Witam wszystkich forumowiczów.
Mam problem i nie mam zielonego pojecia co to moze być. Otóż zdażyło mi się to juz 3 razy, a mianowicie. Samochód uzywam normalnie bez zadnych problemów z odpaleniem nawet jeśli stał prawie 2 tygodnie i było zimno to podchodze do niego i odpalam bez zadnego problemu. Czasami po wyłączeniu silnika, przy ponownym odpalaniu silnik niechce w ogóle kręcić (typowy objaw braku prądu w akumulatorze). Jeżeli jednak podłacze kablami drugi akumulator to odpalam go bez problemu i po chwili chcac go znów zakręcic (bez dodatkowego akumulatora) odpala. Dodam ze zaczeło sie to dziać jak zrobilo sie mokro na zewnatrz. Może ktoś miał juz taki przypadek i może się ze mna podzielić, lub gdzie szukać usterki?
dodano 28.01.08r. 13.35
Dodam jeszcze ze zmierzyłem napięcie ładowania i przy różnej konfiguracji włączonych odbiorników. Czy możliwe żeby włączona dmuchawa na najwyższym biegu pobierała tyle prądu? Tzn. napięcie ładowania jest ok 13,6V, natomiast dmuchawa pracuje na najwyższym biegu to napięcie spada do 12,5V, a jeżeli do tego dojdą jeszcze światła mijania to napięcie spada do 11,9V. Lecz nie jest tak zawsze, przy dłuższym przyglądaniu wentylator pobiera tylko ok 0,2V. Czy to raczej wina wentylatora czy raczej regulatora napięcia, który nie podbija wyżej przy obciążeniu? Czy ktoś miał kiedyś taki przypadek?
MOD: poprawiono tytuł oraz błędy i literówki.
0
[w201] Problemy z odpaleniem - brak prądu!
Rozpoczęty przez tof, sty 27 2008 23:49
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 stycznia 2008 - 23:49
#2
Napisano 28 stycznia 2008 - 15:35
Moim zdaniem kończą się szczotki w regulatorze napięcia i z tego powodu masz problem z uruchomieniem silnika:
1. Sprawny alternator powinien trzymać w instalacji 14 V niezaleznie od prędkości obrotowej silnika i przyłaczonych odbiorników.
2. Masz niedoładowany akumulator.
Proponuję kupić regulator napęcia i wymienić
http://www.allegro.pl/item297469274_reg ... cedes.html
1. Sprawny alternator powinien trzymać w instalacji 14 V niezaleznie od prędkości obrotowej silnika i przyłaczonych odbiorników.
2. Masz niedoładowany akumulator.
Proponuję kupić regulator napęcia i wymienić
http://www.allegro.pl/item297469274_reg ... cedes.html
#3
Napisano 28 stycznia 2008 - 22:19
Odkręć klemy od akumulatora i dokładnie przeczyść nożykiem lub papierem ściernym, odkręć przewód minus od nadwozia i także przeczyść. Powinno pomóc, jeśli nie pomoże to szykuj kasę na nowy akumulator
#4
Napisano 04 lutego 2008 - 20:12
dzinks3 napisał:
odkręć przewód minus od nadwozia i także przeczyść.
A gdzie on jest przyczepiony do nadwozia?
#5
Napisano 04 lutego 2008 - 23:11
djjjj napisał:
A gdzie on jest przyczepiony do nadwozia?
W okolicach górnego mocowania amora
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|