Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[w201] M102 - Nie dziala na obu paliwach


72 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 październik 2016 - 18:19

Reduktor wymieniony na nowy lovato, a problem pozostał, chociaż trochę inaczej wygląda. Już w momencie odbioru samochodu gazownik powiedział, że po wymianie przestał palić na ciepłym (czyli tak jak było już jakiś czas temu), ale pozaklejał i pouszczelniał okolice filtra i niby było OK. W tej chwili na zimnym pali ciężko, po długim kręceniu i za którymś razem, na ciepłym jest bardzo duży kłopot, trzeba czasem odczekać z 20 minut, żeby zapalił, czyli tak jak kiedyś. Jeśli zapali na gazie, to najczęściej chodzi też na benzynie.Czasem zresztą najpierw załapie na benzynie, bo jak mi się spieszyło to próbowałem różnych kombinacji. Wygląda na to, że wymieniłem reduktor na darmo i problem leży w czymś innym. Gazownik stwierdził, że dalej musi być lewe powietrze i kazał jutro przyjechać. Może to jednak wina czegoś innego ? Poza tym samochód lekko drży na drive. Na wstecznym, N i P chodzi idealnie. Po rozgrzaniu drżenie słabnie, ale dalej jest wyczuwalne. Myślałem, że to wina złej mieszanki na starym reduktorze. Olej w skrzyni już trochę ma przejechane, ale wygląda i pachnie normalnie, a nie chcę już inwestować w ten samochód. Może się coś stać, czy jeszcze kilka tys. przejedzie ?

#42 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 grudzień 2016 - 19:31

Gazwonik uznał, że jednak nie będzie tego rozbierał, bo się nie zna. Ponaklejał taśmy na wlocie do filtra, żeby brało mniej powietrza i faktycznie trochę się poprawiło, ale tylko chwilowo. Obecnie są problemy z paleniem zarówno na zimnym jak i na ciepłym, chociaż gorzej na zimnym. Jeden mechanik podjął się sprawdzenia, ale okazało się w trakcie, że nie bardzo wie co sprawdzać, stwierdził że wszystko jest w porządku. Powiedziałem mu mniej więcej gdzie może być problem (kalosz i ogólnie miejsca niewidoczne), to stwierdził, że dużo roboty i może być drogo. Inny to samo stwierdził przez telefon. Poza tym terminy dalekie. Po zatkaniu rury dolotowej ręką lub szmatą samochód pali niemal od razu i ma dobre obroty. Problemem jest lewe powietrze ?
Teraz podstawowe pytania. Czy faktycznie sprawdzenie tego wymaga aż tak dużo roboty i czy będzie bardzo drogie ? Czy mechanik który tego nigdy nie robił, po otrzymaniu wydruków z tego forum rozbierze i nie zepsuje ?

#43 Online   w0jta5


  • Postów: 4269
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 grudzień 2016 - 23:06

Wyświetl postUżytkownik krzysiekp85 dnia 13 grudzień 2016 - 19:31 napisał

Problemem jest lewe powietrze ?
Jest to bardzo prawdopodobne.

Wyświetl postUżytkownik krzysiekp85 dnia 13 grudzień 2016 - 19:31 napisał

Czy faktycznie sprawdzenie tego wymaga aż tak dużo roboty i czy będzie bardzo drogie ?
W zasadzie nie i nie.
O ile osoba ma minimalne zdolności manualne i podstawowe narzędzie rozbiera układ wtryskowy i składa go z powrotem bez problemowo.

Przy odrobinie chęci możesz sam rozebrać i złożyć wtrysk. Przewody regulacji biegu jałowego i kalosz do sprawdzenia. Nie zajmie to wiele. W pierwszej kolejności: http://www.c124.republika.pl/

#44 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 grudzień 2016 - 11:09

Usterka niestety się pogłębia. Teraz nawet po włożeniu szmaty są duże problemy z zapaleniem.
w0jta5 dzięki, świetny poradnik. Ta rurka która jest pod spodem w kształcie litery U spadła mi parę razy, kiedy jeszcze samochód miał problemy ze strzałami, więc od razu ją wyciągnąłem i obejrzałem. Ma pęknięcia, ale żadne nie jest na wylot. Jest sens ją zmieniać ? Chcę ciąć koszty maksymalnie, bo wydałem już prawie 400 pln (reduktor, filtr powietrza, mechanicy) na naprawę tej usterki, i nic to nie pomogło, a samochód tymczasowy, jak wspomniałem. Koszt rurki to 48 pln + 19 wysyłka.

