Skocz do zawartości




- - - - -

[T1] 410 DXI rozrząd?


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Vengeance


  • Postów: 39
  • Na forum od: 19 mar 2015
  • Miejscowość: Barlinek
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W123 300D 5b.
  • Trzeci Mercedes:W123 200D 4b.

Napisano 05 lipca 2015 - 00:42


Hej panowie, potrzebuję porady odnośnie silnika OM602.


Pompa i wtryski były w regeneracji i nie wiem czy czegoś nie skopałem przy montażu.


Kąt wtrysku ustawiałem na 14 st po GMP wraz z blokadą pompy.


Dodam, że przez niewiedzę wykręciłem śrubę od napinacza tę ze sprężyną.


https://www.youtube....eature=youtu.be


Co tu się mogło stać? Kąt wtrysku czy jednak rozrząd przeskoczył, gdy np. pokręcałem silnikiem ( zdarzyło się w przeciwną stronę jak obroty silnika)




#2 Offline   Vengeance


  • Postów: 39
  • Na forum od: 19 mar 2015
  • Miejscowość: Barlinek
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W123 300D 5b.
  • Trzeci Mercedes:W123 200D 4b.

Napisano 06 lipca 2015 - 22:51

Problem rozwiązany, można zamknąć.

#3 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 lipca 2015 - 14:24

Vengeance, co było przyczyną?

#4 Offline   Vengeance


  • Postów: 39
  • Na forum od: 19 mar 2015
  • Miejscowość: Barlinek
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W123 300D 5b.
  • Trzeci Mercedes:W123 200D 4b.

Napisano 09 lipca 2015 - 00:25

Wyświetl postUżytkownik w0jta5 dnia 08 lipca 2015 - 14:24 napisał

Vengeance, co było przyczyną?

Przyczyną była niepoprawnie zblokowana pompa. Po poprawnym zblokowaniu chodzi już jak trzeba i odpala od strzała :)

Mam jeszcze pytanie odnośnie ustawiania "na kropelkę"

Mam ucięty kawałek przewodu, ale chodzi tu o początek tłoczenia. Ja borykam się z tym, że nie mogę utrafić. Kręcąc wałem wolno jak żółw praktycznie ruchu paliwa nie mogę dojrzeć, jak lekko ręka przeskoczy to już chyba jest po tym momencie co trzeba. MOże mi ktoś doradzić?? Może wkład od długopisu włożyć w ten przewód? Wkład jest cienki powinieen wyłapać najmniejszy ruch paliwam jak kręcicie wałem przy kropelce, "aby aby" czy nieco szybciej? (Przecież skapnięcie kropli ropy to chyba już za późno? )

pozdr ;)

#5 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 lipca 2015 - 08:36

Vengeance, mamy temat o ustawianiu kata wtrysku na kropelkę, może coś znajdziesz: http://mb201-124.eu/...ku-na-kropelke/

#6 Offline   Vengeance


  • Postów: 39
  • Na forum od: 19 mar 2015
  • Miejscowość: Barlinek
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W123 300D 5b.
  • Trzeci Mercedes:W123 200D 4b.

Napisano 09 lipca 2015 - 23:08

Metoda na kropelkę jest właśnie bardzo dokładna, tylko trzeba ogarnąć jej zasadę. Ja jeszcze mam z tym problem.... albo mi przekoczy wał ten moment, albo za wolno i wtedy nie widać drgnięcia








Podobne tematy Zwiń