Użytkownik kasander dnia 12 lutego 2014 - 11:46 napisał
2
[w124] Kasander 400E 05/93
Rozpoczęty przez kasander, lut 12 2014 11:46
29 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 21 października 2014 - 21:07
Zmiany : zawieszenie H&R
#22 Gość_krzychuzzz_
Napisano 22 października 2014 - 07:57
Użytkownik kasander dnia 12 lutego 2014 - 11:46 napisał
zaciski 320 X 30 SL 600
Możesz napisać coś więcej?
Pasuje p&p czy trzeba coś przerabiać?
Wiadomo że w przedlifcie hamulce to jakieś nieporozumienie i już od dłuższego czasu zastanawiam się na jakimś upgradem.
#23
Napisano 22 października 2014 - 09:01
Zaciski do tarcz 320x30 były stosowane w wielu w140 oraz w129... nie tylko SL600
#24 Gość_krzychuzzz_
#25
Napisano 22 października 2014 - 09:26
Teoretycznie nic. Dzisiaj będe takie montował to dam znaka... o ile nikt wcześniej nie odpowie.
#26
Napisano 22 października 2014 - 10:01
Użytkownik krzychuzzz dnia 22 października 2014 - 07:57 napisał
.....Wiadomo że w przedlifcie hamulce to jakieś nieporozumienie i już od dłuższego czasu zastanawiam się na jakimś upgradem.
To masz zrypane servo, bo moje hamują wzorowo, normalny W124 ma słabe hamulce, ale nie 400E gdzie jest podwójne servo.
#27 Gość_krzychuzzz_
#28
Napisano 22 października 2014 - 10:54
500e od 93r. miała 320mm
e500 zawsze
pomijając zalety płynące z większej średnicy i grubości to dodatkową zaletą jest fakt że tarcze 320x30 od 500tek są kierunkowe (wydajniejsze chłodzenie)
e500 zawsze
pomijając zalety płynące z większej średnicy i grubości to dodatkową zaletą jest fakt że tarcze 320x30 od 500tek są kierunkowe (wydajniejsze chłodzenie)
#29
Napisano 22 października 2014 - 13:19
Przerabiałem temat tarcz, hamowania i mając komplet 320mm - kopiuj wklej
Jednak!!!
Zmiana hamowania na większe średnicy automatycznie zwiększa temperaturę jaka zostaje wytworzona i standardowy płyn bardzo szybko można ugotować. Dlatego samo zmiennie tarcz nie wniesie nic dobrego jeżeli inne elementy są nieodpowiednio dobrane. Gdzieś chyba ktoś pisał na tym forum że 500 miała też inne serwo
Na własnym przykładzie jaki przetestowałem to najważniejszy jest płyn potem przewody i na końcu tarcze. Ja większą różnicę dostrzegłem po zmianie płynu i przewodów w oplocie niż rozmiar tarcz
Jednak!!!
Zmiana hamowania na większe średnicy automatycznie zwiększa temperaturę jaka zostaje wytworzona i standardowy płyn bardzo szybko można ugotować. Dlatego samo zmiennie tarcz nie wniesie nic dobrego jeżeli inne elementy są nieodpowiednio dobrane. Gdzieś chyba ktoś pisał na tym forum że 500 miała też inne serwo
Na własnym przykładzie jaki przetestowałem to najważniejszy jest płyn potem przewody i na końcu tarcze. Ja większą różnicę dostrzegłem po zmianie płynu i przewodów w oplocie niż rozmiar tarcz
#30
Napisano 22 października 2014 - 13:56
a zaciski od w140 nie pasują
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] XperT 400E 09/1993r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | XperT |
|
|
|
[W124] Azmodan 400E 1993r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Azmodan |
|
||
[w124] majsterus 400E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[W124] sanki - wózek tył 400E/500E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majsterus |
|
|
|
[W124] kasander 4.2E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | kasander |
|