Użytkownik krzysiekp85 edytował ten post 14 grudzień 2016 - 11:16


#45 Online   w0jta5


  • Postów: 4269
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 grudzień 2016 - 11:20

Sam musisz zweryfikować czy rysy na przewodzie mogą powodować dopływ lewego powietrza. Osobiście wymieniłbym, ale to musisz sam zdecydować, reszta przewodów tez jest wazna. zwężka przy pokrywie zaworów tez jest wazna. Teraz zostaje sprawdzić kalosz. Musisz go zdemontować i obejrzeć, pewnie będzie już spękany i do wymiany.

Sprawdź jeszcze klapę spiętrzającą w przepływomierzu czy pracuje swobodnie w gardzieli. (czyli talerz pod filtrem powietrza).

#46 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 grudzień 2016 - 12:55

Znalazłem jakiś zamiennik tego przewodu za nieco ponad 50 pln z wysyłką, ale zwłaszcza że nie ma gwarancji sukcesu, nawet tyle nie chcę już inwestować. Obkleiłem tę rurkę mocną taśmą do węży. Wytrzyma to jakiś czas ? Mam nadzieję, że to nie chwilowe, ale trochę się poprawiło. Na raczej letnim silniku pali na benzynie i gazie od razu. Na ciepłym próbowałem kilka razy i nie zawsze za pierwszym, ale zapala bez użycia szmaty. Drżenie pozostało. Co do dynamiki, trudno mi coś powiedzieć, bo ulice są zasypane i przejechałem się bardzo ostrożnie.

#47 Online   w0jta5


  • Postów: 4269
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 grudzień 2016 - 13:31

Zobacz tu: https://aparts.pl/pa...94~148~182.aspx
Sprawdź czy nr się pokrywa.

Demontuj resztę i weryfikuj, bo będziesz dalej biegał z ta szmatą i jeździł czkającym autem, aż znów LPG puści bąka ...

#48 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 grudzień 2016 - 14:41

Dzięki za linka, dobre ceny. Jeśli chodzi o kichanie itp, to nie ma problemu. Wymiana kopułki i palca jakiś czas temu całkowicie wyeliminowała te rzeczy. Jak będzie trochę lepsza pogoda i czas, to popatrzę do reszty.

#49 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 grudzień 2016 - 00:22

Niestety poprawa była tylko chwilowa. Ten samochód miewał już takie lepsze momenty, a potem dalej lipa. Teraz nie zapala na żadnym z paliw, nawet ze szmatą. Bez niej przez ułamek sekundy zagadał, chyba na gazie. W takie mrozy jak są teraz nie będę grzebał. Pozostaje nadzieja, że się obudzi i uda się dojechać do jakiegoś mechanika tylko pytanie teraz do jakiego, ale to już raczej na inny dział.

