Skocz do zawartości




- - - - -

wycie dyferencjału jak uciszyć


31 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 24 sierpnia 2014 - 16:03

odkope troche temat

mam pytanie, jak zabrać się za wymiane łożysk w moście, konkretnie tych co wychodzą na półosie, czy do tego trzeba go wyciągnąć, czy da się to zrobić na aucie, i jaki jest mniej więcej koszt takich łożysk



#22 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 26 sierpnia 2014 - 21:57

Zostaw to w spokoju i szukaj używki z gwarancją. Byli już mocniejsi i polegli

#23 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 27 sierpnia 2014 - 05:26

pawel14b3, używke moge kupić gorszą, u mnie dyfer jest ok, a tylko te łożyska hałąsują, znajomy mechanik kiedyś robił w swoim 124 i pare lat temu kosztowało go to 300zł, a robił samemu

#24 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 27 sierpnia 2014 - 07:45

Wyświetl postUżytkownik pawel14b3 dnia 26 sierpnia 2014 - 21:57 napisał

szukaj używki z gwarancją
:old:

#25 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 27 sierpnia 2014 - 07:57

Ale wiesz jak jest z gwarancja na uzywane czesci, sprzedajacy powie ze ja zepsulem i zwrotow nie przyjmuje itp, tez wolalbym wyjac i wlozyc inny, niz rozbierac stary

#26 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 27 sierpnia 2014 - 08:29

Cóż próbuj ucz się na własnej skórze. Zostało tylko trzymać kciuki , aby nie wyło bardziej po wymianie :okdouble:

#27 Offline   bf109g


  • Postów: 12
  • Na forum od: 12 maj 2013
  • Miejscowość: głuchołazy
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:c 180

Napisano 10 września 2014 - 09:58

mam pytanie: czy łożyska w dyfrze (MB 124 230E) są znormalizowane, jakie rozmiary mają? Jestem zmuszony do wymiany, wieć potrzebuje Waszej pomocy. Co jescze oprócz łożysk, jakieś uszzelniacze?Prosze o parametry tych części

#28 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 10 września 2014 - 13:11

bf109g, jeszcze tego nie robiłem, ale też chętnie się dowiem jakie to łożyska

#29 Offline   Davidushka


  • Postów: 422
  • Na forum od: 25 lip 2013
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 TE300
  • Trzeci Mercedes:W201 2.0
  • Inne auto:Jeep Compass

Napisano 22 września 2014 - 22:36

A u mnie nie wyje, ale są stuknięcia przy puszczeniu i dodaniu gazu. Zatem jakiś luz. Na razie nie ma mnie w domu i sprawdzić będę mógł temat za pięć tygodni. Na razie chętnie przysfoję wiadomości merytoryczne w tym zakresie.
Na dobrą sprawę skoro komuś most wyje na tyle, że kwalifikuje się do wymiany, to czemu by nie pobawić się w wyregulowanie? Jak się spiepszy, to najwyżej wymieni na używkę i nic nie straci oprócz czasu.
Dajcie może jakieś instrukcje jak się za ewentualną regulację zabrać. Samo gadanie o papierze i farbie bardziej kojarzy mi się z bajką "Zaczarowany ołówek" :E
Fajnie, jak by ktoś też dał znać jakie to łożyska.

#30 Offline   Davidushka


  • Postów: 422
  • Na forum od: 25 lip 2013
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 TE300
  • Trzeci Mercedes:W201 2.0
  • Inne auto:Jeep Compass

Napisano 23 września 2014 - 00:43

Trochę szperania i znalazłem to:
https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=7A9406A59DAB4A7A&resid=7A9406A59DAB4A7A%21107&app=WordPdf&authkey=%21AJl_q7S4kc_7VyA
Zatem jak by ktoś chciał regulować :metal:

Użytkownik Davidushka edytował ten post 23 września 2014 - 00:45









Podobne tematy Zwiń