Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[w124] Poprawa instalacji gazowej m111


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   herkules934


  • Postów: 20
  • Na forum od: 18 paź 2014
  • Miejscowość: Nowe
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 maj 2016 - 20:24

Witam posiadam gaz 2 generacji instalacja to autronic AL-700 który ma opcje wzbogacania mieszanki dzięki sygnałowi TPS (czujnik położenia przepustnicy) , gazownik nie podłączył a ja chce to poprawić. Moje pytanie jest następujące gdzie w silniku m111 2.2l wpiąć się kablem z autronica właśnie we wspominany czujnik położenia przepustnicy. Proszę o pomoc i pozdrawiam

#2 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 maj 2016 - 21:48

Założ sekwencje

#3 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 19 maj 2016 - 20:34

Andrzej ale kolega chcę tylko informacji na temat podpięcia TPS.Jak będzie chciał sekwencję to sobie założy ;)

#4 Offline   herkules934


  • Postów: 20
  • Na forum od: 18 paź 2014
  • Miejscowość: Nowe
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 22 maj 2016 - 12:03

Dokładnie jak kolega wyżej , nikt nie wie w którym miejscu się wpiąć z TPS ?

#5 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 czerwiec 2016 - 13:22

TPS powinien być przy przepustnicy.

#6 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 czerwiec 2016 - 23:02

Raczej nie wepniesz. Chyba ze rozdłubiesz przepustnicę.

Użytkownik cobesh edytował ten post 01 czerwiec 2016 - 23:03


#7 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 czerwiec 2016 - 05:22

Przydałaby się druga w tyczka do TPS i da sie zrobić

#8 Offline   piotr1eo


  • Postów: 4
  • Na forum od: 22 cze 2016
  • Miejscowość: MińskMaz
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 maj 2017 - 21:45

Wiem że pewnie dawno już nie aktualne ale chyba najwygodniejszą opcją było wpięcie się w wiązkę tuż przy sterowniku silnika. Nie niszczy się i tak słabej wiązki przy silniku.
Ja tak zrobiłem całą instalację LPG przy renowacji wiązki silnika i wyszło zgrabnie.

autodata chyba poprawnie podawała pinout sterownika
Dołączona grafika

#9 Offline   patrykjanek


  • Postów: 104
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 14 luty 2018 - 16:55

Myślę o zmianie wtryskiwaczy w m111 2.2 teraz mam valtec 30 czerwone.
Poza tym komputer AC STAG 4,
reduktor ZAVOLI ZETA-N (do 150 km na styk),
Taką 7-letnią instalację zastałem kupując ten samochód. Ile przejechane? - nie wiem.
Na forum chwalone hana (jaki kolor byłby najlepszy?), a co powiecie o AC W-02. Czy obecny reduktor jest stanowczo za słaby do tego silnika? Ogólnie sinik po remoncie głowicy. Spalanie w tej chwili w mieście (Warszawa) ok. 16 gazu. W trasie raz mierzyłem 10,5. Ile benzyny? - nie mam pojęcia.
Z błędów silnika: na gazie nr 13 (sonda), na benzynie nr 20 (sonda)
Wymieniono: przepływomierz, sondę (uniwersalna), regeneracja wiązki, świece zostały, przewody WN wymienione przy remoncie


#10 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 luty 2018 - 11:34

Masz 150 konne (w teorii) auto, i graty w instalacji też do 150 koni. To niema prawa działać dobrze.

Wtryskiwacze dobierasz wydajnością. Możesz i kupić najwydajniejsze hany, włożyć najmniejsze dysze i też będzie działać.