Skocz do zawartości




[w124] XperT 400E 09/1993r


643 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 30 października 2014 - 20:27

Ja powiem ze skuter na 98 lepiej idzie :) w aucie raczej nie odczuwalne



#42 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 30 października 2014 - 20:29

Trzeba pamietac ze w czasach produkcji bylo inne paliwo typu 89 92 to teraz dla niego 95 to rarytas :) napewno byloby tak gdyby nikt nie kombinowal z paliwem

#43 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 30 października 2014 - 20:43

Dzięki za info ;]

Pod co najlepiej podłączyć M119 aby wszystko dobrze sprawdzić ? Coś konkretnego pod ten model czy jak pojadę np do Bosch Service (to mam u siebie w mieście) to chłopaki powiedzą co gdzie boli ?

Użytkownik XperT edytował ten post 30 października 2014 - 20:43


#44 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 30 października 2014 - 20:55

Najlepiej pod Star Diagnosis, popularne "SD".

#45 Gość_krzychuzzz_


  • Na forum od: --

Napisano 30 października 2014 - 21:22

Wyświetl postUżytkownik XperT dnia 30 października 2014 - 19:41 napisał

Warto lać 98PB czy korzystać z 95 ?
Ja leję tylko 98 i dodatkowo dodatek Millersa do paliwa http://sklep.millers...omax-500ml.html
Nie wiem jak w pieńcecie bo od początku lałem 98 ale w poprzednim dupowozie 2,5 v6 po przejściu z 95 na 98 + ten dodatek kultura pracy silnika odczuwalnie się poprawiła.
G400 CDI kolegi po dodatku millersa do diesla pracuje dużo ciszej. Nawet jego żona to zauważyła ;)

Co do diagnostyki komputerowej to Star Diagnoza prawdę Ci powie :mrgreen:

#46 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 01 listopada 2014 - 09:09

Znalazłem całą serie filmików o wstępnej diagnostyce M119 dla doświadczonych użytkowników to będzie dość nudne ale dla kogoś kto dopiero zaczyna przygodę z V8 (tak jak ja) na pewno się spodoba:

Część 1:
http://www.youtube.com/watch?v=dR1_Bplhs7o

Część 2:
http://www.youtube.com/watch?v=9Z5kmNpG1tM

Część 3:
http://www.youtube.com/watch?v=Q4sWIbZhmFQ

Część 4:
http://www.youtube.com/watch?v=NYFvCRN_FaA

Część 5:
http://www.youtube.com/watch?v=9yilc0mQTg4

Część 6:
http://www.youtube.com/watch?v=gxvvTrl9DnM




Miłego oglądania, ja za mechanikę u siebie zabieram się zaraz po lakierniku ;P jeszcze tydzień i ruszają prace blacharskie ;P

#47 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 02 listopada 2014 - 16:17

Dziś miałem wolne popołudnie więc postanowiłem sobie "popaczać" na moje V8 ;]
Rozbebeszyłem pokrywę filtrów a przy okazji ją przedmuchałem bo było sporo kurzu i farfocli... zerknąłem częściowo na przewody gumowe i wiązkę elektryczną... wg mnie wszystkie rurki i elementy gumowe kwalifikują się do wymiany - twarde jak kamień wiązka tak jak widać na zdjęciu jakoś ratowana na razie wszystko działa ale trzeba będzie wymienić... O dziwo przewody zapłonowe raczej świeże na takie wyglądają.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Użytkownik XperT edytował ten post 02 listopada 2014 - 16:21


#48 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 02 listopada 2014 - 16:38

Wiązka do wymiany i na Twoim miejscu nie czekałbym z tym bo zaraz może być np. po przepływce. Wyciągnij ją i oddaj do zrobienia w czasie kiedy blacha będzie robiona. Poza tym z rurami dolotu możnaby "powalczyć" no i po nalocie na aluminium widać że troche stał.

#49 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 02 listopada 2014 - 16:47

Wg sprzedawcy przepływka i tak jest do wymiany nie byłem jeszcze na SD ale jak jest zimny to czasem ASR się świeci i trzeba zgasić i odpalić na nowo wtedy jest ok.
No niestety ale zrobienie całej blacharki + nowy lakier na całym aucie + wymiana elementów których nie będzie opłacało się naprawiać to nie jest mały koszt więc na listopad budżet jest wyczerpany. Ale w grudniu nowe fundusze wpłyną więc przed nowym rokiem powinno być zrobione. A na wiosnę auto powinno być tip top o ile coś więcej się nie posypie... wszystko wyjdzie w praniu ;]

Wyświetl postUżytkownik szafa dnia 02 listopada 2014 - 16:38 napisał

Poza tym z rurami dolotu możnaby "powalczyć"

Co przez to rozumiesz ?

Wyświetl postUżytkownik szafa dnia 02 listopada 2014 - 16:38 napisał

no i po nalocie na aluminium widać że troche stał.

To fakt ;] Sprzedawca mi mówił ,że auto miał zostawić synowi więc po zakupie nowego SLa pewnie trzymał pod wiatą a jak zobaczył ze z dnia na dzień go ubywa to wystawił na aukcje

#50 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 02 listopada 2014 - 17:37

Wyświetl postUżytkownik XperT dnia 02 listopada 2014 - 16:47 napisał

to czasem ASR się świeci i trzeba zgasić i odpalić na nowo wtedy jest ok.
wypadałoby odczytać błędy bo przyczyn może być wiele

Wyświetl postUżytkownik XperT dnia 02 listopada 2014 - 16:47 napisał

Co przez to rozumiesz ?
wymienić ;) spękane jakoś bardzo jeszcze nie są ale wizualnie słabo to wygląda
Dołączona grafika
prawda że lepiej? ;)

trzebaby poczytać, może jest jakiś prosty sposób na pozbycie się takiego nalotu








Podobne tematy Zwiń