#41 Gość_arek92_
Napisano 10 stycznia 2014 - 00:02
z tyłu są dwa siłowniki elektryczne czy elektryczny i podciśnieniowy na górze?
#42
Napisano 10 stycznia 2014 - 08:54
Użytkownik mbaszyns dnia 09 stycznia 2014 - 22:29 napisał
Mi to bardziej wygląda na zacinającą się linkę gazu. Nawet przy lekkim wciśnięciu gazu, hamowania praktycznie nie ma (stąd obroty powinno się ustawiać śrubką na pompie, a nie naciągając linkę - ale to inna sprawa). Spróbuj wyhaczyć moment jak obroty będą zbyt duże, klapa w górę i zobacz czy da się ręką cofnąć te wszystkie cięgna/dźwignie gazu.
Masz może tempomat?
Jedyne co jest dziwne i niezbyt pasujące do mojej diagnozy, to:
Użytkownik mbaszyns dnia 09 stycznia 2014 - 22:29 napisał
Użytkownik XM edytował ten post 10 stycznia 2014 - 08:55
#43
Napisano 10 stycznia 2014 - 09:44
#44
Napisano 10 stycznia 2014 - 11:20
Zdaje się, że w OM605 dalej może być amortyzatorek. Może on się zaciera? A może któraś sprężynka powrotna zniknęła? http://mb.ilcats.ru/.../subgr/165/vers
Trochę się rozpędzasz niepotrzebnie...
Po co ruszać srebrny, jeśli masz podciśnieniowe ssanie? Srebrny zapewne daje prąd dla ARA, ale ARA nie dodaje obrotów.
Jaki czujnik temperatury? Od ssania masz termozawór odcinający podciśnienie po nagrzaniu: http://mb.ilcats.ru/.../subgr/105/vers - pozycja 29. Może on przepuszcza? Ale czy aż tak by obroty podnosił? Dziwne by było. Na próbę można by odłączyć ssanie w jakimś wygodniejszym miejscu, gdzieś bliżej pompy podciśnienia.
Użytkownik XM edytował ten post 10 stycznia 2014 - 11:21
#45
Napisano 10 stycznia 2014 - 11:36
Użytkownik mbaszyns edytował ten post 10 stycznia 2014 - 11:41
#46 Gość_arek92_
Napisano 10 stycznia 2014 - 18:24
#47
Napisano 10 stycznia 2014 - 18:36
#48 Gość_arek92_
Napisano 10 stycznia 2014 - 19:22
#49
Napisano 11 stycznia 2014 - 22:16
#50
Napisano 11 stycznia 2014 - 23:49
Koło górnego węża chłodnicy jest trójnik. Tylko nie wiem jak zareagują pozostałe układy typu EGR (nie wiem też czy dalej nie ma kolejnego trójnika). Najlepiej by było najpierw odpiąć i zaślepić wolną dziurę w trójniku, a potem odpalić, nagrzać i obserwować co się dzieje. Bo tak to wiesz... mechanik zmieni czujnik, przy okazji zgwałci na siłę parę śrubek itp., a czy pomoże, to nie wiadomo. Niby powinno, ale sprawa dziwna, że ssanie aż tak by miało podnosić obroty.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Dawka ssania w201 pierburg Stromberg 175cd |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Qwerto123 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|