Skocz do zawartości




[W124]majsterus w124T 200E 1993


251 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 02 maja 2016 - 17:08

Zapytam bo mnie to ciekawi

Po co ???



#42 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 maja 2016 - 19:41

"W imię zasad."

#43 Offline   Wichu


  • Postów: 441
  • Na forum od: 25 lip 2014
  • Miejscowość: Hirtshals
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SE 1991
  • Inne auto:A208 CLK320 Elegance 1999

Napisano 02 maja 2016 - 20:47

Na przglądzie się będzie mógł pochawalić.

#44 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 02 maja 2016 - 20:52

Jak już się zabrałem za rozbiórkę, to robię wszytko od podstaw. I tyle. Chcę mieć ładnie zrobione :D Mam pordzewiały dyferencjał przykręcać do odmalowanej belki z wahaczami? To taka lekka fuszera. Niestety pochłania to czasu i pracy.

#45 Offline   Wichu


  • Postów: 441
  • Na forum od: 25 lip 2014
  • Miejscowość: Hirtshals
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SE 1991
  • Inne auto:A208 CLK320 Elegance 1999

Napisano 02 maja 2016 - 20:55

Ja bym dał perłowy... :D

#46 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 08 maja 2016 - 13:26

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
I po dwóch browarach, dogiąłem drugą rurkę nivo....w tym sęk, że tą samą :D :D

#47 Offline   schemeck


  • Postów: 181
  • Na forum od: 04 lis 2015
  • Miejscowość: Jaworzyna Śląska
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 Elegance 1993

Napisano 08 maja 2016 - 21:22

To jeszcze dwie skrzynki i będzie koniec ;)

#48 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 09 maja 2016 - 08:19

Osłona na gumówce gdzie ??? Kup sobie panie szczotkę drucianą na gumówkę i tarczę do szlifowania z płótna. Po pierwsze lepiej doczyścisz, po drugie zeszlifujesz spawy dużo lepiej niż takim kamieniem jakiego używasz

#49 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 09 maja 2016 - 20:23

Tarczka 1,5mm służy do cięcia - ciąłem miedź. Szczotki druciane mam, jak również płótno :D
Gdy chcesz ładnie wyszlifować zagłębienia w progach, niestety trzeba zdjąć osłonę i założyć zużytą tarczę.
Maszynka na regulację obrotów i pracuje na 1-2 biegu, więc nie bój żaby :D
Okulary ochronne to podstawa :D Już kiedyś wylądowałem na ostrym dyżurze w Poznaniu z wtopioną iskrą w oku :D

#50 Offline   biszkopt


  • Postów: 887
  • Na forum od: 27 wrz 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300 CE-24

Napisano 09 maja 2016 - 21:20

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 09 maja 2016 - 20:23 napisał

Okulary ochronne to podstawa
Kiedy okularów brak, można szybko mrugać albo patrzeć jednym okiem. Zawsze mniejsze ryzyko, że coś wpadnie ;)








Podobne tematy Zwiń