Skocz do zawartości




[w124] Kasander 400E 05/93


29 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 21 października 2014 - 21:07

Wyświetl postUżytkownik kasander dnia 12 lutego 2014 - 11:46 napisał

Zmiany : zawieszenie H&R
Jakie podkładki na spręzynach masz założone?



#22 Gość_krzychuzzz_


  • Na forum od: --

Napisano 22 października 2014 - 07:57

Wyświetl postUżytkownik kasander dnia 12 lutego 2014 - 11:46 napisał

zaciski 320 X 30 SL 600

Możesz napisać coś więcej?
Pasuje p&p czy trzeba coś przerabiać?
Wiadomo że w przedlifcie hamulce to jakieś nieporozumienie i już od dłuższego czasu zastanawiam się na jakimś upgradem.

#23 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 22 października 2014 - 09:01

Zaciski do tarcz 320x30 były stosowane w wielu w140 oraz w129... nie tylko SL600 :old:

#24 Gość_krzychuzzz_


  • Na forum od: --

Napisano 22 października 2014 - 09:15

Wyświetl postUżytkownik szafa dnia 22 października 2014 - 09:01 napisał

Zaciski do tarcz 320x30 były stosowane w wielu w140 oraz w129... nie tylko SL600 :old:
Tyle to wiem ale chodzi mi o to czy coś trzeba przerabiać żeby takie zamontować.

#25 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 22 października 2014 - 09:26

Teoretycznie nic. Dzisiaj będe takie montował to dam znaka... o ile nikt wcześniej nie odpowie.

#26 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 22 października 2014 - 10:01

Wyświetl postUżytkownik krzychuzzz dnia 22 października 2014 - 07:57 napisał

.....Wiadomo że w przedlifcie hamulce to jakieś nieporozumienie i już od dłuższego czasu zastanawiam się na jakimś upgradem.

To masz zrypane servo, bo moje hamują wzorowo, normalny W124 ma słabe hamulce, ale nie 400E gdzie jest podwójne servo.

#27 Gość_krzychuzzz_


  • Na forum od: --

Napisano 22 października 2014 - 10:18

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 22 października 2014 - 10:01 napisał

To masz zrypane servo
Wątpie aby tak było. Po prostu uważm że w 320 konnym aucie hamulce powinny być lepsze. E500 miała już 320 mm tarcze z przodu? 300 mm to trochę mało jak na taka moc.

#28 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 22 października 2014 - 10:54

500e od 93r. miała 320mm
e500 zawsze

pomijając zalety płynące z większej średnicy i grubości to dodatkową zaletą jest fakt że tarcze 320x30 od 500tek są kierunkowe (wydajniejsze chłodzenie)

#29 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 22 października 2014 - 13:19

Przerabiałem temat tarcz, hamowania i mając komplet 320mm - kopiuj wklej
Jednak!!!
Zmiana hamowania na większe średnicy automatycznie zwiększa temperaturę jaka zostaje wytworzona i standardowy płyn bardzo szybko można ugotować. Dlatego samo zmiennie tarcz nie wniesie nic dobrego jeżeli inne elementy są nieodpowiednio dobrane. Gdzieś chyba ktoś pisał na tym forum że 500 miała też inne serwo :hmm:
Na własnym przykładzie jaki przetestowałem to najważniejszy jest płyn potem przewody i na końcu tarcze. Ja większą różnicę dostrzegłem po zmianie płynu i przewodów w oplocie niż rozmiar tarcz

#30 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 22 października 2014 - 13:56

a zaciski od w140 nie pasują :/








Podobne tematy Zwiń