#50 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 grudzień 2016 - 14:05

Próbowałem dzisiaj odpalić, ale dalej nic z tego. Odezwał się na gazie na ułamek sekundy i tyle, potem cisza. Próbowałem kręcić przy gazie, żeby zwiększyć mieszankę, ale nic to nie dało, zresztą nie znam się. Teraz mam kilka pytań. Czy jest jakaś możliwość awaryjnego odpalenia samochodu w takim stanie, żeby go nie popsuć, a uniknąć holowania lub lawety ? Jakiś samostart by coś podobnego pomogłoby w tym przypadku ? Czy to ryzykowne ? Czy ktoś z forumowiczów z Rzeszowa lub okolic chciałby i mógł mi ewentualnie pomóc przy odpaleniu, oczywiście nie za darmo ? Czy holowanie automatu przez kilka km jest bezpieczne ? Może ktoś polecić ewentualnie niedrogą lawetę ? Czy ktoś kojarzy jakiś warsztat w Rzeszowie, który podjąłby się naprawy, żeby chociaż chodził na gazie, tak żeby ona się opłacała ? Co myślicie o Mototechu na Przemysłowej ? Mają na stronie info, że robią mechaniczne wtryski. W poniedziałek zadzwonię i zapytam. Od razu napiszę, że Motofach, p.Bajurka, Sprintcar się nie podejmują. P. Mściwujewski wyjechał. Wiem, że był kiedyś ktoś koło Sędziszowa, ale raczej drogi. Zresztą w obecnej sytuacji, kiedy samochód nie jeździ wolałbym kogoś możliwie blisko. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

#51 Offline   tomek4matic


  • Postów: 8
  • Na forum od: 28 gru 2015
  • Miejscowość: Śrem
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:4-matic
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 grudzień 2016 - 10:21

Panowie a Ja nie zgodze się z każdym kto uważa, że LPG nie jest dla MB. Mam drugiego mercedesa na gazie i nie ma żadnych problemów. Chodzi o to aby nie było fuszerki przy montażu instalacji a kluczem do poprawnej pracy na gazie jest według mnie montaż blosa. Przerabiałem ten temat kilkakrotnie w MB nie tylko w W124, które praktycznie nie jeździły ale po prawidłowym montażu blosa i wyregulowaniu Pb auta dostały drugie życie. Szczególnie ważne jest aby instalacja LPG była możliwie najprostrza bez zbędnych sterowników, silniczków krokowych czy emulatorów. Naprawde moge z czystym sumieniem polecić montaż blosa każdemu kto chcę zapomnieć o problemach z gazem. Oczywiście instalacja WN musi być sprawna na 100%

#52 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 grudzień 2016 - 12:24

Dzisiaj w Rzeszowie wreszcie temperatura na plusie, więc akumulator naładowałem do pełna i poszedłem próbować zapalać Mercedesa. Teraz objawy są takie, że przy każdym zakręceniu łapie na ułamek sekundy na benzynie, czy gazie, bez różnicy, ale zaraz gaśnie pomimo wciskania pedału i nawet kręcenia rozrusznikiem. Czemu tak się może dziać ? Mam już umówioną lawetę i warsztat, który się tego podejmie we wtorek, ale koszty będą dość spore, patrząc na wartość mojego egzemplarza. Poza tym nie uśmiecha mi się być dalej ponad tydzień bez samochodu. Zamówiłem tę odmę w lokalnym sklepie za 25 PLN (febi), chociaż moja wcale tak źle nie wygląda, ale to niewielki koszt, a wiem że jest to istotne przy odpalaniu. Jak pogoda się nie popsuje i będę miał czas, to zdejmę filtr i obejrzę resztę.

#53 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 styczeń 2017 - 14:28

Wymieniłem odmę, ale nic to nie pomogło. Kręciłem wiele razy. W końcu udało się odpalić i z biedą dojechać do warsztatu. Panowie przejrzeli wszystko, łącznie z elektryką, podmianą części i stwierdzili, że uszkodzony jest wtrysk. Koszt używanego 1200 zł. Bez tego podobno nie będzie jeździć nawet na gazie. Dzwoniłem do jednego zakładu LPG i uzyskałem taką samą informację. Jest jakaś nadzieja, żeby jednak doprowadzić to auto choćby do tymczasowej sprawności niskim kosztem ?

#54 Online   w0jta5


  • Postów: 4269
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 styczeń 2017 - 14:45

Wyświetl postUżytkownik krzysiekp85 dnia 04 styczeń 2017 - 14:28 napisał

Panowie przejrzeli wszystko, łącznie z elektryką, podmianą części i stwierdzili, że uszkodzony jest wtrysk.
Ale jeden czy wszystkie 4? Jeden nowy kosztuje ~108 zł
Dokładnie to: https://aparts.pl/pa...0437502047.aspx

Natomiast rozdzielacz/dystrybutor paliwa możesz kupić używany, najlepiej z auta bez LPG i liczyć na szczęście, że jest sprawny. Oczywiście jeżeli jest to faktycznie rozdzielacz uszkodzony.


