[w123] om606.
#1
Napisano 05 marca 2016 - 17:04
Chciał bym przedstawić moją modyfikacie mojej beczusi, silnik jest z okulara spięty z manualną skrzynią z w124 320 , sprzęgło 2,2 cdi.
Plany wykrzesanie z niego 350 km.
Auto odpala, jeżdzi , co zostało do ogarnięcia:
- Cięgno gazu bo za gwałtownie reaguje na gaz
- Podstawa chłodniy bo została wygięta
- Układ wydechowy 3''
- Dolot i ogarnięcie IC
- Dyfer 2,47 od w126, problem mam z odpowiednimi półosiami
- Złożenie całego auta po remoncie
Filmiki z pierwszego odpalenia i jazdy:
https://www.youtube....h?v=ouHgWSb6Pb8
https://www.youtube....h?v=0fP0vJC5ZM0
Fotki
Jeszcze mam pytanie co zrobić z przednim zawieszeniem, założyłem w aucie nowe sprężyny, przód wyraznie stoi wyżej niż tył, co z tym można zrobić?? ratują mnie jedynie spręzyny obniżające?? czy czekać aż auto siądzie pod własnym ciężarem??
Rafał
#2
Napisano 05 marca 2016 - 21:36
Co do wysokości to nie licz, że siądzie. Jak już wsadzisz wszystko co chcesz, bo graty potrafią sporo zmienic, i nadal będzie wysoko to musisz dobrać inne sprężyny.
Trzeba sprawdzić ile waży OM606 i porównać do czego podobnie. Wybrać sprężyny z tej wersji silnikowej.
#3
Napisano 05 marca 2016 - 21:49
Użytkownik soltys dnia 05 marca 2016 - 17:04 napisał
ale dyfry od w126 trzeba zawsze kupować z półosiami i wszystkimi przegubami, bo inaczej nie dojdzie się do ładu,
było bardzo dużo wariacji w tym temacie. Zmieniano długości i grubości półosi jak i długości przegubów i to wszystko było na wszystkie możliwe sposoby mixowane w zależności od rocznika, silnika, wersji na różne kraje i nie wiadomo co jeszcze.
#4
Napisano 05 marca 2016 - 22:00
Nie wiem, nie jestem pewien..
#5
Napisano 06 marca 2016 - 06:10
#6
Napisano 10 marca 2016 - 20:36
Rafał
Użytkownik soltys edytował ten post 10 marca 2016 - 20:36
#7
Napisano 17 marca 2016 - 19:00
Wyglądą na to że będą pasować, jeszcze muszę dokupić rury i kolanka, potem spawanie całego wydechu. Zastanwaim się czy zastosować łącznik elastyczny..
Rafał
Użytkownik soltys edytował ten post 17 marca 2016 - 19:01
#8
Napisano 17 marca 2016 - 19:07
Użytkownik soltys dnia 17 marca 2016 - 19:00 napisał
Wyglądą na to że będą pasować, jeszcze muszę dokupić rury i kolanka, potem spawanie całego wydechu. Zastanwaim się czy zastosować łącznik elastyczny..
Rafał
I nie kładź tak tłumików bo jak się zsunąłby po tym ładnym lakierze ....
Ładna robota gratuluje
#9
Napisano 18 marca 2016 - 09:26
#10
Napisano 20 kwietnia 2016 - 09:04
Szukałem w swoim rejonie osoby co mi to ogarnie, czekam teraz na wizytę kolejnej osoby co może się podejmie. Doszedł jeszcze problem z wysprzęglikiem bo leje sie z niego olej.
Użytkownik soltys edytował ten post 20 kwietnia 2016 - 09:04
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
silnik OM606 instalacja elektryczna |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zibi111 |
|
||
[w124] OM606 - terkotanie silnika na niskich obrotach - kiwaczka? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PowitanieSlonca |
|
||
C124 Swap Om606 Potrzebuje pomocy |
Modyfikacje,Tuning | habana50 |
|
|
|
OM606 i skrzynia 6 biegów |
Modyfikacje,Tuning | mateusz32v |
|
|
|
[OM606] Moment dokręcania śrub klawiatury/stopek wałków rozrządu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zabamix |
|