Skocz do zawartości




[w124] majsterus 400E 1993


400 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 10 października 2013 - 20:43

Overlaod protection switch - daje sygnał - załącza się, na skutek wysokiego ciśnienia wytwarzanego przez pompę olejową w skrzyni, i komputer dostaje cynk, aby obniżyć moc przy zmianie biegów, podobnie przy ostrym ruszaniu z miejsca. Aby nie uszkodzić skrzyni.



#42 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 10 października 2013 - 21:33

Ile ten czujnik kosztowal?

Zastanawiam sie od dluzszego czasu dlaczego u mnie go nie ma, jest zaslepka wkrecona. Przewod do podpiecia jest.

#43 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 10 października 2013 - 21:54

Normalnie kosztuje ponad 350zł dali mi rabat 8% czyli wyszło 320zł.
Czujnik jest w silnikach 3,2 w gorę, nie wiem czy 3,0 24V ma.

#44 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 10 października 2013 - 21:58

Czyli w m119 wystepowal zawsze?

Skrzyniarze cos mocno u mnie kombinowali, musze dopytac przy okazji, a wczesniej zrobie diagnoze SD i zobaczymy czy wywali jego brak/bledy.

#45 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 10 października 2013 - 21:59

majsterus, Dzięki :)

#46 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 10 października 2013 - 22:25

Jak coś to dajcie znaka z nr podpytam o cenę - może a nóż widelec znajomy mnie dużo nie skroi

#47 Offline   Kżyho


  • Postów: 168
  • Na forum od: 28 sty 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes E320T (W210) '98
  • Trzeci Mercedes:Opel Omega B Caravan 2.2 '02
  • Inne auto:Ford Consul 2.8 '73

Napisano 11 października 2013 - 01:53

Chętnie będę śledził ten wątek, bo u mnie jest dość podobny objaw. Tyle, że ja nie odczuwam jakiegoś szczególnego spadku mocy powyżej jakichś obrotów, tylko po prostu silnik dokręca do jakichś ok. 5800 obr/min i dzieje się to samo, co opisywał Majsterus i widział dzisiaj m.in. Wojtek81 - efekt przerywania, skakania, coś jak odcięcie zapłonu. Oczywiście biegu na wyższy nie przerzuci, dopiero po ujęciu pedału gazu.
Dodam, że cewki, kable i świece - wszystko nowiutkie.

#48 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 11 października 2013 - 07:18

szafa, W m119 czujnik zawsze wystepowal, blad czujnika mozesz wyblyskac dioda na pinie 17 (Moduł zapłonu). Dodam jeszcze ze na module zapłonowym błąd zapisze się dopiero jesli powtorzy sie 8 razy, takze majsterus, pojezdzij jeszcze troche i wtedy posprawdzaj. Działanie tego czujnika jest fajnie opisane w WIS-ie jesli ktos ma dostpe to polecam wpisac fraze "s65"

Użytkownik m00n edytował ten post 11 października 2013 - 07:24


#49 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 11 października 2013 - 08:50

nr czujnika 002 545 4514

#50 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 11 października 2013 - 12:55

Już rozsyłam nici. Zobaczę co dają "znajomości" :E








Podobne tematy Zwiń