Skocz do zawartości




- - - - -

W 124 M103 Turbo


134 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 czerwca 2012 - 20:55

Wyświetl postUżytkownik Łukasz0600 dnia 12 czerwca 2012 - 12:47 napisał

Dlaczego tak myslisz?????

Długość kolektora do głowicy do wejścia turbosprężarki powinna być jak najmniejsza + równa długość kolektora dla każdego cylindra. Zobacz jak wygląda prawdziwy kolektor i zastanów się co u ciebie jest nie tak. http://www.turboband.../shop/MB103.JPG



#22 Offline   Łukasz0600


  • Postów: 78
  • Na forum od: 09 cze 2012
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 czerwca 2012 - 21:19

Wyświetl postUżytkownik cobesh dnia 12 czerwca 2012 - 20:55 napisał

Długość kolektora do głowicy do wejścia turbosprężarki powinna być jak najmniejsza + równa długość kolektora dla każdego cylindra. Zobacz jak wygląda prawdziwy kolektor i zastanów się co u ciebie jest nie tak. http://www.turboband.../shop/MB103.JPG

Kolego najpierw troche pomysl:) porownaj wielkosc muszli turbo do modyfikacji z turbobanditen a moja, moja nie potrzebuje takiego kolektora bo jest troche mała i bardzo wydajna na 0.5 bara:)
Ci ludzie ładuja od 1.5 do 2.2 bara wiec sie nie dziw:)

Użytkownik Łukasz0600 edytował ten post 12 czerwca 2012 - 21:20


#23 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 czerwca 2012 - 21:28

Wielkość doładowania nie ma nic do tego. Im dłuższe rury od głowicy to turbiny tym później ta wstaje i tym więcej energii tracą gazy napędzające turbinę.I tego nie da się podważyć. Zobacz jak wygląda kolektor od turbo diesla w wykonaniu fabrycznym.


Zdjęcie które wstawiłem przedstawia kolektor pod TS- nikt nic lepszego nie wymyślił.

#24 Offline   Łukasz0600


  • Postów: 78
  • Na forum od: 09 cze 2012
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 czerwca 2012 - 05:31

Wyświetl postUżytkownik cobesh dnia 12 czerwca 2012 - 21:28 napisał

Wielkość doładowania nie ma nic do tego. Im dłuższe rury od głowicy to turbiny tym później ta wstaje i tym więcej energii tracą gazy napędzające turbinę.I tego nie da się podważyć. Zobacz jak wygląda kolektor od turbo diesla w wykonaniu fabrycznym.


Zdjęcie które wstawiłem przedstawia kolektor pod TS- nikt nic lepszego nie wymyślił.

Kolego turbina była sprawdzana i bardzo ładnie wstaje przy 3000rpm wiec chyba nie ma zadnego problemu mysle:)

#25 Offline   Msliextreme


  • Postów: 146
  • Na forum od: 19 mar 2012
  • Miejscowość: Salzgitter
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Audi coupe 2.3

Napisano 13 czerwca 2012 - 11:12

Wyświetl postUżytkownik Łukasz0600 dnia 13 czerwca 2012 - 05:31 napisał

Kolego turbina była sprawdzana i bardzo ładnie wstaje przy 3000rpm wiec chyba nie ma zadnego problemu mysle:)
o kurde to dosc wysoko musisz kręcić silnik zeby turbina wstała.

#26 Offline   Łukasz0600


  • Postów: 78
  • Na forum od: 09 cze 2012
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 czerwca 2012 - 11:20

Wyświetl postUżytkownik Msliextreme dnia 13 czerwca 2012 - 11:12 napisał

o kurde to dosc wysoko musisz kręcić silnik zeby turbina wstała.

Mysle ze nie jest to duzo przy 3000rpm na przyrzadach po intercoolerze i regulacja geometri na około 20% dmucha 0.4bar:) wszystko bedzie wiadomo po podłaczeniu czujnika i zlorzenia dolotu

Użytkownik Łukasz0600 edytował ten post 13 czerwca 2012 - 11:25


#27 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 czerwca 2012 - 14:49

Wyświetl postUżytkownik Łukasz0600 dnia 13 czerwca 2012 - 05:31 napisał

Kolego turbina była sprawdzana i bardzo ładnie wstaje przy 3000rpm wiec chyba nie ma zadnego problemu mysle:)

Policzyłeś zapotrzebowanie silnika na powietrze i wydajność tej konkretnej turbiny?


Ja tam nie będę nikogo przekonywał na siłę.

#28 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 czerwca 2012 - 15:28

Wyświetl postUżytkownik Łukasz0600 dnia 13 czerwca 2012 - 05:31 napisał

i bardzo ładnie wstaje przy 3000rpm

To chyba nie na tym kolektorze. Słuchaj Cobesha, bo dobrze gada.

Cobesh, zwykle nie warto się szarpać, bo wiesz, że to i tak nie ma sensu. Sam wiesz, jak kończą się takie projekty.

Użytkownik m104user edytował ten post 13 czerwca 2012 - 15:30


#29 Offline   Łukasz0600


  • Postów: 78
  • Na forum od: 09 cze 2012
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 czerwca 2012 - 16:49

Wiec własnie po to pokazuje to na tym forum by udowodnic takim ludziom jak wy panowie, ze wszystko jest mozliwe i do przejscia. Mam rozumiec ze Kolega Cobesh ma z tym na co dzien doczynienia i sluzy pomoca ale jesli było by to nie sprawdzone i nie pewne nie postanowił bym brac sie za to. W praktyce wiem ze ma prawo to działac i niebawem to udowodnie. Kolego m104user nie montowałem innego kolektora wiecchyba logiczne ze fakt ten zaistniał na tym własnie pospawanym kolektorze, moze miałes do czynienia z takimi projektami i chciał bym chetnie usłyszec jak konczą:)

Użytkownik Łukasz0600 edytował ten post 13 czerwca 2012 - 16:51


#30 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 czerwca 2012 - 17:02

Łukasz0600, za 500 zeta podpowiem Ci od czego pasuje kolektor, będziesz musiał tylko flaszę delikatnie przerobić.


Niestety wiedza kosztuje.








Podobne tematy Zwiń