Skocz do zawartości




[w124] XperT 400E 09/1993r


643 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 26 października 2014 - 08:48

Niejeden wystarszyłby się auta z taką ilością korozji, tym bardziej nie wiedząc co się dzieje pod spodem. Trzymam kciuki aby udało Ci się ogarnąć to auto tak aby co rok nie trzeba było robić poprawek ;) Kolor mega fajny, wnętrze super... ratuj go :ok: Olej te tłumiki itp., skup się na blacharce i nie oszczędzaj.

Przewody w bagażniku są od zmieniarki, powinna być podwieszona pod półką po stronie kierowcy.



#12 Offline   inter32


  • Postów: 359
  • Na forum od: 21 wrz 2010
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes 400 SE + LPG
  • Inne auto:Audi a8 4.2 ABZ i Audi 80 JN

Napisano 26 października 2014 - 09:33

auto śliczne, szkoda że W124 nie ma blachy od Audi 100 :(

#13 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 26 października 2014 - 09:38

kolore bardzo ładny, nie tak często spotykany jak 199

niby rdza w koło, ale pod kołem zapasowym wygląda jak nowy :D

zastanawia mnie tylko co jest między przyciskiem od zagłówków, a awaryjnymi, pendrive jakiś czy czo ?

#14 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 26 października 2014 - 10:12

To jest immo z lat 90-tych, takie na styk. mam to samo, przypięte z kluczykami.

#15 Offline   biszkopt


  • Postów: 887
  • Na forum od: 27 wrz 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300 CE-24

Napisano 26 października 2014 - 10:17

Wyświetl postUżytkownik XperT dnia 25 października 2014 - 16:42 napisał

W moich zdjęciach w serwisie fotosik są szczegółowe zdjęcia przedstawiające zaawansowany stopień korozji (tak zwane dziury ;/ ) nie chciało mi się już tutaj ich zamieszczać.

Na tym fotosiku to tylko reklam się naoglądałem, a zdjęć z dziurami nie znalazłem. Nie ukrywam, że te z dziurami bardzo lubię.

#16 Offline   rolbas


  • Postów: 431
  • Na forum od: 16 wrz 2008
  • Miejscowość: Kaszëbë
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:C140 5.0
  • Inne auto:E39 3.0i+LPG

Napisano 26 października 2014 - 12:00

Jak majsterus wspomnial juz, między przyciskiem od zagłówków a awaryjnymi to immo firmy CONLOG (chyba Izrael) , dokladane najpewniej w ASO juz po dostarczeniu saomchodu.
Mialem takie w C124 i pomagalem nowemu wlascicielowi to wyciac bo wyzionelo ducha. No i nawet jak dzialalo to bylo nieco upierdliwe w obludze porownujac z dziesiejszymi nawe aftermarketowymi immo.

#17 Offline   Jazz


  • Postów: 401
  • Na forum od: 08 lis 2012
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 300 SE

Napisano 26 października 2014 - 13:59

Akurat w140 w tym kolorze wygląda tragicznie , widziałem ten egzemplarz z Wodzisławia na żywo. Auto w środku prezentuje się zacnie, ale sam bym nie wziął takiej RDZYnki . :)

#18 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 26 października 2014 - 20:24

Nie mogłem się powstrzymać to było silniejsze ode mnie... szybka podmiana blach z w201 ;P ;P i ruraaaaaaaaaa !! Pierwsze wrażenia to &&&&&&RWA JA &&&&OLE jak to ZAPIER&**A :O :O banan do teraz non stop... Ufff naprawdę extra jak na tak spore auto przyspieszenie jest REWELACYJNE... a w dodatku ten dźwięk POEZJA to warczenie = orgazm ;D ;D

No ale nie do końca jest tak pięknie brak podświetlenia zegarów i konsoli bezpieczniki sprawdzone i wszystkie OK ;/ jakieś sugestie co to ?
Druga sprawa silnik temperatura jest poniżej lub max w granicy dolnego brzuszka ósemki... wydaje mi się że powinna być odrobinę wyżej aby była prawidłowa termostat ? Po za tym wszystko ok.

Wyświetl postUżytkownik szafa dnia 26 października 2014 - 08:48 napisał

Niejeden wystarszyłby się auta z taką ilością korozji, tym bardziej nie wiedząc co się dzieje pod spodem.

Dołączona grafikaDołączona grafika

Mówiłem spód jest zdrowy zero rudej przynajmniej na taki na razie wygląda. Jutro auto będzie na podnośniku więc zamieszczę zdjęcia dołu.

Dołączona grafika

Klucze serwisowe to rarytas czy standard ? :>

Wyświetl postUżytkownik biszkopt dnia 26 października 2014 - 10:17 napisał

Na tym fotosiku to tylko reklam się naoglądałem, a zdjęć z dziurami nie znalazłem. Nie ukrywam, że te z dziurami bardzo lubię.

Proszę bardzo :
Dołączona grafika

#19 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 26 października 2014 - 20:58

Wyświetl postUżytkownik XperT dnia 26 października 2014 - 20:24 napisał

Nie mogłem się powstrzymać to było silniejsze ode mnie... szybka podmiana blach z w201
:old: :policeman:

Wyświetl postUżytkownik XperT dnia 26 października 2014 - 20:24 napisał

banan do teraz non stop.
to jest to co rekompensuje każdą wydaną na takie auto złotówkę... a będzie ich sporo ;)

O temperaturze silnika, o podświetleniu wnętrza było na forum, szukaj.

Wyświetl postUżytkownik XperT dnia 26 października 2014 - 20:24 napisał

Mówiłem spód jest zdrowy zero rudej przynajmniej na taki na razie wygląda
Oby tak było, chociaż ciężko uwierzyć aby ruda i od dołu nie chciała go pochrupać sobie. Sprawdź dokładnie dół, w paru miejscach zdrap kontrolnie konserwacje (np. punkty mocowania tylnej belki) bo nie zawsze widać że coś się dzieje. Im wcześniej wyłapiesz ogniska tym mniej roboty będzie później a że i tak chcesz lakier robić to i dół można poprawić a i konserwacje profili zrobić.

Kluczy to dużo więcej Ci się przyda ;)

#20 Offline   rolbas


  • Postów: 431
  • Na forum od: 16 wrz 2008
  • Miejscowość: Kaszëbë
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:C140 5.0
  • Inne auto:E39 3.0i+LPG

Napisano 26 października 2014 - 21:20

Wyświetl postUżytkownik XperT dnia 26 października 2014 - 20:24 napisał

brak podświetlenia zegarów i konsoli bezpieczniki sprawdzone

Prawdopodobnie padl bezpiecznik w czerwonej obudowie z tylu zegarow








Podobne tematy Zwiń