[w124] XperT 400E 09/1993r
#41
Napisano 30 października 2014 - 20:27
#42
Napisano 30 października 2014 - 20:29
#43
Napisano 30 października 2014 - 20:43
Pod co najlepiej podłączyć M119 aby wszystko dobrze sprawdzić ? Coś konkretnego pod ten model czy jak pojadę np do Bosch Service (to mam u siebie w mieście) to chłopaki powiedzą co gdzie boli ?
Użytkownik XperT edytował ten post 30 października 2014 - 20:43
#44
Napisano 30 października 2014 - 20:55
#45 Gość_krzychuzzz_
Napisano 30 października 2014 - 21:22
Użytkownik XperT dnia 30 października 2014 - 19:41 napisał
Nie wiem jak w pieńcecie bo od początku lałem 98 ale w poprzednim dupowozie 2,5 v6 po przejściu z 95 na 98 + ten dodatek kultura pracy silnika odczuwalnie się poprawiła.
G400 CDI kolegi po dodatku millersa do diesla pracuje dużo ciszej. Nawet jego żona to zauważyła
Co do diagnostyki komputerowej to Star Diagnoza prawdę Ci powie
#46
Napisano 01 listopada 2014 - 09:09
Część 1:
http://www.youtube.com/watch?v=dR1_Bplhs7o
Część 2:
http://www.youtube.com/watch?v=9Z5kmNpG1tM
Część 3:
http://www.youtube.com/watch?v=Q4sWIbZhmFQ
Część 4:
http://www.youtube.com/watch?v=NYFvCRN_FaA
Część 5:
http://www.youtube.com/watch?v=9yilc0mQTg4
Część 6:
http://www.youtube.com/watch?v=gxvvTrl9DnM
Miłego oglądania, ja za mechanikę u siebie zabieram się zaraz po lakierniku jeszcze tydzień i ruszają prace blacharskie
#47
Napisano 02 listopada 2014 - 16:17
Rozbebeszyłem pokrywę filtrów a przy okazji ją przedmuchałem bo było sporo kurzu i farfocli... zerknąłem częściowo na przewody gumowe i wiązkę elektryczną... wg mnie wszystkie rurki i elementy gumowe kwalifikują się do wymiany - twarde jak kamień wiązka tak jak widać na zdjęciu jakoś ratowana na razie wszystko działa ale trzeba będzie wymienić... O dziwo przewody zapłonowe raczej świeże na takie wyglądają.
Użytkownik XperT edytował ten post 02 listopada 2014 - 16:21
#48
Napisano 02 listopada 2014 - 16:38
#49
Napisano 02 listopada 2014 - 16:47
No niestety ale zrobienie całej blacharki + nowy lakier na całym aucie + wymiana elementów których nie będzie opłacało się naprawiać to nie jest mały koszt więc na listopad budżet jest wyczerpany. Ale w grudniu nowe fundusze wpłyną więc przed nowym rokiem powinno być zrobione. A na wiosnę auto powinno być tip top o ile coś więcej się nie posypie... wszystko wyjdzie w praniu ;]
Użytkownik szafa dnia 02 listopada 2014 - 16:38 napisał
Co przez to rozumiesz ?
Użytkownik szafa dnia 02 listopada 2014 - 16:38 napisał
To fakt ;] Sprzedawca mi mówił ,że auto miał zostawić synowi więc po zakupie nowego SLa pewnie trzymał pod wiatą a jak zobaczył ze z dnia na dzień go ubywa to wystawił na aukcje
#50
Napisano 02 listopada 2014 - 17:37
Użytkownik XperT dnia 02 listopada 2014 - 16:47 napisał
Użytkownik XperT dnia 02 listopada 2014 - 16:47 napisał
prawda że lepiej?
trzebaby poczytać, może jest jakiś prosty sposób na pozbycie się takiego nalotu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Azmodan 400E 1993r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Azmodan |
|
||
[w124] majsterus 400E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[W124] sanki - wózek tył 400E/500E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majsterus |
|
|
|
[W124] wikuś2010 400E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | wikuś2010 |
|
||
[w124] Kasander 400E 05/93 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | kasander |
|