Edit.
Możesz sam też sprawdzić jak działa rozdzielacz. Możesz wykonać próbę z wtryskiwaczami oraz bez wtryskiwaczy - wtedy zweryfikujesz wydajność rozdzielacza, tylko potrzebne będą 4 identyczne pojemniki.

http://mb201-124.eu/...post__p__314975

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 04 styczeń 2017 - 14:50


#55 Offline   Sawyer


  • Postów: 1721
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 styczeń 2017 - 14:48

Ile przepraszam? 1200 zł??? Za tyle dostaniesz dwa kompletne i jeszcze zostanie na tankowanie. A wymiana kompletu to kwestia 25 minut.
Uszkodzony jest pewnie rozdzielacz paliwa albo ewentualnie klapa przepływomierza. Klapę przetestujesz w 4 sekundy- naciśnij ją palcem i spójrz czy chodzi bez zacięć i lekko. Jeżeli tak jest to sprawdź sobie sam wtryskiwacze i rozdzielacz.
http://mb201-124.eu/...ku-ke-jetronic/

#56 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 styczeń 2017 - 15:43

Dzięki za szybkie odpowiedzi. Dzisiaj jeszcze składają wszystko i będę odbierał jutro, więc dopytam o szczegóły. Zrozumiałem, że uszkodzony jest raczej rozdzielacz.

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 04 styczeń 2017 - 14:48 napisał

Ile przepraszam? 1200 zł??? Za tyle dostaniesz dwa kompletne i jeszcze zostanie na tankowanie. A wymiana kompletu to kwestia 25 minut.
Uszkodzony jest pewnie rozdzielacz paliwa albo ewentualnie klapa przepływomierza. Klapę przetestujesz w 4 sekundy- naciśnij ją palcem i spójrz czy chodzi bez zacięć i lekko. Jeżeli tak jest to sprawdź sobie sam wtryskiwacze i rozdzielacz.
http://mb201-124.eu/...ku-ke-jetronic/

Chodzi o klapę spiętrzającą, tą nad przepustnicą ? Nie zacina się. Wydaje mi się, że chodzi tak samo lekko jak kiedyś. Sprawdzałem to przed oddaniem do warsztatu. Nie mam warunków, żeby samemu za wiele zrobić. Będę musiał znaleźć mechanika, który będzie chciał przeglądać forum i pogrzebać, ale wątpię żeby się ktoś jeszcze podjął w Rzeszowie.Wydaje mi się, że wiele rzeczy z linków ma znaczenie przy benzynie, a ja chcę żeby działał chociaż na gazie. Dzwoniłem przed chwilą do dwóch warsztatów LPG, które chcą dotykać wtrysku mechanicznego i stwierdzili, że nie da się tego zrobić bez sprawnego rozdzielacza. Jaka jest prawda ? Da się coś z tym zrobić ?

Rozmawiałem przed chwilą ponownie z warsztatem, gdzie obecnie auto stoi i stwierdzili, że nie rozbierali tego, bo może się całkiem rozsypać, z tym jest dużo roboty i nie mają czasu. Poza tym instalacja elektryczna pęka i też nie ma pewności, że jest dobra na 100 %. Poradzili nie pchać się w koszty, czyli zrozumiałem w domyśle, że jednak złom nie jest złym pomysłem tutaj.

Użytkownik krzysiekp85 edytował ten post 04 styczeń 2017 - 15:44


#57 Offline   Sawyer


  • Postów: 1721
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 styczeń 2017 - 15:54

Znaczy nie wiedzą jak i im się nie chce. Rzucili czymś mądrze brzmiącym a nic nie sprawdzili. Test wtryskiwaczy i rozdzielacza musowo. Jak to ogarniesz to rób gaz. Nie wiem tylko czy chcesz inwestować pieniądze w części i mechanika skoro to na chwilę.

