[W201] M102 1.8E wycie po remoncie głowicy - napinacz łańcucha
#21 Gość_arek92_
Napisano 11 grudnia 2013 - 22:18
masz za mocno napięty łańcuch, w każdej chwili może ci strzelić wałek i znowu będzie głowica do roboty
albo zrób to sam albo na sznurek i ciągnij to do jakiegoś ogarniętego mechanika
#22
Napisano 11 grudnia 2013 - 22:25
Użytkownik Mr.Hate dnia 11 grudnia 2013 - 20:16 napisał
Pokaz panu "mechanikowi" jak wyglada napinacz lancucha w M102 i niech Ci pokaze jakimi niby kanalami olej z ukladu smarowania ma plynac i wypychac tloczek ?
Konstrukcja napinacza w M102 jest prosta. Tak prosta, ze wiele mechanikow nie wierzy ze, az tak prosta moze byc i nie tykaja sie tego ustrojstwa bo mysla, ze,jak juz rozloza to nie beda potrafili zlozyc
Powiedz "mechanikowi tak: rurke co ma gwint z dwoch stron wkreca sie w blok silnika pilnujac okreslonego momentu dokrecania (wpomnianego w poscie juz wskazanym).
Nastepnie waleczek co ma pierscionek sprezysty na koncu (dzialajacy jak zapadka w rurce w dwoma gwintami) wklada sie w rurke i pcha palcem na maxa. Na koniec wkladamy spirale w dziurke i przykrecamy calosc nakretka kaputurkowa (tez o momencie dokrecania juz wspomnianym w wspomnianym poscie).
I niech Ci cofnie troche kasy za nauke bo jego niewiedza moze go pare urwanych walkow kosztowac
Użytkownik rolbas edytował ten post 11 grudnia 2013 - 22:32
#23
Napisano 11 grudnia 2013 - 22:59
a nie wybija go młotkiem pod włos bo jak to taki szpenio to niczego nie można wykluczyć.
#24
Napisano 12 grudnia 2013 - 17:53
#25
Napisano 12 grudnia 2013 - 19:12
#26
Napisano 12 grudnia 2013 - 19:25
#27
Napisano 12 grudnia 2013 - 23:17
Użytkownik Johny edytował ten post 12 grudnia 2013 - 23:19
#28
Napisano 13 grudnia 2013 - 09:27
#29
Napisano 13 grudnia 2013 - 15:41
Jeszcze raz dzięki, że powiedzieliście mi co i jak! pozdrawiam.
#30
Napisano 13 grudnia 2013 - 16:42
Teraz uzupełnij poprawnie profil.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|