Skocz do zawartości




[W124] Sawyer 300E 1991, "Klamot"


694 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 16 kwietnia 2016 - 14:16

Małe zwycięstwa dnia dzisiejszego
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika

Dla chętnego mam na sprzedaż dwa białe kierunkowskazy. W stanie zakładaćijeździćbodziałają,niecieknąisąładne.
Dołączona grafikaDołączona grafika

Użytkownik Sawyer edytował ten post 16 kwietnia 2016 - 14:17




#42 Offline   biszkopt


  • Postów: 887
  • Na forum od: 27 wrz 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300 CE-24

Napisano 16 kwietnia 2016 - 15:52

Jeszcze 15-dziurawce i można iść na herbatkę ;)

#43 Offline   tato81


  • Postów: 624
  • Na forum od: 04 sie 2009
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 kwietnia 2016 - 15:55

Wyświetl postUżytkownik biszkopt dnia 16 kwietnia 2016 - 15:52 napisał

Jeszcze 15-dziurawce i można iść na herbatkę ;)

Nie wiem czemu ale jak 15loch to tylko w modelu W201. Do modelu W124 to tylko 8loch. A jakby jeszcze 16 cala to miód malina :) Ale to takie moje zdanie.

#44 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 16 kwietnia 2016 - 16:07

Jeżeli wlecą inne felgi to będą Monoblock'i 17". To lato pewnie przejeżdżę na tych.

Panie, przed herbatką to jeszcze dywaniki, pranie tapicerki, te punktowe wgniecenia, zaślepka zderzaka, wymiana zderzaków, osłona anteny, smarowanie anteny, wygłuszenie maski, naprawa licznika kilometrów, drążki kierownicze przód, geometria, wtryskiwacze, tapicerka boku bagażnika, szyba czołowa, podsufitka do odnowienia przy szyberdachu, tylne części progów, konserwacja spodu, poszycie tylnego błotnika i przedni błotnik, renowacja panelu przy wybieraku, chrom klamki kierowcy, przewody hamulcowe, wyciek spod pokrywy rozrządu, maskownica przewodów zapłonowych, świece, kilka plastików w środku które trzeszczą z letka, jakieś świerszczenie spod maski (częstotliwość nie zmienia się ze wzrostem obrotów), nowa kierownica, dźwignia skrzynia automatycznej, radio, ple ple ple ple ple...

No i elpegie :hooray:

:E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E

Użytkownik Sawyer edytował ten post 16 kwietnia 2016 - 16:08


#45 Offline   biszkopt


  • Postów: 887
  • Na forum od: 27 wrz 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300 CE-24

Napisano 16 kwietnia 2016 - 16:28

Ta jasne, elpegie, a herbatka wystygnie.

#46 Offline   schemeck


  • Postów: 181
  • Na forum od: 04 lis 2015
  • Miejscowość: Jaworzyna Śląska
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 Elegance 1993

Napisano 16 kwietnia 2016 - 17:30

Wyświetl postUżytkownik tato81 dnia 16 kwietnia 2016 - 15:55 napisał

Nie wiem czemu ale jak 15loch to tylko w modelu W201. Do modelu W124 to tylko 8loch. A jakby jeszcze 16 cala to miód malina Ale to takie moje zdanie.
Podbijam, a szczególnie z tym fragmentem "16 cala" ;)

#47 Offline   bastq


  • Postów: 108
  • Na forum od: 18 lut 2014
  • Miejscowość: Bełchatów
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 kwietnia 2016 - 12:53

Nie rozumiem Twojej nienawiści do elpidżi. Skoro mogę jeździć taniej, to czemu tego nie robić? :D
Zaczepy po ile dorwałeś? Też muszę u siebie dołożyć. Jak je zamontowałeś?

#48 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 kwietnia 2016 - 15:01

Wyświetl postUżytkownik bastq dnia 17 kwietnia 2016 - 12:53 napisał

Nie rozumiem Twojej nienawiści do elpidżi.
Wiesz, skoro stać Cię na KLASYCZNEGO MERCEDESA to powinno Cię być stać na utrzymanie używając jedynie najwyższej jakości komponentów.
Słowo OSZCZĘDZAĆ w słowniku WŁAŚCICIELI KLASYKÓW nie występuje, a LPG TO PALIWO DLA PATOLOGII I MARGINESU.
:E

Wyświetl postUżytkownik bastq dnia 17 kwietnia 2016 - 12:53 napisał

Jak je zamontowałeś?
Wkrętem. Tak jak fabryka kazała. ;)

#49 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 17 kwietnia 2016 - 15:51

No nie lubię LPG. Raz że to poważna ingerencja w pojazd, dwa dokładanie przełącznika do kabiny co mi się wizualnie nie podoba (wlewy na gaz też są dla mnie szpetne), trzy że zbiornik trzeba gdzieś usytuować (nieważne że "w kole zapasowym", tam ma być koło zapasowe), cztery że LPG śmierdzi ( ;P ), pięć że do mechanicznego wtrysku się z zasady w ogóle nie nadaje (wiem że mamy tutaj sporo osób, które z powodzeniem jeżdżą, ale mnie się nie widzi siedzieć nad takimi modami), sześć że porządna instalacja kosztuje mnóstwo pieniędzy a ja wolę zregenerować układ benzynowy za to, siedem że jeżdżę Mercedesem dla przyjemności a nie na co dzień więc taka oszczędność mi niepotrzebna, osiem że instalacja to dodatkowy układ do doglądania i serwisu- a jak tylko się chce to najtaniej założyć i użytkować przez lata... To potem auto odpala jak kupa, pracuje jak dwie kupy a spala jak trzy :E A resztę powodów już podał uprzejmie Wojtek ;P

Poza tym umówmy się, na LPG oszczędza ten kto ma wielki silnik i trzaska tysiące kilometrów- gdzie jest oszczędność np. przy 1-no litrowym 55KM, które jedzie rano 3 kilometry do pracy, kilka godzin później 2 do szkoły, 4 do domu, wieczorem kilometr do sklepu i z powrotem... Nawet się na LPG nie przełączy ;P Za instalację tacy agenci płacą 3000, które im się nigdy nie zwracają, a to jest nieomal 700 litrów benzyny...

#50 Offline   biszkopt


  • Postów: 887
  • Na forum od: 27 wrz 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300 CE-24

Napisano 17 kwietnia 2016 - 18:09

Wyświetl postUżytkownik wojtek81 dnia 17 kwietnia 2016 - 15:01 napisał

Wiesz, skoro stać Cię na KLASYCZNEGO MERCEDESA to powinno Cię być stać na utrzymanie używając jedynie najwyższej jakości komponentów.
Słowo OSZCZĘDZAĆ w słowniku WŁAŚCICIELI KLASYKÓW nie występuje, a LPG TO PALIWO DLA PATOLOGII I MARGINESU.

Srakazm?








Podobne tematy Zwiń