Skocz do zawartości




[w124] XperT 400E 09/1993r


643 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 26 października 2014 - 21:20

Szafa :E

Nie chcę sypać gradem , ale raczej ciężko będzie wrócić do stanu przed rudzielcem. Chyba niewykonalne. Bez ściemy trzymam kciuki za renowację, ale ...



#22 Offline   aarmir


  • Postów: 682
  • Na forum od: 12 kwi 2013
  • Miejscowość: Trójmiasto
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 E-Klasse 250 TD - OM605 1994

Napisano 26 października 2014 - 21:22

Wyświetl postUżytkownik XperT dnia 26 października 2014 - 20:24 napisał

Klucze serwisowe to rarytas czy standard ?
Muzealny rarytas.Na zasadzie talizmanu do auta :E W 99% przypadków ten fabryczny komplet, opuścił w "niewyjaśnionych okolicznościach" auto i w całości już nigdy nie wrócił...

Wyświetl postUżytkownik szafa dnia 26 października 2014 - 20:58 napisał

chociaż ciężko uwierzyć aby ruda i od dołu nie chciała go pochrupać sobie.
Może tak być.To dziursko jest typowo postojowe-wielomiesięczna wyżerka dla rudej przy nieotwieranych długo drzwiach.Dziwny ten gość spod austriackiej granicy-skóry musiał nabłyszczać mleczkiem, jak go używał, conajmniej raz na dwa miechy i robił to regularnie-a jak zaczęły się pojawiać purchle na lakierze to odpuścił na maxa.Długo stał w złym miejscu- gwiazda nie jeździła do samego końca.
Teraz po pierwsze-to dobrze rozebrać, dobrze naprawić, dobrze polakierować, dobrze złożyć i dobrze zakonserwować.Słowo dobrze ma swoje odzwierciedlenie, w ilości czasu i finansów. :D A nie tam jakieś dudniące tłumiki czy zmieniarki... :E

Użytkownik aarmir edytował ten post 26 października 2014 - 21:26


#23 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 26 października 2014 - 21:28

Wyświetl postUżytkownik aarmir dnia 26 października 2014 - 21:22 napisał

Teraz po pierwsze-to dobrze rozebrać, dobrze naprawić, dobrze polakierować, dobrze złożyć i dobrze zakonserwować.Słowo dobrze ma swoje odzwierciedlenie, w ilości czasu i finansów. :D

Taki jest plan... akcyza do zapłaty + reszta obecnych funduszy na blachare... lakiernik mi wstępnie powiedział 4-6 tyś więc jestem w razie czego gotów na 10tyś ;P rejestracja ubezpieczenie przepływka może poczekać... ;]
PS
chyba że sprzedam w201 to szybciej zacznę jeździć 400E ;P

#24 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 26 października 2014 - 21:45

Patent z blachami dobry, nawet jak trafisz na policjanta amatora to nie pozna ktory to w201 a ktory w124

#25 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 27 października 2014 - 10:38

Dziś byłem u blacharza który stwierdził że nie jest kolorowo ale jeszcze nie jest za późno ;P więc jestem dobrej myśli ;] Udało mi się przy okazji niepostrzeżenie przejechać przez miasto i wjechać na podnośnik u mechanika i niestety trzeba będzie zatamować parę wycieków. Skąd cieknie to ciężko na razie stwierdzić ponieważ trzeba było by wszystko wymyć i dopiero lokalizować wyciek. Mokro jest w okolicach przodu a dokładnie zaraz obok koła od strony kierowcy. Niestety pampers zasłania całą resztę ;/ Spód całe szczęście źle nie wygląda choć czort jeden wie co jest pod oryginalnym zabezpieczeniem na razie nie było czasu aby tam zerknąć. Na jednym zdjęciu widać korozje zaraz obok środkowego tłumika ale jest to powierzchowne i nic groźnego (jeszcze). Jak widać wydech jest mocno zmęczony ale mimo to jeszcze niema dziur i pracuje cichutko... jak dla mnie zbyt cicho ;P


Dołączona grafika Dołączona grafika
Czytałem trochę na forum o temperaturze m119 i zazwyczaj były problemy w drugą stronę zbyt wysokiej. U mnie natomiast wydaje mi się zbyt niska na foto temperatura po przejechaniu paru km w mieście (parę razy gaz w podłodze był) a mimo to wskazówka była poniżej tego co na zdjęciu dopiero na postoju gdy oba pokrętła od temperatury dałem na zimno wskazówka zatrzymała się teoretycznie tam gdzie powinna być dla m104 czyli górny brzuszek ósemki


Dołączona grafika

#26 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 27 października 2014 - 11:07

Ja mam trochę niższą. Ten silnik można "butować" dopiero jak się cały rozgrzeje a nie po kilku kilometrach.

#27 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 27 października 2014 - 11:15

dyfer jaki suchy :D

ładnie wygląda, a po tym zdjęciu z kołem zapasowym widać że jest ok

#28 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 27 października 2014 - 11:27

dało się go podnieść na podnośniku - to już nie jest źle :E zdejmowałeś osłone pompy paliwa?

brakuje lewego tylnego gumowego odpływu wprogu

wydechu bym nie ruszał bo i tak sam niedługo zrobi się głośniejszy ;)

+6,5 stopnia na zewnątrz, to też robi różnicę

#29 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 27 października 2014 - 11:27

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 27 października 2014 - 11:07 napisał

Ja mam trochę niższą. Ten silnik można "butować" dopiero jak się cały rozgrzeje a nie po kilku kilometrach.

Nie był zimny a gaz deptany przy prawie 80 więcej nie chciało wskoczyć a wg mnie powinno ;/ (pare km w mieście tzn 10km myślę że przy takim dystansie powinna już być prawidłowa temperatura do deptania... )

#30 Offline   MARIOMOSCOVE420


  • Postów: 334
  • Na forum od: 10 kwi 2011
  • Miejscowość: LLU
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Omega, Saab 9-3

Napisano 27 października 2014 - 11:31

Ja przy normalnej jeździe 400E temperaturę zawsze miałem około 80 st. czy było + 30 czy -30, więc moim zdaniem temp. jest ok.








Podobne tematy Zwiń