Wszyscy to wiedzieliśmy.
O podciśnieniach i ich związku z ASB jest tu tyle materiału, że starczy na powieść.
Komuś się tylko szukać nie chciało...
2
145 odpowiedzi w tym temacie
#141
Napisano 12 marca 2017 - 18:12
#142
Napisano 14 marca 2017 - 20:04
Trochę się usprawiedliwię - bardzo dużo czasu spędziłem na czytaniu o tych objawach na forum i właśnie dzięki temu stwierdziłem, że będzie to kwestia podciśnień. Natomiast mechanik naprawiający Mercedesy powiedział, że wg niego to kwestia płyty sterującej skrzyni. Dlatego zwątpiłem postanowiłem jeszcze dopytać. Przepraszam za offtopic
#143
Napisano 15 marca 2017 - 10:27
Czyli już wiesz o jakich sprawach lepiej z tym mechanikiem już nie rozmawiać.
#144
Napisano 22 sierpnia 2017 - 20:03
Witam Panowie. Postanowiłem w nowym wątku napisać mój problem ponieważ szukałem po forum i nigdzie nie widziałem taki samej usterki jak moja. Po 8 latach stania w garażu i czekania na swój czas w końcu moje w124 CE zostało zrobione od podstaw nowy lakier silnik generalka itd. No i oczywiście przyszedł czas na ASB. A więc od początku. CE kupione było zepsutą skrzynią biegów. Więc 2 używane skrzynie na warsztat i okazało się że to nie jest to czego szukam także postanowiłem naprawić swoją. Więc auto pojechało do warsztatu po 4 tygodniach odbiór no i od razu problem że mój automat rusza z 1 biegu. Remont kosztował koło 5 tyś także brakło na dalsze naprawy.
No to do rzeczy Mój ASB rusza z 1 biegu. Dość mocno szarpie przy zmianie biegów 1 2 3 4 tak aż że plomby wypadają z zębów. Jeżeli wkładam bieg D lub R wszystko ok ładnie zapina itd. Oczywiście w skrzyny po 8 latach został wymieniony olej plus filtr. Sterownik ASB z innego auta, i do tego zacząłem regulacje Modulatora, obrót w lewo i w prawo (żadnej reakcji) Jedynie na co moja skrzynia reaguje to kręcenie linką przy jakich obrotach ma zmieniać biegi. A i jeszcze do tego raz działa raz nie ale bardziej na nie KICKDOWN. I teraz moje pytanie brzmi czy znacie jakiś dobry ale to dobry warsztat który mi to naprawi lub czy pomożenie w naprawie ?
Pozdro.
No to do rzeczy Mój ASB rusza z 1 biegu. Dość mocno szarpie przy zmianie biegów 1 2 3 4 tak aż że plomby wypadają z zębów. Jeżeli wkładam bieg D lub R wszystko ok ładnie zapina itd. Oczywiście w skrzyny po 8 latach został wymieniony olej plus filtr. Sterownik ASB z innego auta, i do tego zacząłem regulacje Modulatora, obrót w lewo i w prawo (żadnej reakcji) Jedynie na co moja skrzynia reaguje to kręcenie linką przy jakich obrotach ma zmieniać biegi. A i jeszcze do tego raz działa raz nie ale bardziej na nie KICKDOWN. I teraz moje pytanie brzmi czy znacie jakiś dobry ale to dobry warsztat który mi to naprawi lub czy pomożenie w naprawie ?
Pozdro.
Użytkownik Stuwka edytował ten post 22 sierpnia 2017 - 20:04
#145
Napisano 22 sierpnia 2017 - 23:17
Ja objawy szarpania przy zmianie z każdego biegu,miałem z powodu odpiętego jednego z przewodów podciśnienia idącego do modulatora. U mnie w skrzyni ten przewód był koloru białego. Po poprawnym zamontowaniu przestało wybijać zęby.
#146
Napisano 29 października 2019 - 12:50
Witam czy mogę prosić które rury sprawdzić od podciśnienia i gdzie w124 eklasa poj 2.2 sprawdziłem wąż który idzie od skrzyni do kolektora ale jest wszystko podłączone a skrzynia kopie przy zmianie biegów .
Użytkownik stiv88 edytował ten post 29 października 2019 - 12:51
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|