#58 Online   w0jta5


  • Postów: 4269
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 styczeń 2017 - 16:31

Jak na prowizorkę to do gazu w zasadzie poza szczelnym dolotem nic nie potrzebujesz. Klapę spiętrzającą odkręcić, ZPD odpiąć, ewentualnie wstawić register żeby doregulować wolne obroty. Tylko jest zima i mogą być problemy z odpalaniem i nagrzewaniem...
Sprawa się delikatnie komplikuje bo to automat, za niskie obroty mogą dławić/gasić silnik przy wrzuceniu biegu, a za wysokie będą chłostać skrzynie.

A po diagnozie mechaników to wszystko jest "uszkodzone", bo nie znają tego systemu dobrze...


Ps. byłoby bliżej to wziąłbym od Ciebie słupek 2.3 z kolektorem wydechowym ;)

#59 Offline   krzysiekp85


  • Postów: 26
  • Na forum od: 22 wrz 2016
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 styczeń 2017 - 17:58

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 04 styczeń 2017 - 15:54 napisał

Znaczy nie wiedzą jak i im się nie chce. Rzucili czymś mądrze brzmiącym a nic nie sprawdzili. Test wtryskiwaczy i rozdzielacza musowo. Jak to ogarniesz to rób gaz. Nie wiem tylko czy chcesz inwestować pieniądze w części i mechanika skoro to na chwilę.

Bez wtryskiwaczy i rozdzielacza nie będzie chodzić ?
Auto niejeżdżące jest warte na złomie 400 pln, lub mniej, w całości na części może drugie tyle. Jeśli będzie zapalał, to myślę że 2000 jeszcze mógłbym wziąć. Poza tym żeby coś kupić trzeba mieć czym jeździć, żeby oglądać :)

Wyświetl postUżytkownik w0jta5 dnia 04 styczeń 2017 - 16:31 napisał

Jak na prowizorkę to do gazu w zasadzie poza szczelnym dolotem nic nie potrzebujesz. Klapę spiętrzającą odkręcić, ZPD odpiąć, ewentualnie wstawić register żeby doregulować wolne obroty. Tylko jest zima i mogą być problemy z odpalaniem i nagrzewaniem...
Sprawa się delikatnie komplikuje bo to automat, za niskie obroty mogą dławić/gasić silnik przy wrzuceniu biegu, a za wysokie będą chłostać skrzynie.

A po diagnozie mechaników to wszystko jest "uszkodzone", bo nie znają tego systemu dobrze...


Ps. byłoby bliżej to wziąłbym od Ciebie słupek 2.3 z kolektorem wydechowym ;)


Spec od gazu, który mi wymieniał reduktor też twierdził, że poza szczelnym dolotem i sprawnym reduktorem nic nie trzeba. A co z elektryką ? Bo jak faktycznie wiązka jest skopana ?
Wystarczy odkręcić sam talerz klapy i zostawić łapę ? Mam register. Krokowy chyba jest odłączony. Po tych modyfikacjach będzie lepiej palił na gazie ?
No właśnie, na ile to będzie się sprawdzało zimą ? Słyszałem, że przy sprawnym reduktorze nie powinno być wielkich problemów, ale zeszłej zimy jeszcze odpalał na benzynie. Zaraz potem przełączałem na gaz.
Jakbym rozbierał na części, to chętnie bym Ci sprzedał, wszystko co być potrzebował ;)

Użytkownik krzysiekp85 edytował ten post 04 styczeń 2017 - 18:25


#60 Offline   Sawyer


  • Postów: 1721
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 styczeń 2017 - 19:23

Będzie chodził bez wtrysku na samym gazie :D Nie jestem pewien, czy przy normalnej zimie będzie bezproblemowo- a jeszcze jak rozwiążesz to po kosztach to kto wie ile podziała. Raczej odpali i pojedzie jakoś, ale przy sprzedaży może się okazać że lepiej się opłaci na części :E