ciśnieniem i w ten sposob sciska sprzęgło. Nie ma tu zadnego 25% 50% i to sa błędne określenia (jak TIR na ciezarówke ciagnik) bo spięcie podaje sie w ntm zerwania. Dodaje zdjecie segera ktory sie montuje od srodka dyfra i on przenosi calą sile scisku tarczekDołączona grafika

#10 Offline   mixx


  • Postów: 483
  • Na forum od: 07 sty 2014
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0E 122KM 1991r.

Napisano 16 stycznia 2022 - 23:58

A mógłbyś to narysować na zdjęciu? Mam ASD i u mnie nie działa - wyjęty przekaźnik i nawet pompa odłączona, bo tłukła niepotrzebnie nawet bez przekaźnika. I nawet po odłączeniu pompy też czasami jeszcze coś puka.








Podobne tematy Zwiń